Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Genialita příběhu NieR: Automata rok poté

Desátého března tomu byl přesně rok, co majitelé herních PC a Playstationu 4 dostali originálně pojatou japonskou akci NieR: Automata. Hra sice po zásluze získala nejedno ocenění především za svojí úžasnou hudbu, autory i hráče však může těšit především to, že navzdory své jinakosti bodoval NieR i komerčně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T49o30m65á41š 95S59e97k73e86r93e86š 2933367417700

Pokial ja viem tak hra má viac ako 3 konce (2B,9S,A2). Myslím ich je tolko ako písmen v abecede. A najviac ma pobavil koniec, kde ste obetovali save game aby ste pomohli niekomu inému získať tento koniec. To bol moj prvy pruchod hrou :)

0/0
16.3.2018 11:18

K82a92r43o49l 65S64e67f49c73i64k 2816450395908

Hru by jsem s klidnym svedomim hodnotil na 100% (hudba, pribeh, zmena 3D -2D boju) ALE.... vypnul jsem to po skonceni 1 casti. Kdyz jsem si uvedomil ze musim zacit hrat znova abych se posunul dal tak mi rupli nervy a hodil ovladac na zem. Postavy by se mohli klidne vymenit s tym zadny problem nemam, ale radeji bych videl nove lokace nebo posunuti casem nez zacit zas od zacatku. No... je to jenom muj nazor, no hate :-P;-D

0/0
16.3.2018 0:54

M47a15r29i22a98n 80B42e10n37č48a74t 4888391305404

A hral jste to vubec? ono nejde totiž jen o změnu postav... když vezmu to nejprimitvnější, tak je třeba jiný soubojový systém, souboje s bossy jsou jiné, probíhají třeba jako nějaká minihra atd...

Hlavně.. ty důležité průchody jsou 3.. ne 2.. defakto se příběh odkryje hlavně po těch 3 průchodech.. Navíc ve 3. je ta kampaň jiná zcela.

0/0
16.3.2018 9:21

A94n98t87o60n19í69n 65H15o30l39í86k 8807803904750

Jj .. nevim kdo vymyslel rikat tomu 3 konce, kdyz to zadne 3 konce nejsou. Hra proste pokracuje dal. Rikat tomu konec jen kvuli tomu, ze se objevily titulky, je blbost. Ty extra konce na zbytek abecedy jsou jen specialne osetrene faily na konkretnich mistech, nejsou to o nic vic konce nez normalni smrt, ktera me taky hodi do hlavniho menu a muzim znova vybrat 'start'.

Alternativni konce, jako vetveni pribehu, tam pokud si pamatuju zadne snad ani nejsou ? No muzu sem tam nejakou postavu zabit, nebo nechat zit, a udelat pro ni par extra misi, to je asi fakt.

Jinak za mne je ten pribeh dost melky, slatanina nekolika starych scifi myslenek, vsechno se vyvijelo presne podle ocekavani. Tady rozhodne zklamani. Respektive jiste, ve srovnani s COD je to pecka, ale proste na prdel jsem se neposadil, a nic originalniho tam proste neni.

Co mi prijde zajimave je experimentovani s gameplay, treba kdyz na zacatku 'druheho pruchodu' jako 9S provadite setup 2B, a tentokrat to vidite z druhe perspektivy .. to samo o sobe neni nic noveho, ale tady to clovek sledoval ne skrz uhel kamery .. ale skrz gui hry.

Hudba je velmi atmosfericka .. kompozicne spis jednodussi, ale velmi funkcni. Ale nejvic se mi libilo to dynamicke michani .. kdyz skocite do menu, utichne zpev, a na nastroje se nasadi echo .. a kdyz se vratite do hru, zvuk se procisti a zpev se vrati. Kdyz zacnu hackovat hudba stale pokracuje .. ale prejde do chiptune varianty te same pisne.

A kdyz v jiste sekvenci porad umirate, a pozadate o pomoc ostatni hrace, a zpev v hudbe se zmeni z jednoho hlasu s sbor .. tak to pro me byl nejsilnejsi zazitek ze hry minimalne 5 let zpet.

Hra ma urcite svoje mouchy, obzvlast uvodni sekvence bez moznosti ukladani, mizerny PC port, a par dalsich, ale Platinum jsou proste borci, a medium posouvaji dal.

+1/0
16.3.2018 14:15







Najdete na iDNES.cz