Diskuze

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní zážitek, kde si každý najde to svoje. Snaha zaujmout co nejširší možnou cílovou skupinu sice vede k vysokým prodejům a všeobecné popularitě, na druhou stranu tím trpí identita dané hry.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P65e85t46r 85L64e54b98l

16. 7. 2018 14:10

Já mám štěstí, že vychází tolik českých her, primo pro mě:) jediná AAA hra, ktera se zvrhla a celkem mě to mrzí je civilization 6 ..

0 0
možnosti

K89a78r13e75l 95U44r91b58a92n

16. 8. 2018 10:46

6 je dobrá a po datáči rozhodně není pro každého..

0 0
možnosti

J83a39n 16P62u80l56e78c

15. 7. 2018 8:59

Njn, tak to nehrajte :-) Nebo ještě lépe, staňte se vývojářem a udělejte s hru podle sebe.....;-D

1 0
možnosti

Když někomu leze hra krkem, tak pro něj není. Takže to není hra pro každého, jen pro výjimečné.

0 0
možnosti

Ono u tech starsich her se totiz musi myslet v tom je hlavni problem.

A co se tyce lore tak to uz skoro nikoho nezajima. Proste zasednout postrilet par lidi pak se jim vysmat jaky sou sraci a ja buh a zase jit.

Nezajem o lore je podle me skvele videt uz nekolik let na WoW (a po tom filmu dost vyrazne) a soucasny SW, aspon filmy pokud vim, si tim taky celkem vytiaji zadek. Nezajem ze po konci puvodni trilogie vyslo s copyrightem a tedy i pozehnanim hromada knih ktery udavaji minimalne hlavni zvraty v "svete" v predem definovanym casovym obdobym. To proste naprosta ignorace, vysmech a ohybani minulosti jak se zrovna hodu bez ohledu na navaznost, smysluplnost nebo logicnost. Proste hlavne aby manageri mely premie...

4 0
možnosti

Chtel jsem vam ten prispevek pekne ominusovat, protoze u her jako Witcher, Mass Effect, Dragon Age, World of Warcraft a aktualne napr. Division si "lore" a encyklopedie a ukoly poctive ctu. Ale mate pravdu, patrim ke starsi hracske generaci a vetsina hracu to asi opravdu dela jak pisete...

0 0
možnosti

Jen k těm obavám k novému AC. - charismatický(á) Shepard(ová) z ME je důkazem, že výběr hlavní postavy na začátku hry není důvodem pro nežádoucí kompromisy v příběhu.

2 1
možnosti

Ono stačí zabloudit dál než k profláknutým blockbusterovým sériím, kde je největší důraz na to, aby se každý rok vyprdnul nový díl. Holt nehrajte osmnácté pokračování Assassin’s Creed.

2 0
možnosti

Těch her je tolik a platforem na kterých se dají hrát taktéž, že si snad každý hráč najde něco, co mu vyhovuje a co ho baví. :-)

Osobně moc nejsem pro škatulkování, že existuje nějaký všeobecný hráčský světonázor, který má platit pro všechny a ostatní jsou peasant/casual a přece je to takhle nemůže bavit hrát atd.

0 0
možnosti

Nemám s tím problém. Her, které nejsou pro každého, je stále tolik, že stejně nestíhám všechno hrát, takže zatím dobrý :)

5 0
možnosti

To máte pravdu. Mě na tom štve jediné. Ty zajímavé (alternativní, nemainstreamové, vyhraněné...) tituly se často minou pozornosti většímu počtu lidí i recenzentů. A pak mají taková studia existenční problémy...

7 0
možnosti

Smůlu má jenom ten, kdo se upíná na AAA tituly zavedených studií. Je to stejné jako s filmy. Když půjdu na kousek, co stál spousty miliard a stojí za ním Marvel, tak musím čekat příběh podle určité formule, která bude postavená tak, aby se líbila so největšímu počtu lidí.

To ale neznamená, že ročně nevznikají desítky filmů pro vyhraněný vkus mnoha různých skupin. Tak trochu jsem myslel, že nebude nutné si znovu připomínat, že když dáte bezduché korporaci námět, že z něj nemůže vytvořit nic jiného, než bezduchý produkt. Každý do svého díla dává prvky sebe sama. Malá studia dají do hry individualitu, velká studia peníze.

6 3
možnosti

Nezdá se mi, že by v dřívějších dobách nedávali studia do příběhových AAA her finance. Star Wars (KOTOR, JK), Mafia, Mass Effect, Zaklínač, System shock ... Jen dneska prostě ty značky ovládají lidi, kterým na kvalitě příběhu a obsahu nezáleží a chtějí produkovat jen zisk. A jak bylo v článku: "Uděláme to pro masy a těch co už si to kvůli tomu nekoupí bude méně. :-/

6 0
možnosti

Článek super.

Mě osobně se taky nelíbí "hry pro každého" s univerzálním hrdinou.

Pak to dopadá tak, že si lidé stěžují, že třeba KC:D jim nejde na ruku se svými herními mechanizmy, protože mají na hraní jen 10 minut denně a přesto si to chtějí zahrát. Na "jejich" nátlak se pak przní takové pecky jako Mass Effect, Fallout a podobné, aby si je mohlo zahrát co nejvíce lidí a do kapsičky zacinkalo co nejvíc peněz. :-/

Pak se z takových RPG velikánů stávají genderově a rasově vyvážené, nikoho neznepokojující, nedodělané střílečky bez příběhu a bez zapamatovatelných postav.

Škoda plakat. Je to prostě obrovský průmysl, ze kterého se rychle vytrácí osobitost.

11 1
možnosti

U ME ani Falloutu rozhodne nevidim tlak na to, aby byla hra pro kazdeho. ME4 proste delal beckovy tym na technologii, ktera se k tomu nehodila, a jeste to vyrazne uspechali. Fallout 4 trpi starym enginem a mizernym pribehem. Obe hry ale napr. vesmes zachovavaji mechaniky nebo tvoreni postavy z predchozizch dilu, zrovna v pristupnosti rozdil nevidim.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...

PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky

preview 27. 3. 2024 3

Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....

2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč

Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.