Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dracula 2 – 1. část návodu

  12:00aktualizováno  5. dubna 8:38
Kvalitní pokračování upíří adventury Dracula nedoznalo mnoha změn. Těmi nejvýznamnějšími je však několikanásobná rozsáhlost a znatelně vyšší obtížnost, takže předpokládám, že by kompletní návod mohl řadě z vás přijít náramně vhod. Vzhledem k vysoké rozsáhlosti hry je návod rozdělen na dvě části, přičemž první máte právě před sebou.

Dracula 2

Průvodce Jonathana Harkera po stopách knížete Drákuly v zatuchlém nočním Londýně.

Carfax – Drákulova opuštěná vila:

Vaším úkolem je prošmejdit celý dům.

  • Odemkněte zámek vstupních dveří klíčem z inventáře a vejděte.
  • Ve vstupní hale vyjděte po schodech na ochoz a odtud vstupte dveřmi do studovny.
  • Přistupte ke stolku, prozkoumejte a otevřete šuplík a seberte z něj kompas, cylindrový klíč, deník a svíčku.
  • Prozkoumejte a otevřete truhlici v rohu místnosti a seberte z ní dalekohled a svícen.
  • Přistupte ke kabinetu, prozkoumejte krabici od filmu se jmenovkou „Styx“ a seberte z ní kulatý žeton, proděravělý kartón a zápalky.
  • Prozkoumejte obrázek nad kabinetem, otočte ho a seberte papír s náčrtkem.
  • Vejděte do tmy za přístěnek nalevo od dveří. Zde položte na stolek svícen, v inventáři zapalte sirkami svíčku a tu použijte na svícen. Tím okolí osvítíte a můžete sebrat ze stěny malý klíček.
  • Sebraným klíčkem odemkněte zamečené dveře a projděte do další místnosti.
  • Prohledejte mrtvého hrobníka, odsuňte visačku a seberte mu z opasku další klíč.

    Do místnosti vrazí příšera, která vás bude ohrožovat na životě.

  • V inventáři nabijte revolver náboji a prostřelte zámek u dveří vedle mrtvoly. Vejděte do skladiště, stoupněte si doprostřed místnosti, otočte se čelem ke dveřím a zabarikádujte je skříní nalevo. Příšera však na vás čeká za dveřmi, bude tedy třeba něco vymyslet.
  • Přistupte ke krbu, seberte židli a postavte ji pod kulaté zabarikádované okno.
  • Prozkoumejte krb a ze stínu napravo seberte pohrabáč.
  • Vylezte na židli pod oknem a pohrabáčem z něj odlomte dřevěné desky – do místnosti pronikne světlo.
  • Z rohu místnosti seberte velké zrcadlo a postavte jej do středu místnosti. Pak již můžete odsunout nábytek, jímž barikádujete dveře před příšerou. Ta pod paprsky světla zemře.

    Dracula 2 Na zpáteční cestě vás však očekává hejno dalších příšer.

  • Vraťte se zpět do skladiště, seberte další velké zrcadlo a to položte do středu místnosti před příšeru. Opět vlivem světla zahyne.
  • Při východu z pracovny do haly vás napadne další příšera – tentokrát utíkejte po ochozu doleva a vyskočte na lustr. Tím zničíte zbylé příšery čekající v přízemí.

    Nyní se musíte z Carfaxu nepozorovaně dostat pryč.

