Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dracula 2 – 1. část návodu

  12:00aktualizováno  5. dubna 8:38
Kvalitní pokračování upíří adventury Dracula nedoznalo mnoha změn. Těmi nejvýznamnějšími je však několikanásobná rozsáhlost a znatelně vyšší obtížnost, takže předpokládám, že by kompletní návod mohl řadě z vás přijít náramně vhod. Vzhledem k vysoké rozsáhlosti hry je návod rozdělen na dvě části, přičemž první máte právě před sebou.

Dracula 2

Průvodce Jonathana Harkera po stopách knížete Drákuly v zatuchlém nočním Londýně.

Carfax – Drákulova opuštěná vila:

Vaším úkolem je prošmejdit celý dům.

  • Odemkněte zámek vstupních dveří klíčem z inventáře a vejděte.
  • Ve vstupní hale vyjděte po schodech na ochoz a odtud vstupte dveřmi do studovny.
  • Přistupte ke stolku, prozkoumejte a otevřete šuplík a seberte z něj kompas, cylindrový klíč, deník a svíčku.
  • Prozkoumejte a otevřete truhlici v rohu místnosti a seberte z ní dalekohled a svícen.
  • Přistupte ke kabinetu, prozkoumejte krabici od filmu se jmenovkou „Styx“ a seberte z ní kulatý žeton, proděravělý kartón a zápalky.
  • Prozkoumejte obrázek nad kabinetem, otočte ho a seberte papír s náčrtkem.
  • Vejděte do tmy za přístěnek nalevo od dveří. Zde položte na stolek svícen, v inventáři zapalte sirkami svíčku a tu použijte na svícen. Tím okolí osvítíte a můžete sebrat ze stěny malý klíček.
  • Sebraným klíčkem odemkněte zamečené dveře a projděte do další místnosti.
  • Prohledejte mrtvého hrobníka, odsuňte visačku a seberte mu z opasku další klíč.

    Do místnosti vrazí příšera, která vás bude ohrožovat na životě.

  • V inventáři nabijte revolver náboji a prostřelte zámek u dveří vedle mrtvoly. Vejděte do skladiště, stoupněte si doprostřed místnosti, otočte se čelem ke dveřím a zabarikádujte je skříní nalevo. Příšera však na vás čeká za dveřmi, bude tedy třeba něco vymyslet.
  • Přistupte ke krbu, seberte židli a postavte ji pod kulaté zabarikádované okno.
  • Prozkoumejte krb a ze stínu napravo seberte pohrabáč.
  • Vylezte na židli pod oknem a pohrabáčem z něj odlomte dřevěné desky – do místnosti pronikne světlo.
  • Z rohu místnosti seberte velké zrcadlo a postavte jej do středu místnosti. Pak již můžete odsunout nábytek, jímž barikádujete dveře před příšerou. Ta pod paprsky světla zemře.

    Dracula 2 Na zpáteční cestě vás však očekává hejno dalších příšer.

  • Vraťte se zpět do skladiště, seberte další velké zrcadlo a to položte do středu místnosti před příšeru. Opět vlivem světla zahyne.
  • Při východu z pracovny do haly vás napadne další příšera – tentokrát utíkejte po ochozu doleva a vyskočte na lustr. Tím zničíte zbylé příšery čekající v přízemí.

    Nyní se musíte z Carfaxu nepozorovaně dostat pryč.

