Diskuze
Jaký způsob ukládání her vám vyhovuje nejvíc?
Děkujeme za pochopení.
J79á36n 84B20o76k40o97r
Staré dobré ukladanie kdekoľvek, alebo rozumne umiestnené checkpointy. Čo mi naopak vyslovene vadí je systém "základní" alebo "safe house" v otvorených svetoch. Podľa mňa to zabíja práve ten princíp otvorených svetov. Človek už nemá na hranie neviemkoľko času a tak keď si k tomu na tú polhodinku sadne, chce si uložiť nejaký progres, takže sa naháňa dokončiť misiu (ak hru preruší, tak zasa od začiatku) namiesto toho, aby sa tým svetom kochal a skúmal ho. Ak by sa to dalo kdekoľvek ukladať, tak sa proste s misiou neponáhľam, predtým, než dôjdem k jej cieľu preskúmam tamten barák, pozriem do tejto jaskyne a viem, že po opätovnom spustení proste budem pokračovať, kde som skončil.
F97i57l84i77p 27P11r80o95c66h15á25z34k66a
Mně se líbilo ukládání ve Flashpointu. Na obtížnost veterán jeden save a pak po zdolání nějakého zásadního bodu v diáři automatický save. To si pak člověk rozmyslí, kdy ten jediný save použít, několikrát se mi stalo, že jsem ho použil v nesprávný okamžik a pak jsem se celou misi třásl, aby mě nějakej blbec neodkrágnul.
D64a32l74i50b23o29r 26R73o72z89s72y82p41a38l
Jednoznačně jsem pro sejvy kdykoli a kdekoli. Nevím co je zábavného jet znovu celou misi, protože něco někde kixlo. Nakonec nikdo přece není nucen ukládat. Pokud se to někomu zdá málo hard, nemusí ukládat vůbec.
P72e59t78r 74J92a12r11o20š
Za me osobne respawn waypointy s autosave. Napriklad v Borderlands.
Jinak manualni ukladani kdykoliv. Dobre to meli treba osetreno treba v AvP, kdy s obtiznosti klesal i pocet savu na mapu.
J24a57n 54F28r73ý93d51l
no původní AVP nemělo savy vůbec. Jen restart mise dokola, dokola a dokola. Nebýt této absence, tak je vlastně hra strašně krátká
J42i70ř61í 45J35a27h78o80d82a
Mně je to uplně jedno. Co mi hra nabídne, to využiju. A samozřejmě také podle toho upravím herní strategii.
P53e27t49r 66J92a54r46o59š
Nesnasim loadovani obecne a proto radsi upravim rovnou obtiznost, abych nemusel loadovat. Ale obcas se proste stane no. Co me frustruje nejvic jsou pasaze, ktere je nutne absolvovat znovu a znovu a znovu... Takove hry casto skonci v supliku. TO neni nic pro nas choleriky :) Nastesti jich neni moc.
J72a93k45u54b 46B71o33h97o70n71ě54k
Jednoznačně podle libosti.
Checkpointy pro mě hru značně zabíjí, prostě protože mě nebaví neustále zkoušet znovu a znovu totéž. Ještě se to dalo pochopit u skákaček, kde je málo možností a hra v podstatě záleží na tom, že se člověk ten průchod naučí, ale u dnešní her ne.
Mně to třeba - i když to nebyla jediná věc - zabilo Shadow of Mordor. Představa, že se půl hodiny plížím po skřetím táboře jenom abych to celé absolvoval znova jenom protože jsem se umáčknul na klávesnici nebo se jeden z té hordy nepřátel zrovna podíval špatným směrem mě fakt neláká
A98n94t31o93n98í66n 21H24o52l56í24k
Tak system checkpointu lze udelat dobre, a lze ho udelat blbe.
V31e27r98o97n58i10k74a 89Š61m73í36d44o78v93á
Nejlepší ukládání je v Getting over it
M95a26r25t72i12n 28Z17e19i38d21l91e32r
V Alien:Isolation to bylo vyřešený stylově a bylo to tak i napinavejsi. Nemam rad ukladani na kazdym kroku.
J33a49k10u81b 39J93a12n58d72a
Určitě ne jako v Nier Automata.
Tam se v první misi neukládá vůbec, takže když mi to hodině a půl spadlo, mohl jsem začit znovu...
R28a54d47e23k 32Č33e80r19n80ý
Jednoznačně kdykoliv chci. Tedy u RPG, které jsou dlouhé. A nemůžu říci, že bych si hry jako Two Worlds, Risen, Skyrim, Dragons Dogma, Witcher 3, Elex apod. neužil z důvodu "zlehčení", že můžu ukládat kdykoliv... Přeci souboje se tím nezlehčí, a je logicky lepší opakovat od pozice těsně před soubojem, nějakým závodem či karetním soubojem, a poté pokračovat plynule v herním světě a příběhu, než se do souboje vracet s ještě 10 minutami předtím kdy jsem vedl rozhovory, kupoval věci či sbíral bylinky a znovu to absolvovat.
Ale pochopitelně pokud ukládání tvůrci začlení aktivně do herního mechanismu jako nyní u KCD, tak je to také dobře vymyšlené.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!