  • Učiníte tak prostřednictvím kanalizace, do níž se dostanete mohutnými ocelovými dveřmi ve sklepení. (Vstup do sklepení je nalevo od schodiště v hlavní hale, dřevěné desky odlomte opět pohrabáčem). Tyto dveře však musíme nejdříve otevřít…
  • Klíčem k otevření dveří je zahradní mechanismus, jímž se napustí malý bazének před Drákulovou vilou. K otevření tohoto mechanismu však ještě budete potřebovat štípačky, olejničku a čtyři jehlanovité „knoflíky“, které se nacházejí v čtvercových reliéfech jak v domě, tak i jeho okolí.
  • První knoflík se nachází na vnitřní stěně bazénku (prozkoumejte reliéf a knoflík seberte).
  • Druhý knoflík je ve sklepení. Přistupte k bednám na podlaze napravo a odsuňte je. Prozkoumejte odkrytý prostor a seberte štípačky. Odsuňte bedny zpět, opět prozkoumejte odkrytý prostor a knoflík seberte. Třetí knoflík se nachází v krbu ve skladu (nejvzdálenější místnost v prvním patře).
  • Čtvrtý knoflík se nachází venku na konci zahrady, na zídce zakryté křovím.
  • Cestou zpět ještě prozkoumejte prostor pod stromem a seberte olejničku.
  • Nyní již máte všechny potřebné předměty. Přistupte k mechanismu před bazénkem, prozkoumejte horní mřížku a řetěz, jímž je uzamčena, odstřihněte štípačkami. Následně namažte olejničkou pravý pant mřížky, kterou pak již budete moci otevřít.
  • Abyste věděli, do kterých otvorů který knoflík vložit, musíte do středu desky položit papír s neúplným náčrtkem, nalezený za obrazem v pracovně. Polijte papír olejem z olejničky, čímž se zviditelní zbytek náčrtku. Tím zjistíte pozici knoflíků a nastavení symbolů (viz obrázek).
  • Po vyřešení tohoto puzzlu budete moci otočit kolem na přední straně panelu, čímž napustíte bazének a otevřete dveře ve sklepení.
  • Dveřmi ve sklepení vejděte do kanalizace, jděte podél stoky doleva až ke stupadlům, po nichž vylezte na dvorek před blázinec doktora Sewarda.

    Dracula 2 Blázinec dr. Sewarda:

  • Vejděte do sanatoria a po rozhovoru s vrátným pak do Sewardovy kanceláře.
  • Uvnitř si promluvte s dr. Sewardem o všem možném – dostanete klíč od zadních dveří.
  • Na chodbě přistupte ke dveřím za pultem a odemkněte je klíčem (použijte klíč na zámek).

    Co dělat v temných podzemních kanálech.

  • Po vstupu do kanálů zahněte do tunelu napravo a jděte rovně, až dorazíte k zatopené propasti, přes kterou se potřebujete dostat.
  • Vraťte se o pár lokací nazpět k místu, kde na stěně svítí červené světlo. Zde ze země seberte téměř neviditelný ventil.
  • Ještě se o pár lokací vraťte a cestou pátrejte po provazu na stěně. Ten pak seberte.
  • Zamiřte zpět k zatopené propasti. Za ní se nachází žebřík. V inventáři zkombinujte provaz s ventilem a hoďte jím po žebříku – ten přepadne přes propast a vy budete moci přejít.

    Což takhle vodu z propasti vypustit?

  • Na prostředku cesty přes propast naleznete po pravé straně na potrubí otvor pro ventil, jímž by šlo vodu vypustit. Ventil je ale zapotřebí nejdříve někde získat.
  • Na druhé straně propasti prozkoumejte na zemi malý kufřík s nářadím, otevřete jej a seberte francouzák.
  • Vraťte se zpět k červenému světlu v tunelu a z protější stěny odmontujte francouzákem další ventil. Ten pak seberte.
  • Ventil vložte do otvoru v potrubí nad zatopenou propastí, připevněte ho francouzákem a zatočte jím – voda se vypustí.
  • Přejděte na konec propasti, seberte přes propast položený žebřík a spusťte ho na dno propasti (z pravého boku, viz obrázek). Slezte po něm dolů, kde žebřík opět seberte, projděte tunelem a zde žebřík opřete o stěnu a vylezte po něm pod kanalizační poklop.
  • Ustřelte zámek na poklopu revolverem a vylezte ven na hřbitov Highgate.

    Hřbitov Highgate:

    Zde je nutné objevit, která z hrobek patří Drákulovi.