  • Učiníte tak prostřednictvím kanalizace, do níž se dostanete mohutnými ocelovými dveřmi ve sklepení. (Vstup do sklepení je nalevo od schodiště v hlavní hale, dřevěné desky odlomte opět pohrabáčem). Tyto dveře však musíme nejdříve otevřít…
  • Klíčem k otevření dveří je zahradní mechanismus, jímž se napustí malý bazének před Drákulovou vilou. K otevření tohoto mechanismu však ještě budete potřebovat štípačky, olejničku a čtyři jehlanovité „knoflíky“, které se nacházejí v čtvercových reliéfech jak v domě, tak i jeho okolí.
  • První knoflík se nachází na vnitřní stěně bazénku (prozkoumejte reliéf a knoflík seberte).
  • Druhý knoflík je ve sklepení. Přistupte k bednám na podlaze napravo a odsuňte je. Prozkoumejte odkrytý prostor a seberte štípačky. Odsuňte bedny zpět, opět prozkoumejte odkrytý prostor a knoflík seberte. Třetí knoflík se nachází v krbu ve skladu (nejvzdálenější místnost v prvním patře).
  • Čtvrtý knoflík se nachází venku na konci zahrady, na zídce zakryté křovím.
  • Cestou zpět ještě prozkoumejte prostor pod stromem a seberte olejničku.
  • Nyní již máte všechny potřebné předměty. Přistupte k mechanismu před bazénkem, prozkoumejte horní mřížku a řetěz, jímž je uzamčena, odstřihněte štípačkami. Následně namažte olejničkou pravý pant mřížky, kterou pak již budete moci otevřít.
  • Abyste věděli, do kterých otvorů který knoflík vložit, musíte do středu desky položit papír s neúplným náčrtkem, nalezený za obrazem v pracovně. Polijte papír olejem z olejničky, čímž se zviditelní zbytek náčrtku. Tím zjistíte pozici knoflíků a nastavení symbolů (viz obrázek).
  • Po vyřešení tohoto puzzlu budete moci otočit kolem na přední straně panelu, čímž napustíte bazének a otevřete dveře ve sklepení.
  • Dveřmi ve sklepení vejděte do kanalizace, jděte podél stoky doleva až ke stupadlům, po nichž vylezte na dvorek před blázinec doktora Sewarda.

    Dracula 2 Blázinec dr. Sewarda:

  • Vejděte do sanatoria a po rozhovoru s vrátným pak do Sewardovy kanceláře.
  • Uvnitř si promluvte s dr. Sewardem o všem možném – dostanete klíč od zadních dveří.
  • Na chodbě přistupte ke dveřím za pultem a odemkněte je klíčem (použijte klíč na zámek).

    Co dělat v temných podzemních kanálech.

  • Po vstupu do kanálů zahněte do tunelu napravo a jděte rovně, až dorazíte k zatopené propasti, přes kterou se potřebujete dostat.
  • Vraťte se o pár lokací nazpět k místu, kde na stěně svítí červené světlo. Zde ze země seberte téměř neviditelný ventil.
  • Ještě se o pár lokací vraťte a cestou pátrejte po provazu na stěně. Ten pak seberte.
  • Zamiřte zpět k zatopené propasti. Za ní se nachází žebřík. V inventáři zkombinujte provaz s ventilem a hoďte jím po žebříku – ten přepadne přes propast a vy budete moci přejít.

    Což takhle vodu z propasti vypustit?

  • Na prostředku cesty přes propast naleznete po pravé straně na potrubí otvor pro ventil, jímž by šlo vodu vypustit. Ventil je ale zapotřebí nejdříve někde získat.
  • Na druhé straně propasti prozkoumejte na zemi malý kufřík s nářadím, otevřete jej a seberte francouzák.
  • Vraťte se zpět k červenému světlu v tunelu a z protější stěny odmontujte francouzákem další ventil. Ten pak seberte.
  • Ventil vložte do otvoru v potrubí nad zatopenou propastí, připevněte ho francouzákem a zatočte jím – voda se vypustí.
  • Přejděte na konec propasti, seberte přes propast položený žebřík a spusťte ho na dno propasti (z pravého boku, viz obrázek). Slezte po něm dolů, kde žebřík opět seberte, projděte tunelem a zde žebřík opřete o stěnu a vylezte po něm pod kanalizační poklop.
  • Ustřelte zámek na poklopu revolverem a vylezte ven na hřbitov Highgate.

