Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

VIDEO: Jak vypadá Metro Exodus s novou vykreslovací technologií Nvidia RTX

Nvidia tento týden představila na Game Developers Conference v San Francisku technologii ray-tracing (sledování paprsku), která má i ve hrách v reálném čase realisticky zpracovat osvětlení, odrazy a stíny. Takto vypadá u připravované hry Metro Exodus.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

P64e50t57r 85J35a86r33o73š 6313112641

Nic moc teda. Trava se hybe, jak kdyby byla vychrice, ale zaclona o metr vedle se nehne ani o pid. Stejne tak pavuciny. Odlesky vody jsou take jakesi zbesile. Celkovy dojem znacne rozpacity.

Ale to je spis problem enginu a ne technologie vykreslovani. To se nenaslo neco lepsiho, nez Metro?

+1/0
26.3.2018 8:54

Z28d24e32n58ě38k 12F11i20b42i26c74h 4797869834120

ray-tracing není nová metoda. je tu s námi již mnoho let...ale potřebuje tolik výkonu, že se nedala použít pro vykreslování v reálném čase.

0/0
24.3.2018 10:37



Najdete na iDNES.cz