  • Bude asi dobré nalézt si nějaký vyvýšený bod, z nějž bude dobrý rozhled. Tím bodem je jedna Dracula 2 úzká a vysoká hrobka se zamřížovaným vchodem.
  • Abyste však na ni mohli vylézt, potřebujete žebřík. Budete-li stát čelem k vstupní bráně, zahněte doprava a v rohu hřbitova uvidíte na zídce pod hroby připevněný žebřík. Ten prozkoumejte a zámek odemkněte klíčem mrtvého hrobníka z Carfaxu. Žebřík seberte.
  • Odtáhněte žebřík až ke hrobce a opřete jej o ni. Vylezte nahoru, kde naleznete ležet brašnu. Prozkoumejte ji a seberte z ní dřevěný kůl a krucifix.

    Jakmile slezete zpět dolů, přepadne vás obživlý hrobník-upír Pibody.

  • Rychle na něj použijte krucifix, načež hrobník spadne do vykopaného hrobu.
  • Vlezte do hrobu za hrobníkem a propíchněte mu srdce dřevěným kůlem.
  • Prozkoumejte to, co z hrobníka zbylo, a seberte hodinky a zápisník.
  • Zápisník si v inventáři dobře pročtěte – dozvíte se o Pibodyho zážitku. Teď je třeba vrátit se na svou pozorovatelnu a dle Pibodyho postupu čekat na Drákulu.

    Jak tedy objevit Drákulovu hrobku.

  • Na vrcholu hrobky použijte na oblohu kompas. Natočte se na severozápad (NW - NorthWest) a tento směr prozkoumejte. V bližším výhledu pak použijte hodinky, čímž vyčkáte do šesti hodin do rána. V tuto chvíli použijte na hroby dalekohled, načež spatříte Drákulu vcházet do hrobky, kterou otevřel vstrčením prstu do úst jedné ze soch.
  • Slezte ze své vyhlídky a vydejte se k Drákulově hrobce (je to ta na rozcestí ve středu hřbitova).
  • Prozkoumejte sochu napravo a stejně jako Drákula, vstrčte prst do jejích úst. Pak se pokuste do hrobky vejít, nicméně ta je chráněna třemi magickými gargoyly, jejichž vlivem (zvukem, co vydávají) omdlíte…

    Blázinec dr. Sewarda:

    Po zjištění, že doktor zmizel, je třeba jeho kancelář prohledat.

  • Přistupte k pracovnímu stolu, na němž leží přístroj na přehrávání zvukových cylindrů. Spusťte jej – uslyšíte záznam příchodu Drákuly do kanceláře a únosu Míny.
  • Otevřete levý šuplík stolu a seberte z něj stetoskop.
  • Přistupte ke krbu, prozkoumejte obraz nad ním a odklopte jej – objevíte sejf se čtyřmi Dracula 2 číselnými kódy.
  • Kódy odhalíte tak, že prozkoumáte každý spinner, do spodní levé části obrazovky připevníte stetoskop a začnete spinnerem otáčet. Jakmile uslyšíte cvaknutí, znamená to, že jste nastavili správnou kombinaci.
  • Totéž proveďte se všemi čtyřmi spinnery. Kombinace jest: horní levé 8, horní pravé 8, dolní levé 4 a dolní pravé 6.
  • Uchopte kliku, čímž trezor otevřete, a vyberte jej (seberte dračí kruh, prozkoumejte brašnu a seberte z ní zelenou lahvičku, negativ fotografie, cylindr a zelený zápisník). Zápisník si pročtěte, je v něm spousta zajímavých informací.
  • V trezoru ještě prozkoumejte složku jistého Hopkinse a seberte z ní klíč od jeho cely.
  • Stojíte-li stále před krbem, otočte se směrem ke kulatému stolu a prozkoumejte podlahu nalevo od něj – objevíte zde Mínin zásnubní prsten. Seberte jej.
  • Opět přistupte k hracímu přístroji na stole, odstraňte z něj původní cylindr a nahraďte jej novým z inventáře (z trezoru). Klikněte na hrací jehlu, čímž se záznam spustí. V průběhu se ale zasekne, takže opět klikněte na hrací jehlu. Ze záznamu se dozvíte, že v receptu ze zelené knihy o výrobě protiupíří tekutiny je chyba. Teplotu při destilaci je třeba zvýšit nikoli na 30 stupňů, ale na 35!