    Hřbitov Highgate:

    Zde je nutné objevit, která z hrobek patří Drákulovi.

  • Bude asi dobré nalézt si nějaký vyvýšený bod, z nějž bude dobrý rozhled. Tím bodem je jedna Dracula 2 úzká a vysoká hrobka se zamřížovaným vchodem.
  • Abyste však na ni mohli vylézt, potřebujete žebřík. Budete-li stát čelem k vstupní bráně, zahněte doprava a v rohu hřbitova uvidíte na zídce pod hroby připevněný žebřík. Ten prozkoumejte a zámek odemkněte klíčem mrtvého hrobníka z Carfaxu. Žebřík seberte.
  • Odtáhněte žebřík až ke hrobce a opřete jej o ni. Vylezte nahoru, kde naleznete ležet brašnu. Prozkoumejte ji a seberte z ní dřevěný kůl a krucifix.

    Jakmile slezete zpět dolů, přepadne vás obživlý hrobník-upír Pibody.

  • Rychle na něj použijte krucifix, načež hrobník spadne do vykopaného hrobu.
  • Vlezte do hrobu za hrobníkem a propíchněte mu srdce dřevěným kůlem.
  • Prozkoumejte to, co z hrobníka zbylo, a seberte hodinky a zápisník.
  • Zápisník si v inventáři dobře pročtěte – dozvíte se o Pibodyho zážitku. Teď je třeba vrátit se na svou pozorovatelnu a dle Pibodyho postupu čekat na Drákulu.

    Jak tedy objevit Drákulovu hrobku.

  • Na vrcholu hrobky použijte na oblohu kompas. Natočte se na severozápad (NW - NorthWest) a tento směr prozkoumejte. V bližším výhledu pak použijte hodinky, čímž vyčkáte do šesti hodin do rána. V tuto chvíli použijte na hroby dalekohled, načež spatříte Drákulu vcházet do hrobky, kterou otevřel vstrčením prstu do úst jedné ze soch.
  • Slezte ze své vyhlídky a vydejte se k Drákulově hrobce (je to ta na rozcestí ve středu hřbitova).
  • Prozkoumejte sochu napravo a stejně jako Drákula, vstrčte prst do jejích úst. Pak se pokuste do hrobky vejít, nicméně ta je chráněna třemi magickými gargoyly, jejichž vlivem (zvukem, co vydávají) omdlíte…

    Blázinec dr. Sewarda:

    Po zjištění, že doktor zmizel, je třeba jeho kancelář prohledat.

  • Přistupte k pracovnímu stolu, na němž leží přístroj na přehrávání zvukových cylindrů. Spusťte jej – uslyšíte záznam příchodu Drákuly do kanceláře a únosu Míny.
  • Otevřete levý šuplík stolu a seberte z něj stetoskop.
  • Přistupte ke krbu, prozkoumejte obraz nad ním a odklopte jej – objevíte sejf se čtyřmi Dracula 2 číselnými kódy.
  • Kódy odhalíte tak, že prozkoumáte každý spinner, do spodní levé části obrazovky připevníte stetoskop a začnete spinnerem otáčet. Jakmile uslyšíte cvaknutí, znamená to, že jste nastavili správnou kombinaci.
  • Totéž proveďte se všemi čtyřmi spinnery. Kombinace jest: horní levé 8, horní pravé 8, dolní levé 4 a dolní pravé 6.
  • Uchopte kliku, čímž trezor otevřete, a vyberte jej (seberte dračí kruh, prozkoumejte brašnu a seberte z ní zelenou lahvičku, negativ fotografie, cylindr a zelený zápisník). Zápisník si pročtěte, je v něm spousta zajímavých informací.
  • V trezoru ještě prozkoumejte složku jistého Hopkinse a seberte z ní klíč od jeho cely.
  • Stojíte-li stále před krbem, otočte se směrem ke kulatému stolu a prozkoumejte podlahu nalevo od něj – objevíte zde Mínin zásnubní prsten. Seberte jej.
  • Opět přistupte k hracímu přístroji na stole, odstraňte z něj původní cylindr a nahraďte jej novým z inventáře (z trezoru). Klikněte na hrací jehlu, čímž se záznam spustí. V průběhu se ale zasekne, takže opět klikněte na hrací jehlu. Ze záznamu se dozvíte, že v receptu ze zelené knihy o výrobě protiupíří tekutiny je chyba. Teplotu při destilaci je třeba zvýšit nikoli na 30 stupňů, ale na 35!

