Diskuze
Nový Doom vyšel omylem bez ochrany Denuvo, piráti ani nepotřebují crack
Děkujeme za pochopení.
V28i11k40t44o78r 87Š40p88i68č14k39a
Tak jsem se podíval na hodinku animaček ze hry a už ani nemám chuť to hrát . Snad jen, jak že Doomguy vlastně přišel k té své svaté základně ze které jej nikdo nemůže vykopnout ? ...
P12e53t95r 69M45i63n88a42ř54í72k
Release management nám v Bethesdě nějak moc dobře nefunguje. Jestli se nepletu tak to není první případ.
V22i20k85t46o87r 53Š26p20i17č66k46a
No jo Denuvo ... ještě že tam není "Hvězdná síla"
M62a86t12ě74j 96F75i16l84i60p
Mě by spíš zajímalo, kde všichni berou tu jistotu, že to bylo omylem a ne "omylem".
Navíc id Software nerovná se Bethesda. Viděl bych to spíše na inside job a že bychom měli místo plivání špíny na Bethesdu, děkovat, ať už Bethesdě nebo id Software.
M71a87t10ě55j 32F73i15l69i98p
Viděl bych to asi takhle:
id Software: Udělali jsme nového Dooma.
Bethesda: OK, my to vydáme a dáme tam Denuvo
id Software: My ale chceme aby lidi měli naši hru rádi, aby jim to šlapalo na 1000 FPS, nepadalo jim to a měli z naší hry super zážitek.
Bethesda: Dáme tam Denuvo.
id Software: Original / DoomEternalx64vk.exe
T24o98m96á43š 95D91u29š21e74j48o64v53s72k43ý
Malá chybička.
"..abyste si v hru legálně koupili.."
Jinak předchozí díl byl o dost lepší. Je to tady tak nějak zbytečně překombinované.
Za mě tak 75%.
O17n37d49ř66e93j 93S47e87k81e56r93a
To se při finální revizi textu před publikací občas stane. Původně tam bylo "abyste si, vy chátro zlodějská, hru legálně koupili!", ale neprošlo to přes právní oddělení.
T10o34m20á40š 23P23r48n55k21a
Myslím si, že Honza Srp se stará o recenze jako správnej hráč s nostalgii a zkušeností/zápalem pro věc. U recenzí se vždycky pobavím, čtou se samy a nebojí se pravdy. Doom Eternal jsem skoro dohrál a začal mně bavit naplno od druhé poloviny hry. Na Ultra violence je to masakr a než jsem si zvykl na všechny mechaniky, tak jsem si dostatečně zanadával.
F10i66l30i16p 97T53ř92e28b82a
Jen tak mimochodem, až vás jednou omrzí Doom, zkuste si na chvilku Heretic 3, teda chci říct Amid Evil.
Není to Doom, ale k CoD 15 to má taky daleko
J17a20n 75L60u36k26š
O Tomb Raideru na Steamu zdarma zase ani slovo.. Zítra končí.. Epic forever, že pane Srpe?
F60i35l25i97p 61T50ř48e86b29a
Jednou (Rage2) je to náhoda.
Podruhé (Doom Eternal) schoda okolností.
Potřetí?
M75a82r48i62a86n 25B36e86n11č79a27t
Berte toto jako test toho, zda nekdo ma podobny nazor jako ja...
Podle mého nový doom nemusí být vůbec dobrá hra pro někoho, komu se líbil předchozí díl... Já osobně jsem si od toho dal pauzu po 3 hodinách.. proč?
Ta hra je šíleně generická, proč?
Funguje tam několik "podvádějících" mechanik, ta hra prostě podvádí tak, abyste se pokaždé vyskytovaly v situacích ve kterých si designer přál... Bohužel je to tak strašně moc časté a nucené, že je to vlastně do nekonečna se opakující věc... Máte pocit, jako kdyby absolutně nezáleželo na tom, co ve hře děláte, pořád donekonečna a dokola se děje následující - pořád, neustále, je jedno jak dobří jste:
A) dojdou životy - je nutné použít plamenomet na získání štítu
B) dojdou životy - je nutné dát brutal kill na zíksání hp
C) dojde munice, je nutné rozřezat
D) útočíte na velk monstra
E) opakuj kroky ABCD...dokud nevyčistíte místnost.
Já se absolutně nedivím, že tam dali ty skákací pasáže, jinak by to každého přestalo rychle bavit, chvilku při hraní si zkuste na toto dávat pozor.. nezáleží na tom, jak dobře uhybáte, neexistuje naprosto žádný jiný způsob jak tuto hru hrát,.. prostě si designeri přáli ať se nezastavíte, ať neustále opakujete toto a celej gameplay je kolem tohoto cyklu postavený... Jak toho dosáhli? Životy a štíty jsou nelineární... první 80% ukazatele života ztratíte strašně rychle, protože jsou ve skutečnosti třeba jen 25% hp a zbylých 20% ukazatele je ve skutečnosti ještě 3/4 života.... Ve hře je navíc nejen autoaim, ale i se manipuluje s trajektorií střel... jak? V momentě kdy střílíte za pohybu hra ohýbá trajektorii střel a monster tak, že při velkém dostatku munice nijak nenapomáhá, při docházení munice však podvádí a střely více při pohybu vede k nepřátelům... Víte jak to je? úplně stejné, jako když hrajete need for speedy, policisté vás nemůžou zastavit, ale když jim ujedete o 500metrů, tak najednou v té staré krasně mají 450km/hod.. efekt natahovacího lana, to samé je v doomovi a mě to moc nebaví.
M21a39r16t37i79n 59N65o50v98ý
Souhlasím, není to ani tak hra, jako spíš práce. Člověk musí dělat přesně to co se od něj očekává, použít konkrétní vylepšení zbraní na konkrétní nepřátele přesně tak jak to hra vmete do obličeje ještě před samotným seznámením s protivníkem. Není tam žádná svoboda volby stylu hry, prostě jen rotovat zbraně dokola a řezat motorovkou na cooldown.
M79a93r52t46i13n 49N41o14v18ý
Však to prý udělali záměrně, aby vyhověli smlouvě s Denuvem, ale šplhli si u fanoušků. Stejně byl crack přichystaný už i u Rage 2.
A46d12a53m 40Š62k40a37c36h
Rage 2 a Doom je snad rozdíl ne? Se podívejte na RDR2, tam ještě crack není...
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Škoda představila závodní elektroauto, objeví se ve hře Gran Turismo
Poprvé ve víc než čtvrt století dlouhé historii závodní série Gran Turismo dostanou její hráči...
Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská
Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...
Fallout 76 přivítal během jediného dne milion hráčů, vděčí za to seriálu
O tom, jak velký vliv může mít úspěšný seriál na již vydané hry, se přesvědčilo studio Bethesda,...