- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No...hru jsem koupil. Hrál jsem jí asi tři hodiny a docela mě to nudilo, tak jsem jí prodal. Čekal jsem mix Dark souls a Horizon Zero dawn (o hře jsem toho moc nevěděl), ale to jsem nedostal. Hra asi není pro každého :)
To čo som chcel som dostal a ešte niečo navyše. Za mna luxus, jak multák tak single. Musím pochváliť úžasný priestorový zvuk. So far 110 hod a stále ma to baví :)
Solovat elity v Tera taky nebylo spatne, ty classy jsou si taky podobne...
Náhodou jsem byl v tokyu na podzim, když bylo zrovna tokyo game show. Když jsem tehdy viděl tuhle hru naživo, tak jsem docela překvapený tak vysokým hodnocením. Minimálně multiplayer na mě tehdy působil tak, že bych neměl nikdy potřebu si ho zahrát. Asi nejsem cílovka a asi na tom ještě trochu zamakali :)
Hmm, tak v tomhle jsem s Geraltem zajedno. Draky nelovím. Nikdy.
No jednu obrovskou nevyhodu to ma. Na PC to vyjde nejdriv na podzim.
Musím napsat, že japonské hry jdou absolutně mimo mě, ale tahle vypadá fakt skvěle. Pokud se chcete s hrou seznámit můžete juknout zde https://www.youtube.com/watch?v=74H7cSCiCWw&list=PLENCZY3HuLvBkQQUsc0ILl7IM390xe7C8
Hrál jsem jen MHFU a Monster Hunter3rd, na psp emulátoru takže nemohu uplně komentovat nejnovější díl. Jen chci připomenout, že ve hře je 14 zbraní, každá má úplně jiný styl boje, upgrade tree jednotlivé zbraně je tak rozsáhlý že budete muset se specializovat na jeden max dva typy zbraně,
Monstra mají hit boxy, na různých částech těla je druh zbraně jinak efektivní + elemental náchylnost resistence. V článku to bylo uvedeno, ale více, některé části těla se dají rozbít odlomit useknout a tím získat dodatečný loot(např rohy drápy ocas, křídla, což je i vizuelně patrné., můžete často zabít monstrum jen mlácením torza, ale přijdete o dodatečný loot
Combat vypadá neohrabaně, někdy i úplně nesmyslně ale Capcom z toho udělal naopakk přednost. Např. jsem si všiml že si někteří hráči stěžují proč musí než použijí např. health potion zasunout nejdřív zbraň. Zapomínají ovšem, že hunter tak musí znát pohyby monstra a vědět kdy se stihne napít a kdy dostane další ránu nehealne se a často i umře, zvláště když ti bossové mívají enrage kdy jsou mnohem rychlejší silnější a mají i extra pohyby. A např, typ zbraně meč + štít má právě zrovna tu vlastnost že může pít i s vytaženou zbraní atd...
Dále nemáte nekonečně velkou tornu a máte omezený počet health potů. Je toho spousta ale nečekejte nějaký velký příběh, je tu grind , opakování zabíjení stejných monster i když na vyšších úrovních mají i extra nové pohyby. znovuhratelnost není až tak v stále nových monstrech, ale prostředí, kombinace monster i jednotlivá monstra a jejich chování udělají každý hunt jedinečným.
urcite? protoze ja kdyz koukam na streamy tka casto do tech monster proste mlati hlava nehlava a pak z nej treba upadne ocas, ani by ho nekdo do nej mlatil a tak dal, prave mi prijde ze to je uplne jedno, zvlast strelci, proste pali jak sileni nebo jak maniaci behaji okolo a nic nedelaji a snazi se nedostat hit, absolutne mi to prislo bez nejake zasadni taktiky, proste repetivni , vem quest nakup vybavu, bez do lokace kde je monstrum bezmyslenkovite ho umlat , nafarmi a natez co jde a zase dokola