    Je čas podívat se za Hopkinsem do podzemního blázince.

  • Vyjděte z kanceláře na chodbu a odtud dveřmi do haly blázince s celami.
  • Sejděte dolů po schodech, zamiřte k celám a odemkněte klíčem tu prostřední (pokud se dovnitř podíváte špehýrkou, uvidíte tam Hopkinse). Vejděte – Hopkins však bude zcela nekomunikativní. Ze spisu v trezoru víte, že Hopkinsovi chutnají mouchy…
  • Přistupte ke stolu uprostřed místnosti s celami a prozkoumejte ho (uslyšíte bzučet mouchu).
  • Seberte kostku cukru, v inventáři ji zkombinujte se zápalkami a následnou past položte zpět na stůl. Za okamžik se moucha nachytá, takže ji i se zápalkami seberte a odneste do cely Hopkinsovi – tím jej přimějete k hovoru.
  • Vejděte do místnosti na konci chodby s celami (sklad), kde už na vás čeká Drákulou kousnutý vrátný. Použijte na něj krucifix a jakmile padne do křesla, přiložte mu krucifix na čelo. Tím ho odvaříte.
  • Otevřete malý dřevěný kabinet, v němž je ukryta chemická mini-laboratoř. Zde musíte připravit onen protiupíří lektvar…

    Dracula 2 Jak vytvořit protiupíří lektvar.

  • Potřebujete k tomu obsah zelené lahvičky z trezoru a upíří krev. Několikalitrovou zásobu krve máme v nedalekém sluhovi-upírovi, ale jak mu ji vzít?
  • Prozkoumejte upírovo podpaždí, kde z přezky seberte malý klíček.
  • Vraťte se ke stolu v místnosti s celami, prozkoumejte jeho přední šuplík, odemkněte jej klíčkem a z jeho nitra seberte injekční stříkačku.
  • Vraťte se do skladu s omráčeným upířím sluhou a do stříkačky mu z paže odeberte krev.
  • Nyní se již můžeme pustit do přípravy protiupíří tekutiny. V dřevěném kabinetu nalijte do křivule obsah zelené nádobky z inventáře a přidejte upíří krev. Prázdnou zelenou láhev pak položte na stůl pod odkapávadlo (objeví se stupnice teploměru). Nyní dvakrát klikněte napravo od kahanu (kurzor ve tvaru „+“), čímž zvýšíte plamen kahanu na maximum a teplota začne stoupat. Jakmile dosáhne 35 stupňů, klikněte nalevo od kahanu („-„), čímž plamen snížíte a teplotu ustálíte. Kapalina v křivuli se předestiluje do zelené skleničky. Tu seberte.
  • V inventáři pro jistotu ihned použijte tuto skleničku na revolver, čímž získáte zbraň účinnou proti upírům.

    Co zajímavého by nám tak ještě mohl říci Hopkins?

  • Jděte do cely za Hopkinsem a promluvte si s ním na témata revolveru – výměnou za dračí kruh od něj dostanete upíří brýle.
  • Uslyšíte zvonit telefon – vyběhněte tedy do patra do Sewardovy kanceláře a zdvihněte sluchátko telefonu na jeho pracovním stole – nevolá nikdo jiný než Drákula.
  • Vraťte se do skladu – zjistíte, že sluha-upír zmizel. Nechal však po sobě otevřený poklop na podlaze v rohu místnosti, kterým slezte dolů do kanálů.

