- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak já patřím do skupiny hráčů se dvěma monitorama, takže buď brouzdám po netu na druhým, nebo WC + pití např při vyhledávání zápasu při LoLku..
Tak u těch nejdelších - třeba dlouhé hraní PC u strategie typu civilizace si čtu knížku.
To je trefa, protoze pri cekani na loading jsem objevil tenhle clanek :D
No, zacinal jsem na ZX Spectru s kazetakem, kam se nejakych 40kB hry tahalo treba 5 minut, takze neco jako dlouhy loading moc dneska neznam...
Lol - wc, piti, jidlo
Poe - nema dlouhe loadingy
Dlouhe loadingy jsou spatne navrhnuty program. Dneska lze pracovat s obrazky paralelne, dokonce cele jpg muze dekodovat graficka karta. A i kdyby ne, muzete jpeg dekodovat castecne do HSV a ten dodekodovat na grafice do RGB. A nebo muzete dekodovat obrazek najednou, paralelne. Staci si vyrobit pomocnou tabulku, kde zacina binarni kod pro huffmanuv dekoder do HSV.
Jinymi slovy, dlouhe loadingy vznikaji pri dekodovani velkych textur na cpu misto gpu a posilani pres sbernici do gpu, kde je limitovany datovy tok.
Pane bože, vy nepřestáváte překvapovat, o čem všem se dá ještě napsat "článek".
Abych pravdu řekl, tak loadingy moc neřeším neboť se načtou skoro hned a to je mám na "normálním HDD"(ale mělo by se jednat o rychlejší Raid disk WD RE...), a těch pár her co se načítají cca 15s-1min., zajdu si na pití, nebo si protáhnout nohy, protože sedět furt u PC se skrčenými nohy není zrovna 2x zdravé
Alt+Tab, Task Manager, odstřelení "Microsoft Compatibility Telemetry"
Nebo případně poodběhnu na cigáro.
Nepřetvařujte se - většina hráčů tyhle chvíle využívá ke sledovní porna a k onanii.
Blbost, každý hráč ví, že u porna se zapomíná na čas, takže by se ke hraní jen tak nedostal