    Je čas podívat se za Hopkinsem do podzemního blázince.

  • Vyjděte z kanceláře na chodbu a odtud dveřmi do haly blázince s celami.
  • Sejděte dolů po schodech, zamiřte k celám a odemkněte klíčem tu prostřední (pokud se dovnitř podíváte špehýrkou, uvidíte tam Hopkinse). Vejděte – Hopkins však bude zcela nekomunikativní. Ze spisu v trezoru víte, že Hopkinsovi chutnají mouchy…
  • Přistupte ke stolu uprostřed místnosti s celami a prozkoumejte ho (uslyšíte bzučet mouchu).
  • Seberte kostku cukru, v inventáři ji zkombinujte se zápalkami a následnou past položte zpět na stůl. Za okamžik se moucha nachytá, takže ji i se zápalkami seberte a odneste do cely Hopkinsovi – tím jej přimějete k hovoru.
  • Vejděte do místnosti na konci chodby s celami (sklad), kde už na vás čeká Drákulou kousnutý vrátný. Použijte na něj krucifix a jakmile padne do křesla, přiložte mu krucifix na čelo. Tím ho odvaříte.
  • Otevřete malý dřevěný kabinet, v němž je ukryta chemická mini-laboratoř. Zde musíte připravit onen protiupíří lektvar…

    Dracula 2 Jak vytvořit protiupíří lektvar.

  • Potřebujete k tomu obsah zelené lahvičky z trezoru a upíří krev. Několikalitrovou zásobu krve máme v nedalekém sluhovi-upírovi, ale jak mu ji vzít?
  • Prozkoumejte upírovo podpaždí, kde z přezky seberte malý klíček.
  • Vraťte se ke stolu v místnosti s celami, prozkoumejte jeho přední šuplík, odemkněte jej klíčkem a z jeho nitra seberte injekční stříkačku.
  • Vraťte se do skladu s omráčeným upířím sluhou a do stříkačky mu z paže odeberte krev.
  • Nyní se již můžeme pustit do přípravy protiupíří tekutiny. V dřevěném kabinetu nalijte do křivule obsah zelené nádobky z inventáře a přidejte upíří krev. Prázdnou zelenou láhev pak položte na stůl pod odkapávadlo (objeví se stupnice teploměru). Nyní dvakrát klikněte napravo od kahanu (kurzor ve tvaru „+“), čímž zvýšíte plamen kahanu na maximum a teplota začne stoupat. Jakmile dosáhne 35 stupňů, klikněte nalevo od kahanu („-„), čímž plamen snížíte a teplotu ustálíte. Kapalina v křivuli se předestiluje do zelené skleničky. Tu seberte.
  • V inventáři pro jistotu ihned použijte tuto skleničku na revolver, čímž získáte zbraň účinnou proti upírům.

    Co zajímavého by nám tak ještě mohl říci Hopkins?

  • Jděte do cely za Hopkinsem a promluvte si s ním na témata revolveru – výměnou za dračí kruh od něj dostanete upíří brýle.
  • Uslyšíte zvonit telefon – vyběhněte tedy do patra do Sewardovy kanceláře a zdvihněte sluchátko telefonu na jeho pracovním stole – nevolá nikdo jiný než Drákula.
  • Vraťte se do skladu – zjistíte, že sluha-upír zmizel. Nechal však po sobě otevřený poklop na podlaze v rohu místnosti, kterým slezte dolů do kanálů.