    Další pobyt v kanálech:

  • Projděte kanály, na jejichž konci použijte Hopkinsovy upíří brýle. Na podlaze pak uvidíte stopy, které sledujte až na konec tunelu.
  • Ve středu centrální místnosti, v níž se kanály větví, prozkoumejte panel se dvěmi pákami a tu nalevo stiskněte – v tom okamžiku na vás vybafne sluha-upír. Nasaďte si upíří brýle, vytáhněte z inventáře revolver, zamiřte na upírovo červeně označené srdce a vystřelte.
  • Dracula 2 Projděte po lávce do tunelu a jím až před uzamčené dveře. Prozkoumejte panel nalevo ode dveří a zatáhněte za kruh v horní části – objeví se zvláštní mechanismus, k němuž je klíčem cylindrový klíč z Drákulovy vily.

    Jak používat cylindrový klíč.

  • Postup použití tohoto klíče + určení a nastavení kódu je názorně popsán na předposlední stránce Drákulova zápisníku (musíte použít upíří brýle, jinak je stránka zdánlivě prázdná).
  • Uchopte cylindrový klíč a vložte ho do zámku – na šestimístném číselníku se objeví čtyři číslice, přičemž dvě pozice zůstanou volné. Existuje několik kombinací čísel a volných pozic, v mém případě bylo na číselníku: 2,_,_,1,3,4. Co tato čísla znamenají, si řekneme za chvíli. Ještě je nutno si zapamatovat symbol napravo od klíče.
  • Vytáhněte cylindrový klíč ze zámku; v inventáři se vám nyní rozloží na dvě části – na klíč (jenž budu dále nazývat „vložkou“) a na cylindr.
  • Použijte vložku klíče na Drákulův (červený) zápisník a po jeho otevření klikněte na ikonku upířích brýlí v pravém dolním rohu obrazovky.
  • Nyní uchopte špičatý konec vložky klíče a použijte jej na ten symbol, jenž je vyobrazen na panelu vedle zámku (v mém případě je to symbol kruhu s obráceným „T“ ve spodní části). Vložka klíče se opět umístí na stránku knihy a v pravé části jeho zářezy odhalí hodnoty číselného kódu (pokud jsou v zářezu dvě číslice, berte tu bližší ke středu vložky klíče). V mém případě byla tato čísla (bráno zleva): 510382. Ty však ještě nejsou samotným kódem! Nyní je nutné vzít v potaz kombinaci čísel a mezer z panelu vedle dveří. Zapište si šestimístné číslo (včetně mezer) z panelu a z Drákulova zápisníku pod sebe. Ty čísla, které jsou na místě mezer, vyškrtněte. Zbudou vám 4 čísla, které seskládejte podle čísla z panelu v pořadí 1,2,3,4. Pokud jsem tedy já měl na panelu kombinaci 2,_,_,1,3,4 a v knize mi vložka klíče vyznačila čísla 5,1,0,3,8,2, pak z těchto čísel vyberu pouze 5,3,8,2 a upravím je v pořadí 3,5,8,2. Tím jsem získal kýžený kód.
  • V inventáři prozkoumejte cylindr klíče a nastavte na něm hodnoty 3,5,8,2.
  • Vložte vložku do cylindru klíče a ten pak jako celek vsuňte do zámku v panelu u dveří. Mělo by se ozvat cvaknutí, čímž jsou dveře odemřeny. Vejděte.

