Diskuze
OBRAZEM: Jak se za dvacet let proměnil legendární Fallout
Děkujeme za pochopení.
F60i87l95i91p 21T41ř20e67b82a
Fallout 1:Shady Sand, Necropolis, The Glow. Neskutečné hodiny prozkoumávání fantastického světa
Fallout 2: Arroyo, NCR, New Reno, Vault 13. Další desítky hodin, stejný svět, jen víc, častěji a houšť. ....nuda se dostavila až v důsledku toho, kolikrát jsem to hrál (Jéééé, zase tahle obrovská lokace plná questů, dialogů a lootu )
Fallout 3: Megaton kousek pustiny okolo... a dál jsem to nevydržel. Největší zklamání v mé herní historií. Horší, než Fallout Tactics. Osekané dialogy, osekaný character development, osekaný příběh
K čemu je 99 úrovní dovedností, když všechny checky v celé hře, ve všech podstatných dovednostech spadají pod přesně 4 hodnoty s automatickým úspěchem (25/50/75/100%)? K čemu jsou dovednosti na zbraně ve FPS hře, které nemají vliv na chování zbraně? K čemu je character development, který umožňuje dosáhnout nejvyšší možné úrovně dovednosti doslova 5 minut po opuštění startovní lokace? K čemu je dabing, když postavy nemají co říct? K čemu skillbooky? Bobble heads? Armor, co přidává staty?
New Vegas: Po F3 jsem dlouho neměl odvahu to zkusit ... co jsem viděl, je spíš divoký západ, než post-apo, a nějak mě to nenadchlo. Asi to moc připomíná tu trojku.
Fallout 4: pár desítek modů a neoficiálních patchů, a nechá se to hrát jako průměrný post-apo survival. Jen se musí člověk obloukem vyhnout veškerému "příběhu"
Fallout 76:Chápu, že v MMO nemohou být klasická NPC s rozvětvenými dabovanými dialogy a chápu, že terminály a holopásky se do Falloutu přecejenom hodí líp, než statická NPC a HTML texty.
Chápu, že vyladit obrovský svět postavený na slepenci dvou předpotopních enginů a bez jakékoliv zkušenosti smultiplayerem není snadné.
Co nechápu je, jak mohl někdo přistoupit na vydání v tomhle stavu.
M35i87r34o14s79l98a71v 76S86t47a26s45t32n54y
New Vegas jsem se bránil dlouho, naštěstí mě do toho pak uvrtal kamarád. Ale je to fantastické pokračování prvních dvou Falloutů a teď nemyslím jenom duchovní. Osud NCR, Bratrstva, Enklávy, Následovníků Apokalypsy nebo zbytků Masterovy armády 20 let po dvojce. Už kvůli té spoustě lore se to fandům původních Falloutů vyplatí hrát.
F75i67l19i77p 30T71ř47e85b44a
Někdo další si pamatuje na Somnambulův návod na ouplné dohrání Fallouta
M77i94r89o63s37l53a43v 84S49t29a47s47t66n19y
Zmiňuju ho níže. Až díky němu jsem si Fallout zamiloval. Sám bych asi nepřišel skoro na nic :)
Dávno už ho ale trumly Per Jornerovy návody.
J57a40k25u61b 20B40o43h52o73n47ě21k
Jakkoliv byl Fallout 2 nejlepší hra, tak z mého pohledu už tam začal trochu ten příběhový sešup.
Konkrétně mám na mysli projekt Vaultů jako sociologicko-psychologických stanic. V jádru dobrý nápad, ale podle mě šly až moc daleko, když dali jenom velmi málo kontrolních Vaultů bez experimentů. Nikdy mi to moc nesedělo s tím, kolik lidí se venku prohání a hrozně mě to rušilo.
F64i51l57i14p 93T47ř86e12b89a
Lidi samozřejmě přežili i mimo Vaulty...
M36a84r18t17i49n 43B13e40r94a12n
Atmosférou se mi nejvíc líbil F1, ale rozsáhlostí, doladěnými mechanismy, uživatelským rozhraním a herními možnostmi ho F2 prostě překonal.