    Další pobyt v kanálech:

  • Projděte kanály, na jejichž konci použijte Hopkinsovy upíří brýle. Na podlaze pak uvidíte stopy, které sledujte až na konec tunelu.
  • Ve středu centrální místnosti, v níž se kanály větví, prozkoumejte panel se dvěmi pákami a tu nalevo stiskněte – v tom okamžiku na vás vybafne sluha-upír. Nasaďte si upíří brýle, vytáhněte z inventáře revolver, zamiřte na upírovo červeně označené srdce a vystřelte.
  • Dracula 2 Projděte po lávce do tunelu a jím až před uzamčené dveře. Prozkoumejte panel nalevo ode dveří a zatáhněte za kruh v horní části – objeví se zvláštní mechanismus, k němuž je klíčem cylindrový klíč z Drákulovy vily.

    Jak používat cylindrový klíč.

  • Postup použití tohoto klíče + určení a nastavení kódu je názorně popsán na předposlední stránce Drákulova zápisníku (musíte použít upíří brýle, jinak je stránka zdánlivě prázdná).
  • Uchopte cylindrový klíč a vložte ho do zámku – na šestimístném číselníku se objeví čtyři číslice, přičemž dvě pozice zůstanou volné. Existuje několik kombinací čísel a volných pozic, v mém případě bylo na číselníku: 2,_,_,1,3,4. Co tato čísla znamenají, si řekneme za chvíli. Ještě je nutno si zapamatovat symbol napravo od klíče.
  • Vytáhněte cylindrový klíč ze zámku; v inventáři se vám nyní rozloží na dvě části – na klíč (jenž budu dále nazývat „vložkou“) a na cylindr.
  • Použijte vložku klíče na Drákulův (červený) zápisník a po jeho otevření klikněte na ikonku upířích brýlí v pravém dolním rohu obrazovky.
  • Nyní uchopte špičatý konec vložky klíče a použijte jej na ten symbol, jenž je vyobrazen na panelu vedle zámku (v mém případě je to symbol kruhu s obráceným „T“ ve spodní části). Vložka klíče se opět umístí na stránku knihy a v pravé části jeho zářezy odhalí hodnoty číselného kódu (pokud jsou v zářezu dvě číslice, berte tu bližší ke středu vložky klíče). V mém případě byla tato čísla (bráno zleva): 510382. Ty však ještě nejsou samotným kódem! Nyní je nutné vzít v potaz kombinaci čísel a mezer z panelu vedle dveří. Zapište si šestimístné číslo (včetně mezer) z panelu a z Drákulova zápisníku pod sebe. Ty čísla, které jsou na místě mezer, vyškrtněte. Zbudou vám 4 čísla, které seskládejte podle čísla z panelu v pořadí 1,2,3,4. Pokud jsem tedy já měl na panelu kombinaci 2,_,_,1,3,4 a v knize mi vložka klíče vyznačila čísla 5,1,0,3,8,2, pak z těchto čísel vyberu pouze 5,3,8,2 a upravím je v pořadí 3,5,8,2. Tím jsem získal kýžený kód.
  • V inventáři prozkoumejte cylindr klíče a nastavte na něm hodnoty 3,5,8,2.
  • Vložte vložku do cylindru klíče a ten pak jako celek vsuňte do zámku v panelu u dveří. Mělo by se ozvat cvaknutí, čímž jsou dveře odemřeny. Vejděte.

    Drákulovo kino Styx:

  • Projděte chodbou do promítací haly. Zde sejděte po schůdcích na pódium a až k promítačce (stojí vedle figuríny Drákuly). Prozkoumejte promítačku a do panelu vhoďte žeton z Dracula 2 inventáře – spatříte film zachycující únos Míny Drákulou.
  • Jděte až na konec ochozu k varhanám, kde prozkoumejte jejich pravou část. Při bližším pohledu položte do prostoru napravo děrovaný papír z inventáře – objevíte se v ložnici.
  • Jakmile vás Hopkins osvobodí, prozkoumejte prostor pod postelí a seberte svůj revolver.
  • Vyjděte ven z ložnice – okamžitě na vás zaútočí jedna z Drákulových potvor. Použijte na ni upíří brýle a pak revolverem vystřelte do červeného místečka.
  • Pokračujte dále chodbou – spatříte Sewarda, nyní taktéž upíra, jak sjíždí výtahem dolů k vám. Přiskočte tedy k výtahu, prozkoumejte panel na stěně (svítí na něm červená kontrolka), otevřete jej a stiskněte páku. Vyřítí se na vás robot s podobiznou Drákuly.

