Diskuze

Jaký způsob ukládání her vám vyhovuje nejvíc?

V další víkendové anketě se ptáme, který způsob ukládání vám ve hrách vyhovuje nejvíc. Na vaše zkušenosti a postřehy se těšíme v diskuzi pod článkem.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J79á36n 84B20o76k40o97r

28. 2. 2018 10:45

Staré dobré ukladanie kdekoľvek, alebo rozumne umiestnené checkpointy. Čo mi naopak vyslovene vadí je systém "základní" alebo "safe house" v otvorených svetoch. Podľa mňa to zabíja práve ten princíp otvorených svetov. Človek už nemá na hranie neviemkoľko času a tak keď si k tomu na tú polhodinku sadne, chce si uložiť nejaký progres, takže sa naháňa dokončiť misiu (ak hru preruší, tak zasa od začiatku) namiesto toho, aby sa tým svetom kochal a skúmal ho. Ak by sa to dalo kdekoľvek ukladať, tak sa proste s misiou neponáhľam, predtým, než dôjdem k jej cieľu preskúmam tamten barák, pozriem do tejto jaskyne a viem, že po opätovnom spustení proste budem pokračovať, kde som skončil.

1 0
možnosti

Mně se líbilo ukládání ve Flashpointu. Na obtížnost veterán jeden save a pak po zdolání nějakého zásadního bodu v diáři automatický save. To si pak člověk rozmyslí, kdy ten jediný save použít, několikrát se mi stalo, že jsem ho použil v nesprávný okamžik a pak jsem se celou misi třásl, aby mě nějakej blbec neodkrágnul.

0 0
možnosti

Jednoznačně jsem pro sejvy kdykoli a kdekoli. Nevím co je zábavného jet znovu celou misi, protože něco někde kixlo. Nakonec nikdo přece není nucen ukládat. Pokud se to někomu zdá málo hard, nemusí ukládat vůbec.

2 0
možnosti

P72e59t78r 74J92a12r11o20š

26. 2. 2018 16:22

Za me osobne respawn waypointy s autosave. Napriklad v Borderlands.

Jinak manualni ukladani kdykoliv. Dobre to meli treba osetreno treba v AvP, kdy s obtiznosti klesal i pocet savu na mapu.

0 0
možnosti

J24a57n 54F28r73ý93d51l

26. 2. 2018 22:49

no původní AVP nemělo savy vůbec. Jen restart mise dokola, dokola a dokola. Nebýt této absence, tak je vlastně hra strašně krátká :-)

0 0
možnosti
Foto

Mně je to uplně jedno. Co mi hra nabídne, to využiju. A samozřejmě také podle toho upravím herní strategii.

1 0
možnosti

P53e27t49r 66J92a54r46o59š

26. 2. 2018 16:25

Nesnasim loadovani obecne a proto radsi upravim rovnou obtiznost, abych nemusel loadovat. Ale obcas se proste stane no. Co me frustruje nejvic jsou pasaze, ktere je nutne absolvovat znovu a znovu a znovu... Takove hry casto skonci v supliku. TO neni nic pro nas choleriky :) Nastesti jich neni moc.

1 0
možnosti

Jednoznačně podle libosti.

Checkpointy pro mě hru značně zabíjí, prostě protože mě nebaví neustále zkoušet znovu a znovu totéž. Ještě se to dalo pochopit u skákaček, kde je málo možností a hra v podstatě záleží na tom, že se člověk ten průchod naučí, ale u dnešní her ne.

Mně to třeba - i když to nebyla jediná věc - zabilo Shadow of Mordor. Představa, že se půl hodiny plížím po skřetím táboře jenom abych to celé absolvoval znova jenom protože jsem se umáčknul na klávesnici nebo se jeden z té hordy nepřátel zrovna podíval špatným směrem mě fakt neláká

1 0
možnosti

Tak system checkpointu lze udelat dobre, a lze ho udelat blbe.

0 0
možnosti

Nejlepší ukládání je v Getting over it R^

0 0
možnosti
Foto

V Alien:Isolation to bylo vyřešený stylově a bylo to tak i napinavejsi. Nemam rad ukladani na kazdym kroku.

0 0
možnosti

Určitě ne jako v Nier Automata.

Tam se v první misi neukládá vůbec, takže když mi to hodině a půl spadlo, mohl jsem začit znovu...

1 0
možnosti

Jednoznačně kdykoliv chci. Tedy u RPG, které jsou dlouhé. A nemůžu říci, že bych si hry jako Two Worlds, Risen, Skyrim, Dragons Dogma, Witcher 3, Elex apod. neužil z důvodu "zlehčení", že můžu ukládat kdykoliv... Přeci souboje se tím nezlehčí, a je logicky lepší opakovat od pozice těsně před soubojem, nějakým závodem či karetním soubojem, a poté pokračovat plynule v herním světě a příběhu, než se do souboje vracet s ještě 10 minutami předtím kdy jsem vedl rozhovory, kupoval věci či sbíral bylinky a znovu to absolvovat.

Ale pochopitelně pokud ukládání tvůrci začlení aktivně do herního mechanismu jako nyní u KCD, tak je to také dobře vymyšlené.

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 1

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!