Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Neděste se, zní z id Software. Studio přiblížilo možnosti PC verze DOOM

aktualizováno 
Letošní DOOM ve verzi pro počítače si od řady lidí vysloužil kritiku. Během betatestu totiž chybělo nastavení zcela základních prvků, nešlo například zrušit omezení počtu snímků za vteřinu či upravit šířku zorného pole (FOV). Chyběla také podpora monitorů s poměrem stran 21:9.

DOOM (PC verze) | foto: Andrej Brabec

Vývojáři však komunitu na oficiálním blogu ubezpečili, že tyto prvky v plné verzi chybět nebudou.

„V reakci na vaši zpětnou vazbu jsme mezi uzavřenou a otevřenou betou zapracovali řadu změn. A vážíme si jakýchkoliv dalších připomínek, které jste s námi během otevřeného testu sdíleli,“ napsal Robert Duffy, technický ředitel v id Software.

Duffy zmiňuje, že hraní na PC je pro id Software součástí DNA a zaměstnanci studia si hry sami rádi detailně nastavují. Chybět by proto nemělo menu s pokročilými možnostmi pro grafiku, ale i další prvky. Například tvar zaměřovače, schování rukou či vertikální synchronizace obrazu.

DOOM (PC verze)
DOOM (PC verze)

V dalších příspěvcích na blogu tvůrci plánují přiblížit technologické jádro hry a triky, které využívají pro snížení minimálních nároků.

DOOM vychází 13. května, a to pro PC, PlayStation 4 i Xbox One. Bonusweb ze síťové hry přinesl první dojmy, které lze shrnout jako jedno velké zklamání (čtěte o dynamice hry).

Vývojáři očekávají, že v plné verzi objevíte nastavení pro:

  • Chromatic Aberration Toggle
  • Shading Quality
  • Post Process Quality
  • Lights Quality
  • Particles Quality
  • Game F/X Quality
  • Decal Quality
  • Directional Occlusion
  • Reflections Quality
  • Depth of Field Toggle
  • Decal / Texture Filtering
  • Motion Blur Quality / Toggle
  • Sharpening Amount
  • Lens Flare Toggle
  • Lens Dirt Toggle
  • Texture Atlas Size
  • Show Performance Metrics
  • Resolution Scaling
  • UI Opacity
  • Film Grain
  • Rendering Mode
  • FOV Slider
  • Simple Reticle
  • Show First-person Hands Toggle
  • Use Compute Shaders
  • Vsync (support or triple buffering)
  • Manually Lock Framerate (un-locked by default)
Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Zabiják bohů je zpátky v plné síle. Recenze řežby God of War

God of War (2018)

Jedna z nejoblíbenějších exkluzivit konzole PlayStation se vrací, nicméně nebýt stejného hlavního hrdiny, ani bychom ji...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Další z rubriky

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...

Šeptanda: Call of Duty: Black Ops 4 nebude mít příběhovou kampaň

Black Ops IIII

Pokud se fáma potvrdí, letošní díl válečné střílečky Call of Duty nebude mít příběhovou kampaň. Namísto toho přinese...

Krvavá Agony dostane po vydání patch, který do hry vrátí cenzurovaný obsah

Agony

Chystaná akční hra Agony osbahuje tolik násilí a nahoty, že ji její autoři musí sami zcenzurovat, jinak by vůbec...



Najdete na iDNES.cz