    Jak se zbavit Drákuly-robota.

  • Otočte se, z okřídlené sochy seberte meč a sekněte jím po Drákulovi-robotovi. Jakmile budete zahnáni ke stěně, přesekněte mečem provazy, co na ní visí – budete vymrštěni na lešení.
  • Jděte doleva, kde z podlahy seberte hák s lanem a posléze pod nimi ukrytou kliku.
  • Vylezte po stupadlech o patro výš. Prozkoumejte zařízeni ve tvaru skříně na podlaze, do otvoru vložte kliku a zatočte s ní – tím plošinku lešení posunete po kolejích ke středu haly, nicméně Drákula-robot vám svým zásahem plošinku znehybní.
  • Jděte na okraj plošinky a hoďte mečem po provazech ve tmě k vám nejbližšího rohu haly (viz obrázek). Tím uvolníte lešení, po němž nyní můžete vylézt do větrací šachty pod stropem.
  • V šachtě se vydejte chodbou napravo a do točícího se větráku vražte meč. Prolezte dále a otevřete mřížovaný poklop v podlaze, čímž získáte čtverhranný klíč.
  • Prolezte na opačnou stranu šachty, kde čtverhranným klíčem odemkněte mřížovaný poklop v podlaze. Prozkoumejte ho – zjistíte, že se nacházíte přímo nad Drákulou-robotem. Použijte na něj hák s lanem, čímž ho rozdrtíte.
  • Prolezte poklopem dolů a prozkoumejte Drákulovo torzo. Odklopte jeho hrudní kryt a seberte z něj ladičku.
  • Prozkoumejte Drákulovu ruku, kliknutím na náramek ji vysuňte a kliknutím na dlaň ji otočte. Následným kliknutím na mechanismus ruky vysunete z jednoho prstu klíček od výtahu, který seberte.
  • Vstupte do výtahu, prozkoumejte panel na stěně a použijte na něj klíček z Drákulova prstu.

    Dracula 2 Jak se dostat pryč z kina.

  • Zpět v kině sejděte na pódium, kde pod promítacím plátnem naleznete zraněného Sewarda-upíra. Promluvte si s ním – prozradí vám, jak z kina uniknout.
  • Jděte k varhanám, použijte na ně upíří brýle a stiskněte osvětlenou klávesu (viz obrázek).
  • Odejděte tajnými dveřmi přímo do kanálů, kde nastupte na loďku a odplujte pryč.
  • Po vystoupení z loďky jděte podél stoky k dalším uzamčeným dveřím (vedoucím do Drákulovy vily Carfax) s panelem se speciálním zámkem. Postup pro odemčení zámku (zjištění a nastavení kódu) je naprosto totožný jako při vstupu do kina Styx.
  • Výsledný kód by měl být: 8462.

    Carfax – Drákulova opuštěná vila:

    Vaším cílem je vilu zničit. Přesněji řečeno podpálit.

  • Ve sklepení seberte tři na sobě poskládané bedny pokryté bílým ubrusem.
  • Vyjděte ze sklepení do haly, kde postavte tyto bedny pod schodiště. Prozkoumejte je a seberte z nich nůžky, sekeru a kladivo.
  • Ve sklepení rozsekejte rakev sekerou a její zbytky seberte.
  • V Drákulově pracovně rozbijte kladivem pracovní stůl a seberte jeho zbytky.
  • Zpoza přístěnku seberte ze svícnu svíčku.
  • Ve vedlejší místnosti z okna odstřihněte nůžkami záclony a ty pak seberte z podlahy.
  • V hale opět prozkoumejte bedny pod schody a vložte do nich dřevěné zbytky z rakve, ze stolu a ustřihnutý závěs. V inventáři pak zapalte sirkami svíčku a tou pak zase bedny pod schody.

    Jak uniknout ze sklepení Carfaxu.

