Diskuse k článku

Chceme aby hráči bloudili, tvrdí tvůrci Darksiders 3

Béčkovou estetikou a přímočarou hratelností připomíná chystané pokračování Darksiders 90. léta. Jestli je to dobře, nebo špatně, to už si musíte rozhodnout sami.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T14o74m91á89š 31K89o96z28l87í24k 4372881381178

Pokud bude dobrý level-design, tak to není na škodu. Viz série Soulsborn her, kde mapa taky chybí a přesto se člověk ve hře orientuje bez problémů. Naopak bude hráč alespoň víc dávat pozor na dění na obrazovce a nečučet jen do rohu na minimapu jak se mu po ní posunuje šipka.

0/0
27.8.2018 11:37

O27n12d93ř43e73j 52S45e35k82e56r16a 1787376926809

Špatné rozhodnutí. Pochopil bych, kdyby to byl volitelný model hry, třeba i bez možnosti změny (nová hra -> hardcore), ale vnutit to všem je prostě kravina.:-/

0/−1
26.8.2018 10:22

J89a97n 61S77t28e22h10l67í82k 1369979686824

Otázka, jestli se tam bude bloudit. 1 a 2 byli liniovky.

+1/0
27.8.2018 9:22

L47u78k91á83š 60N14o58v92á30k 1510915780375

Stejně někdo tu mapu nakonec udělá a nakonec to skončí tak, že hráč bude Alt+tabovat, aby si zkontroloval svou pozici kde zrovna je.

0/0
25.8.2018 19:46

K77a91r45o82l 51S62e14f47c96i25k 2746200195948

nemam cas na bloudeni ;-D

+2/0
24.8.2018 18:18

M26a44r20t17i75n 83H62r87o13m64á32d28k32o 7446866697562

No jo, ale chtějí to i hráči? :-P

+3/0
24.8.2018 17:05

Najdete na iDNES.cz