Diskuze
V Cyberpunku 2077 nebude možné útočit na děti
Děkujeme za pochopení.
M65i34r18o78s73l37a54v 81R50i39c69e
A co takhle brojit proti násilí na dětech tím, že tam ta možnost bude, ale bude těžce penalizována? Lidé s váma nebudou mluvit, obchodníci obchodovat, charakter by čelil zvýšené agresi od ostatních. Jenom spodina společnosti by vás mohla tolerovat.
V36á67c42l35a56v 65M36a39š97a93t
No, ne že by nebylo možné útočit, spíše je nepůjde zabít/zranit.
Trošku škoda, mám rád důvěryhodnost a třeba v Kingdom Come mi děti prostě chyběly.
M30y34d33l51á14ř 65A82d86a71m
Nic nového pod sluncem. Zaklínač je plný dětí. Jenže to byly ještě doby, kdy takové kraviny nikdo neřešil.
M83i93c18h53a71e93l 75H94a31m16a
Vzpominam na Postal a hazeni zapalnych lahvi na pruvody ze skolky...to by se asi CD Projekt zvencli.
P73a31v87e63l 48K12r43á90l
Jaký je rozdíl mezi zabitím dítěte a dospělého? Obojí je snad v reálu špatně, proto to děláme ve hrách.
J31a89k81u48b 67B81o51h25o19n34ě40k
Obecně je vždy víc odsuzované násilí páchané na slabších jedincích, až už to jsou děti, staří lidé a nebo ženy.
U dětí pak jsou v obecně rovině dva další důvody. Čistě matematicky znamená zabití dítěte větší ztrátu let života než dospělého a emotivně pak rodiče vždycky hůř nesou smrt dítěte, prostě protože vidí sami sebe v té situaci a nic není pro člověka horší než smrt vlastního dítěte.
Pak se na to dá dívat i sociologicky (a částečně biologicky), že každý druh má větší tendenci bránit vlastní mladé, protože ty představují jeho budoucnost a oproti starším jedincům ještě nestihli svůj genetický materiál předat dál. Tím jsme evolučně naprogramovaní mít tendenci děti víc chránit.
Zkrátka těch celkem pochopitelných důvodů, proč se na zabití dítěte a dospělého dívá jinak, je celá řada.
D96r97a70h82o90m35í25r 78S78t19r88o87u65h64a51l
Metro 2077 jako simulace rodičovství - Chcete je zabít, ale nesmíte.
J36á12c56h84y51m 63K64v19a75s60n15i71č23k85a
Pokud vím, tak Cyberpunk 2077 má podporovat mody, ne hned při vydání, ale co jsem četl, tak vývojáři chtějí podporu modů přidat.
Tudíž ideální situace. Na zabíjení dětí se stáhne mod, vývojáři budou z obliga a hráči budou vesele vraždit koho budou chtít.
J63a21k22u11b 93B81o12h39o30n37ě52k
Mechanicky to problém asi nebude. Myslím, že to byl Mass Effect, který používal systém, že když člověk namířil na spojence, tak postava automaticky zdvihla hlaveň zbraně ke stropu a nešlo střílet.
Osobně ale čekám, že dětí tam moc nebude. Pro uvěřitelný svět se stabilní lidskou populací bych to viděl tak na 10-15% (záleží na definici věku dítěte) všech lidí a dá se čekat, že po městě jich bude chodit míň.
V65á88c23l64a46v 71M85a55š98a88t
Mechanicky to problém bude, pokud bude mít (jakože bude) Cyberpunk granáty a zbraně s plošným účinkem. Není možné naprogramovat postavu tak, aby na ní nešel použít plošný efekt který může mít třeba 3 metry.
Spíš bych to viděl jako ve Skyrimu - pokud se nepletu, mohli jsme tam mlátit děti hlava nehlava a nic se nedělo, žádné poškození, žádná krev, žádné utrpení.
J76a32n 33F46r33i11d55r74i68c81h
Fallout to měl podobně, je to defacto standard.
J93o54s64e87f 30Č47i96h11á62k
Co měl podobně? Ve dvojce jsem měl karmu vrah dětí.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
PRVNÍ DOJMY: Stellar Blade nabízí daleko víc než jen sexy zadek hlavní hrdinky
Po první hodině strávené v nelítostném světě akční hry Stellar Blade můžeme být zatím spokojení....
Zvolte jméno roku 2024 a vyhrajte Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč
Každý týden můžete získat zajímavé balíčky od značek Nutrilon a Hami v celkové hodnotě 130.000 Kč. Hrajte s námi a získejte hlavní výhru, balíček s...