  • Jděte k zadní osvětlené stěně, prozkoumejte výklenek nalevo ode dveří a seberte z něj klíč. Tím odemkněte zámek u dveří a odejděte.
  • Objevíte se ve vypuštěné vodní nádrži. Na stěně je ventil, kterým otočte – nádrž se naplní.
  • Skočte do vody. Nyní se můžete potápět, ale pamatujte, že pod vodou vydržíte jen určitý čas!
  • Potopte se. U jedné ze stěn je harampádí, to odkliďte a za ním naleznete další ventil. Otočte jím, čímž napustíte do nádrže ještě víc vody. Rychle vyplavte na hladinu.
  • Znovu se ponořte a proplujte malým kanálkem těsně pod hladinou až do stok.
  • Jděte podél stoky ke stupadlům, po nichž vylezete před Sewardův blázinec.

    Dracula 2 Blázinec dr. Sewarda:

    Vaším úkolem je dle Sewarodových rad sestrojit protiupíří přístroj.

  • Jděte dolů do skladu, kde odemkněte velkou dřevěnou skříň klíčem od Sewarda a otevřete ji.
  • Prozkoumejte a odhrňte spodní závěs, kde naleznete mini-fotolaboratoř.
  • Vložte negativ z inventáře do zvětšováku, stiskněte malý spínač na stěně, klikněte na obálku (tím se vloží pod zvětšovák fotografický papír) a zapněte zvětšovák. Osvícený papír vložte do vývojky a prozkoumejte ho (viz obrázek: kulatý ukazatel je na čísle 8, ampérmetr na hodnotě 7 a pak je zde velké číslo 4).
  • Prozkoumejte rozebraný přístroj na poličce nad závěsem. Nejdříve si přečtěte Sewardovy poznámky na stole. V inventáři pak poznámky prozkoumejte ještě jednou a když papír otočíte, naleznete na druhé straně postup, jak přístroj řádně sestavit (viz obrázek).
  • Nejdříve uchopte cívku ve tvaru písmene „U“, vložte ji do přístroje, prozkoumejte ciferník a nastavte na něm hodnotu 8.
  • Pak uchopte předmět ve tvaru teploměru, vložte jej do přístroje, prozkoumejte jeho spodní část a nastavte na ní hodnotu 4.
  • Nakonec vložte do přístroje ampérmetr a posuvný rezistor, prozkoumejte je a jezdec na rezistoru posuňte tak, aby na ampérmetru byla hodnota 7.
  • Nakonec z přístroje odeberte anténku a místo ní tam vložte ladičku z těla Drákuly-robota.
  • Tím je přístroj sestaven. Uzavřete dvířka, z jeho pravé strany seberte kliku a pak i celý přístroj.

    Jak se zbavit krys (první použití protiupířího přístroje).

  • Padacími dveřmi v rohu místnosti slezte do stoky. Dostanete se až k tunelu, který blokují krysy. Nyní je na čase poprvé vyzkoušet možnosti protiupířího přístroje.
  • V inventáři použijte na přístroj kliku, čímž ho nabijete. Nabitý přistroj prozkoumejte.
  • Přístroj má dva módy – přijímací a vysílací. Tyto módy se přehazují tlačítky ve spodní části.
  • Přepněte přístroj do přijímacího módu (tlačítko nalevo). Nyní anténkou zaměřte hejno krys.
  • Otevřete inventář a znova přístroj prozkoumejte – na levém ukazateli ručička ukáže frekvenci zvuku, který krysy vydávají. Nastavte tutéž frekvenci i na pravém ukazateli.
  • Přepněte přístroj do módu vysílacího (pravé dolní tlačítko), s anténkou zaměřte krysy a Dracula 2 klikněte – přistroj vydá zvuk, který krysy odežene.
  • Projděte stokou dále až do centrální místnosti kanálů.
  • Ve středu prozkoumejte panel a do dolní zdířky vložte čtverhranný klíč. Znova panel prozkoumejte a stiskněte páku napravo. Přejděte po mostku do menšího tunelu.
  • U propasti seberte ze země dřevěnou desku a položte ji přes propast. Pak po ní přejděte a dírou ve stropě vylezte na hřbitov.