    Drákulovo kino Styx:

  • Projděte chodbou do promítací haly. Zde sejděte po schůdcích na pódium a až k promítačce (stojí vedle figuríny Drákuly). Prozkoumejte promítačku a do panelu vhoďte žeton z Dracula 2 inventáře – spatříte film zachycující únos Míny Drákulou.
  • Jděte až na konec ochozu k varhanám, kde prozkoumejte jejich pravou část. Při bližším pohledu položte do prostoru napravo děrovaný papír z inventáře – objevíte se v ložnici.
  • Jakmile vás Hopkins osvobodí, prozkoumejte prostor pod postelí a seberte svůj revolver.
  • Vyjděte ven z ložnice – okamžitě na vás zaútočí jedna z Drákulových potvor. Použijte na ni upíří brýle a pak revolverem vystřelte do červeného místečka.
  • Pokračujte dále chodbou – spatříte Sewarda, nyní taktéž upíra, jak sjíždí výtahem dolů k vám. Přiskočte tedy k výtahu, prozkoumejte panel na stěně (svítí na něm červená kontrolka), otevřete jej a stiskněte páku. Vyřítí se na vás robot s podobiznou Drákuly.

    Jak se zbavit Drákuly-robota.

  • Otočte se, z okřídlené sochy seberte meč a sekněte jím po Drákulovi-robotovi. Jakmile budete zahnáni ke stěně, přesekněte mečem provazy, co na ní visí – budete vymrštěni na lešení.
  • Jděte doleva, kde z podlahy seberte hák s lanem a posléze pod nimi ukrytou kliku.
  • Vylezte po stupadlech o patro výš. Prozkoumejte zařízeni ve tvaru skříně na podlaze, do otvoru vložte kliku a zatočte s ní – tím plošinku lešení posunete po kolejích ke středu haly, nicméně Drákula-robot vám svým zásahem plošinku znehybní.
  • Jděte na okraj plošinky a hoďte mečem po provazech ve tmě k vám nejbližšího rohu haly (viz obrázek). Tím uvolníte lešení, po němž nyní můžete vylézt do větrací šachty pod stropem.
  • V šachtě se vydejte chodbou napravo a do točícího se větráku vražte meč. Prolezte dále a otevřete mřížovaný poklop v podlaze, čímž získáte čtverhranný klíč.
  • Prolezte na opačnou stranu šachty, kde čtverhranným klíčem odemkněte mřížovaný poklop v podlaze. Prozkoumejte ho – zjistíte, že se nacházíte přímo nad Drákulou-robotem. Použijte na něj hák s lanem, čímž ho rozdrtíte.
  • Prolezte poklopem dolů a prozkoumejte Drákulovo torzo. Odklopte jeho hrudní kryt a seberte z něj ladičku.
  • Prozkoumejte Drákulovu ruku, kliknutím na náramek ji vysuňte a kliknutím na dlaň ji otočte. Následným kliknutím na mechanismus ruky vysunete z jednoho prstu klíček od výtahu, který seberte.
  • Vstupte do výtahu, prozkoumejte panel na stěně a použijte na něj klíček z Drákulova prstu.

    Dracula 2 Jak se dostat pryč z kina.

  • Zpět v kině sejděte na pódium, kde pod promítacím plátnem naleznete zraněného Sewarda-upíra. Promluvte si s ním – prozradí vám, jak z kina uniknout.
  • Jděte k varhanám, použijte na ně upíří brýle a stiskněte osvětlenou klávesu (viz obrázek).
  • Odejděte tajnými dveřmi přímo do kanálů, kde nastupte na loďku a odplujte pryč.
  • Po vystoupení z loďky jděte podél stoky k dalším uzamčeným dveřím (vedoucím do Drákulovy vily Carfax) s panelem se speciálním zámkem. Postup pro odemčení zámku (zjištění a nastavení kódu) je naprosto totožný jako při vstupu do kina Styx.
  • Výsledný kód by měl být: 8462.

    Carfax – Drákulova opuštěná vila:

    Vaším cílem je vilu zničit. Přesněji řečeno podpálit.

