Diskuse k článku

RECENZE: Hearthstone: The Boomsday Project láká na mechy a spíš nudí

S The Boomsday Project slaví návrat mechové a nové klíčové slovo Magnetic upravuje dynamiku hry i prostor pro manévrování. Staro-nové balíčky ovšem nejsou tak zábavné a ze hry začíná být chaos i v režimu standard.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K50a27r13e49l 24U50r10b14a54n 2194174931969

konečně se zase musí trochu přemýšlet..

0/0
16.8.2018 10:49

K95a55r74e86l 53U47r41b16a54n 2914924851829

Mě se naopak tahle expanze po dlouhé době zase líbí.. konečně jsou zpátky roboti.

0/0
16.8.2018 10:48

J20a88n 89K86o14l71a12š37í87n 4295430933670

Asi největší překvapení, Giggling Inventor, si alespoň zmínku zasloužil. Jinak tedy jak Odd Rogue (právě Inventor a legendární spell), tak Zoo dostali pár karet na vyladění a jsou to levné, rychlé balíky, proto se tak hrají a proti nevyladěným deckům má aggro logicky větší winrate. Ale souhlas, taky mě expanze moc nenadchla.

+1/0
15.8.2018 10:35

R90o74b62e39r96t 97A28d79á16m74e56k 5347760221

Je to první expanze v historii Hearthstone , kterou jsem si nekoupil

0/0
15.8.2018 10:18

M29i60c94h35a20l 63J41a40n21o23v67á14č 8457906685173

HS nudi uz nejaky ten patek... V podstate kazda z konkurencnich karetek je lepsi, jen HS byl prvni a tak ma nejvic hracu. Zkousel sem napr. TES Legends a zazitek nesrovnatelny. Jenze to nehraje nikdo z mych znamych, tak sem se na to taky vybodl... Proste nejvetsi radost mi dycky udelalo zahrat si s kamaradem.

+2/−2
15.8.2018 9:31

Najdete na iDNES.cz