Diskuze
Spider-Man z perspektivy vlastních očí je jen pro otrlé, způsobuje závratě
Děkujeme za pochopení.
P14e23t69e24r 57B77i63e81l98y
Celkom v pohode, keby nerobil este popritom salta, aj celkom prehladne. Za mlada mi robil vacsie problemy hrat AvP za votrelca, to mi bolo spatne po par minutach
P59e25t50r 54L95u61k22á38š
To byla naopak pecka, v multiku čučet na stropě někde v koutě a čekat ma koho hupnete, skvělé... chtělo by to nějaký remake do nového kabátku ale se zachovanou hratelností, juj to by bylo něco :]]
P23e43t96r 74L60u81k24á73š
Nepůsobí to na mě nijak zavratotvorne, spíš je to jen nepřehledné když dělá ty salticka a různé zbytečně ale efektní přemety...neni to prostě na pohled z první osoby stavěné, jasný přehled o okolí budete u tohodle mít vzdy jen z pohledu třetí osoby. Počítám ze Wowko taky nikdo nehraje z pohledu očí (kdyby to teda šlo, o čemž nevím páč nejsem wow políben).
R75a17d88e14k 43Č56e27r20n60ý
Jasně je to hra, ale problém je ten, že Peter Parker tím pavoučím kousnutím musel dostat do vínku nejspíše více "zvířecích" schopností/charakteristik aby tohle "létání" zvládl. TEDY je už v principu špatně (prostě to nelze) aby člověk/hráč napodoboval hybridní či přímo zvířecí druh a přitom měl stále lidské smysly... Taková moucha vidí 360o a v jedné vteřine zachytí 100 vjemů. Pes má prý čich 10 až 100 000x silnější. To by se asi člověk z toho...
J63a82k63u45b 84B79o55h74o59n70ě50k
Proto vždycky říkám, že mít superrychlost je buď ta nejlepší schopnost nebo vůbec nejhorší
V optimistickém případě s sebou automaticky taky nese super rychlé myšlení a vnímání a super odolné tělo schopné snášet tu akceleraci i brždění.
V pesimistickém případě to s sebou nese roztříštěné kosti v obou nohách a krvavý flek na nejbližší zdi
P82e89t60e42r 43M26l37i41c10h
Mozna by to mohl byt zajimavy podnet pro vyvojare. Proc zpusobuje zavrate? Co dela clovek houpajici se na lane nebo na houpacce jinak, jaky obraz vnima, ze je v pohode? A tomu by se mel prizpusobit pohled kamery. Clovek, podle mne, preostruje na predmety a vnima, jak se priblizuji, zbytek ne. Mozna by se to dalo napodobit a zbytek rozmlcit nebo zasednout. Takze se tam objevi jen nekolik predmetu v pohybu, priblizovani a zbytek bude nehybne pozadi. Clovek reaguje na zmenu kontrastu, pohyb, selmu v krovi nez vzdalene pohybujici se a pasouci stado.
J39a53k40u54b 49B80o69h74o76n64ě12k
Jinak se děje především to, že oko dává mozku úplně jiný vjem než vnitřní ucho, protože oko hlásí pohyb, ucho hlásí klid. A na to se buď dá časem zvyknout, tedy mozek prostě naučit, že podobný rozpor se děje, a nebo si pořídit herní židli, co se bude houpat s hráčem.
Ano, tenhle rozpor je v naprosto každé FPS hře, ale ten rozdíl je menší, jsme na něj už trochu trénovaní z auta a taky existuje nenulové procento lidí, kterým se dělá špatně i tak. Třeba já nikdy nesnášel Wolfenstein 3D. Ale jenom ten, všechny ostatní hry jsou v pohodě.
Odešla z Twitche, přesto je Amouranth stále nejsledovanější streamerkou světa
Kaitlyn Michelle Siragusa, vystupující na internetu pod přezdívkou Amouranth, se stále sluní na...
Nejlepší česká hra dekády se vrací. Kingdom Come 2 vyjde ještě letos
Dlouhých šest let museli fanoušci ohromného českého hitu Kingdom Come: Deliverance čekat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Populární stránka pro sdílení modifikací nevydržela nápor fanoušků Falloutu
Stránka Nexus Mods, která je hlavním uzlem pro sdílení modifikací počítačových her, zaznamenala...
KVÍZ: Jak dobře znáte českou historickou hru Kingdom Come: Deliverance?
Čerstvě oznámené pokračování české hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance bude přímo navazovat na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Autoři prvních The Elder Scrolls chystají novou hru. Má být zase obrovská
Dvojice herních vývojářů, která stála u zrodu dodnes oblíbené série The Elder Scrolls, představila...
Fallout 76 přivítal během jediného dne milion hráčů, vděčí za to seriálu
O tom, jak velký vliv může mít úspěšný seriál na již vydané hry, se přesvědčilo studio Bethesda,...
V Assassin’s Creed Hexe budeme hrát za čarodějnici
Assassin’s Creed Hexe se má odehrávat v 16. století během čarodějnických procesů v Evropě. Půjde o...