    Hřbitov Highgate:

    Nejdříve je nutné naleznout Hopkinsem ukrytý Dračí kruh.

  • Jděte k hlavní bráně a zahněte doleva – budete stát před zdí s několika černými plaketami.
  • Prozkoumejte prostřední plaketu (patří St. Georgeovi), odsuňte ji a ze skrýše za ní seberte zprávu od Hopkinse se vstupním kódem do Drákulovy svatyně a Dračí kruh.

    Jak zničit tři gargoyly, kteří vám posledně znemožnili vstup do Drákulovy svatyně.

  • Nejdříve je musíte na hřbitově nalézt. Jejich podobizny jsou zakresleny v Drákulově deníku, můžete též využít obrázku, jež je součástí tohoto návodu.
  • Každého gargoyla zničíte pomocí protiupířího přístroje. Postup je stejný, jako s krysami (tedy: Nastartujte přístroj klikou, prozkoumejte ho, zapněte odposlech, zaměřte gargoyla, nastavte na přístroji stejnou hodnotu, přepněte jej na vysílání, zaměřte gargoyla a spusťte přístroj).
  • Po zničení všech tří gargoylů se můžete vydat k Drákulově hrobce a vejít dovnitř.
  • Prozkoumejte panel na přední straně hrobu a nastavte na něm čísla z Hopkinsovy zprávy (9, 2, 7, 8) a klikněte na šroubek ve spodní části panelu.
  • Hrobka se otevře a vy můžete vejít dovnitř…

    Podobně jako v prvním díle, Jonathan nyní odcestuje zachránit Mínu přímo do Transylvánie, Drákulovy vlasti. O tom si ale povíme až příště.

  • Autor:



    Nejčtenější

    První zahraniční ohlasy na českou hru Kingdom Come: Deliverance

    Kingdom Come: Deliverance

    Některé zahraniční servery již publikovaly recenze na českou hru Kingdom Come: Deliverance. Jak si vede? U kritiků...

    OBRAZEM: Vychází Kingdom Come, přinášíme své dojmy po prvních 20 hodinách

    Nejočekávanější česká hra poslední dekády je konečně tady. My už ji sice pár...

    Nejočekávanější česká hra poslední dekády je konečně tady. My už ji pár dnů testujeme, ale vzhledem k jejímu obrovskému...



    O Kingdom Come: Deliverance je v Česku zájem, mnohé obchody mají vyprodáno

    Kingdom Come: Deliverance

    Česká hra Kingdom Come: Deliverance sice vyšla teprve v úterý, mnohé obchody však měly rozprodanou většinu z první...

    RECENZE: Subnautica je nejlepší podmořská hra všech dob

    Subnautica

    Podmořská Subnautica je na první pohled nenápadná hra, která se od svého vydání drží mezi nejprodávanějšími hrami na...

    RETRO: Winter Challenge je i po 25 letech nejlepší herní olympiádou

    Winter Challenge

    Je to s podivem, ale i po čtvrt století od vydání zůstávají neoficiální zimní hry od Accolade tou nejlepší olympijskou...

    Další z rubriky

    Nejvtipnější chyby z českého hitu Kingdom Come: Deliverance

    Kingdom Come: Deliverance

    Kingdom Come je obrovská a propracovaná hra, ale její autory čeká ještě spousta práce při odlaďování mnoha chyb, které...

    Vývojáři Mafie 3 propouštějí zaměstnance

    Mafia III (PS4)

    Navzdory komerčnímu úspěchu třetího dílu Mafie se v týmu Hangar 13 masivně propouštělo.

    Hrajete už Kingdom Come: Deliverance? Jak se vám zatím líbí?

    Kingdom Come: Deliverance

    Dnešní anketa je určena pro ty z vás, kteří už se ponořili do české hardcore hry na hrdiny Kingdom Come: Deliverance....

    Najdete na iDNES.cz