  • Ve sklepení seberte tři na sobě poskládané bedny pokryté bílým ubrusem.
  • Vyjděte ze sklepení do haly, kde postavte tyto bedny pod schodiště. Prozkoumejte je a seberte z nich nůžky, sekeru a kladivo.
  • Ve sklepení rozsekejte rakev sekerou a její zbytky seberte.
  • V Drákulově pracovně rozbijte kladivem pracovní stůl a seberte jeho zbytky.
  • Zpoza přístěnku seberte ze svícnu svíčku.
  • Ve vedlejší místnosti z okna odstřihněte nůžkami záclony a ty pak seberte z podlahy.
  • V hale opět prozkoumejte bedny pod schody a vložte do nich dřevěné zbytky z rakve, ze stolu a ustřihnutý závěs. V inventáři pak zapalte sirkami svíčku a tou pak zase bedny pod schody.

    Jak uniknout ze sklepení Carfaxu.

  • Jděte k zadní osvětlené stěně, prozkoumejte výklenek nalevo ode dveří a seberte z něj klíč. Tím odemkněte zámek u dveří a odejděte.
  • Objevíte se ve vypuštěné vodní nádrži. Na stěně je ventil, kterým otočte – nádrž se naplní.
  • Skočte do vody. Nyní se můžete potápět, ale pamatujte, že pod vodou vydržíte jen určitý čas!
  • Potopte se. U jedné ze stěn je harampádí, to odkliďte a za ním naleznete další ventil. Otočte jím, čímž napustíte do nádrže ještě víc vody. Rychle vyplavte na hladinu.
  • Znovu se ponořte a proplujte malým kanálkem těsně pod hladinou až do stok.
  • Jděte podél stoky ke stupadlům, po nichž vylezete před Sewardův blázinec.

    Dracula 2 Blázinec dr. Sewarda:

    Vaším úkolem je dle Sewarodových rad sestrojit protiupíří přístroj.

  • Jděte dolů do skladu, kde odemkněte velkou dřevěnou skříň klíčem od Sewarda a otevřete ji.
  • Prozkoumejte a odhrňte spodní závěs, kde naleznete mini-fotolaboratoř.
  • Vložte negativ z inventáře do zvětšováku, stiskněte malý spínač na stěně, klikněte na obálku (tím se vloží pod zvětšovák fotografický papír) a zapněte zvětšovák. Osvícený papír vložte do vývojky a prozkoumejte ho (viz obrázek: kulatý ukazatel je na čísle 8, ampérmetr na hodnotě 7 a pak je zde velké číslo 4).
  • Prozkoumejte rozebraný přístroj na poličce nad závěsem. Nejdříve si přečtěte Sewardovy poznámky na stole. V inventáři pak poznámky prozkoumejte ještě jednou a když papír otočíte, naleznete na druhé straně postup, jak přístroj řádně sestavit (viz obrázek).
  • Nejdříve uchopte cívku ve tvaru písmene „U“, vložte ji do přístroje, prozkoumejte ciferník a nastavte na něm hodnotu 8.
  • Pak uchopte předmět ve tvaru teploměru, vložte jej do přístroje, prozkoumejte jeho spodní část a nastavte na ní hodnotu 4.
  • Nakonec vložte do přístroje ampérmetr a posuvný rezistor, prozkoumejte je a jezdec na rezistoru posuňte tak, aby na ampérmetru byla hodnota 7.
  • Nakonec z přístroje odeberte anténku a místo ní tam vložte ladičku z těla Drákuly-robota.
  • Tím je přístroj sestaven. Uzavřete dvířka, z jeho pravé strany seberte kliku a pak i celý přístroj.

    Jak se zbavit krys (první použití protiupířího přístroje).