M16a61r18t57i61n 47B15e20r37a54n
Ty 3D hry byly sice fajn střílečky, ale to je tak všechno. Nebyl to Fallout...
L51a52d72i11s84l79a54v 81S59a44u76e82r
Přirozeně jak Fallout vycházel byla jednička na svou dobu špička, dvojka ji hravě překonala, trojka byla pro rozčarování, New Vegas mne poměrně chytila, byla řekněme návrat ke kořenům když si člověk odmyslel 3D. Čtyřka, ale mne totálně a absolutně zklamala. Místo, aby těžili z New Vegas aspoň, tak zkazili co se dalo. Co se týče "76" tak nějaký online nemůže fanouška Falloutu chytit.
J72o31s18e22f 75Č36i13h57á70k
Od trojky se mnoho nezměnilo. Pro nás starší co hrají Fallouta od devadesátek budou nejlepší 1,2 ten kdo začínal trojkou bude mít za nejlepší asi New Vegas.
M41i59r55o92s95l66a88v 37S59t56a89s11t63n66y
Spousta fandů trojky celkem nepřekvapivě nechápe v čem je ten New Vegas jako tak dobrej
K64a75m42i27l 59J49a30r56o26š
Červen 1999. K mému repasovanému stolnímu HP s P233mhz a 32 mb ram jsem si koupil novou Lite-On CD mechaniku. Na vyzkoušenou mechaniky jsem si koupil herní časopis Level, vydání č. 53. To léto se stalo něco zvláštního, kvůli čemu dnes píšu komentář zrovna na Bonuswebu. Zamiloval jsem si hry. Díky za ten Fallout :-)
J87o26s95e96f 61Č27i95h76á58k
Já to hrál na 486, HDD 600 MB instalaci jsem dal jen tu kolem 1 MB a zbytek načítal z cd, načítání po odhalených krádežích trvalo neskutečně dlouho a musel jsem umazávat save kvůli nedostatku místa na disku
M20i91r27o17s87l23a65v 54S10t87a85s80t19n64y
Vývoj Falloutu 3 jsem sledoval tak, jako ještě vývoj žádné jiné hry. Namlsanej rozhovoroma se scénaristama, kteří se bili v prsa, že hlavní inspirací pro dialogy jsou seriály jako Sopranos nebo Deadwood jsem se pak do trojky ponořil a...
Nebylo to tak, že by mě trojka okamžitě odradila, ona je to celkem zábavná střílečka, ale jakmile jsem v tom prázdným světě, kde jsem 10mm pistolí střílel supermutanty a občas si třeba hodinu nevšiml, že na sobě nemám brnění strávil asi 15 hodin, tak jsem si uvědomil, jak moc plochý pojetí Falloutu Bethesda zplodila. Nezapomenu, jak jsem se třeba zatoulal do nějaké malé komunity, kde bylo asi 6 lidí s unikátním jménem, ale každej v rozhovoru říkal úplně to stejn, akorát trošičku jinými slovy. Sopranos indeed.
J39a96n 39P92e34s14l
Fallout 1 byl jednou z prvních Ačkových her, které vyšly na CD k časopisu. To vydání Levelu měl tehdy téměř každý a praxe přidávání plných her k časopisům tím v podstatě začala.
Ještě někdo díky tomu začal svoji cestu pustinou v ten samý měsíc jako já?
R71i58c34h38a46r83d 75B55í38b55a
Jako skalní fanda Score jsem si tenkrát Level koupil... A má cesta pustinou začala... Kámoš, levelista, se mi sice smál, ale od té doby Score přidalo a myslím, že Level předběhlo.
Co se týče Falloutů, dle mého byl nejlepší díl dvojka. Čtyřku jsem sice ještě nehrál, ale trojka moc Fallout nebyl, New Vegas ušlo, ale bugy...
War never changes...
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Hry ze známých sérií najdete i v mobilech. Co si zahrát?
Zlatá éra mobilních her je sice dávno pryč, ale i tak se dá najít celá řada mobilních variant her...
Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo
Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...
Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská
Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...