Diskuse k článku

RECENZE: Hearthstone: The Boomsday Project láká na mechy a spíš nudí

S The Boomsday Project slaví návrat mechové a nové klíčové slovo Magnetic upravuje dynamiku hry i prostor pro manévrování. Staro-nové balíčky ovšem nejsou tak zábavné a ze hry začíná být chaos i v režimu standard.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K31a33r27e13l 47U63r66b44a45n 2834604971639

konečně se zase musí trochu přemýšlet..

0/0
16.8.2018 10:49

K40a88r94e72l 48U68r21b50a98n 2734764861379

Mě se naopak tahle expanze po dlouhé době zase líbí.. konečně jsou zpátky roboti.

0/0
16.8.2018 10:48

J16a11n 38K85o59l13a82š56í94n 4115840753170

Asi největší překvapení, Giggling Inventor, si alespoň zmínku zasloužil. Jinak tedy jak Odd Rogue (právě Inventor a legendární spell), tak Zoo dostali pár karet na vyladění a jsou to levné, rychlé balíky, proto se tak hrají a proti nevyladěným deckům má aggro logicky větší winrate. Ale souhlas, taky mě expanze moc nenadchla.

+1/0
15.8.2018 10:35

R33o56b36e66r31t 37A56d16á74m98e68k 5877360131

Je to první expanze v historii Hearthstone , kterou jsem si nekoupil

0/0
15.8.2018 10:18

M50i93c31h58a50l 26J20a57n65o16v59á33č 8567256165443

HS nudi uz nejaky ten patek... V podstate kazda z konkurencnich karetek je lepsi, jen HS byl prvni a tak ma nejvic hracu. Zkousel sem napr. TES Legends a zazitek nesrovnatelny. Jenze to nehraje nikdo z mych znamych, tak sem se na to taky vybodl... Proste nejvetsi radost mi dycky udelalo zahrat si s kamaradem.

+2/−2
15.8.2018 9:31

Najdete na iDNES.cz