  • Padacími dveřmi v rohu místnosti slezte do stoky. Dostanete se až k tunelu, který blokují krysy. Nyní je na čase poprvé vyzkoušet možnosti protiupířího přístroje.
  • V inventáři použijte na přístroj kliku, čímž ho nabijete. Nabitý přistroj prozkoumejte.
  • Přístroj má dva módy – přijímací a vysílací. Tyto módy se přehazují tlačítky ve spodní části.
  • Přepněte přístroj do přijímacího módu (tlačítko nalevo). Nyní anténkou zaměřte hejno krys.
  • Otevřete inventář a znova přístroj prozkoumejte – na levém ukazateli ručička ukáže frekvenci zvuku, který krysy vydávají. Nastavte tutéž frekvenci i na pravém ukazateli.
  • Přepněte přístroj do módu vysílacího (pravé dolní tlačítko), s anténkou zaměřte krysy a Dracula 2 klikněte – přistroj vydá zvuk, který krysy odežene.
  • Projděte stokou dále až do centrální místnosti kanálů.
  • Ve středu prozkoumejte panel a do dolní zdířky vložte čtverhranný klíč. Znova panel prozkoumejte a stiskněte páku napravo. Přejděte po mostku do menšího tunelu.
  • U propasti seberte ze země dřevěnou desku a položte ji přes propast. Pak po ní přejděte a dírou ve stropě vylezte na hřbitov.

    Hřbitov Highgate:

    Nejdříve je nutné naleznout Hopkinsem ukrytý Dračí kruh.

  • Jděte k hlavní bráně a zahněte doleva – budete stát před zdí s několika černými plaketami.
  • Prozkoumejte prostřední plaketu (patří St. Georgeovi), odsuňte ji a ze skrýše za ní seberte zprávu od Hopkinse se vstupním kódem do Drákulovy svatyně a Dračí kruh.

    Jak zničit tři gargoyly, kteří vám posledně znemožnili vstup do Drákulovy svatyně.

  • Nejdříve je musíte na hřbitově nalézt. Jejich podobizny jsou zakresleny v Drákulově deníku, můžete též využít obrázku, jež je součástí tohoto návodu.
  • Každého gargoyla zničíte pomocí protiupířího přístroje. Postup je stejný, jako s krysami (tedy: Nastartujte přístroj klikou, prozkoumejte ho, zapněte odposlech, zaměřte gargoyla, nastavte na přístroji stejnou hodnotu, přepněte jej na vysílání, zaměřte gargoyla a spusťte přístroj).
  • Po zničení všech tří gargoylů se můžete vydat k Drákulově hrobce a vejít dovnitř.
  • Prozkoumejte panel na přední straně hrobu a nastavte na něm čísla z Hopkinsovy zprávy (9, 2, 7, 8) a klikněte na šroubek ve spodní části panelu.
  • Hrobka se otevře a vy můžete vejít dovnitř…

    Podobně jako v prvním díle, Jonathan nyní odcestuje zachránit Mínu přímo do Transylvánie, Drákulovy vlasti. O tom si ale povíme až příště.

  • Autor:


    Nejčtenější

    KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

    Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

    Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

    Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

    Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

    Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



    Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

    Cuphead

    Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

    KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

    Far Cry 5

    Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

    Z uklízení nepořádku a instalace sporáku je nečekaný herní hit

    House Flipper

    House Flipper je nečekaný prodejní hit letošního roku. Jeho hlavní náplní je přitom uklízení, stěhování nábytku a...

    Další z rubriky

    Kupujete někdy sběratelské edice?

    Vývoj počítačových her, jejich obalů a bonusových materiálů

    Ne každému stačí krabička se hrou, či jen digitální kód ke stažení. Většina očekávaných her je k sehnání v různých...

    Svět Fortnite prošel další obří změnou, začala pátá sezona

    Fortnite

    Nový patch do oblíbené hry Fortnite přinesl spoustu nového obsahu. Těšit se můžete na nové vybavení i změny v...

    Online střílečka The Culling 2 nemohla dopadnout hůře, nikdo ji nehraje

    The Culling 2

    Týden po vydání battle royale hry The Culling 2 můžeme její hráče spočítat na prstech jedné ruky. Pro autory to bude...



    Najdete na iDNES.cz