Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Služba EA Access je založená na potřebě krást

  12:32aktualizováno  12:32
Uspokojování základních lidských potřeb je jednou z klíčových koncepcí služby EA Access. Šéf Electronic Arts, kterým je Andrew Wilson, totiž věří, že lidé chtějí krást a návrh EA Access tomu odpovídá.

Jednou z her dostupných v rámci služby EA Access jsou závody Need for Speed: Rivals.

Firma tak této potřebě jde naproti službou, se kterou byste měli získat více, než za kolik platíte. EA Access je zatím dostupné pouze pro konzole Xbox One a objednat si ji můžete za měsíční či roční předplatné. To v USA odpovídá 5 dolarům za měsíc a 30 dolarům za rok. Tedy zhruba 120 a 600 korunám.

Výměnou za to získáte přístup ke starším hrám jako Need for Speed: Rivals, FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 či Battlefield 4. Součástí je též sleva na digitální nákupy a možnost předčasně vyzkoušet vycházející hry. Lidé by ze služby měli získat pocit, že jsou to oni, kdo vydavatelství zneužívá.

"Chceme, abyste měli pocit, že získáváte více, než platíte," řekl Wilson na konferenci Gamesbeat 2014. Šéf Electronic Arts do budoucna jako klíčové vnímá vztahy se zákazníky. Všichni od vývojářů až po management by prý měli stavět hráče na první místo.

"Nejlépe hodnocené hry jsou tituly, které dobře vyvažují mezi inovací a odladěním," tvrdí Wilson. Takové hry podle něj nezahrnují zásadní technické chyby, které by zážitek narušovaly. Společnost proto odložila vydání titulů Dragon Age: Inquisition a Battlefield: Hardline.

"Když se podíváte na něco jako Battlefield: Hardline..., myslíme si, že tu hru můžeme inovovat více," uvádí Wilson jako příklad pro odložené vydání.

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

Další z rubriky

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

Hra Karemin od výrobce spodního prádla Wacoal
Výrobce spodního prádla udělal hru o správném výběru podprsenky

Japonsko je země počítačovým hrám zaslíbená. Firma Wacoal, zabývající se výrobou dámského prádla, pojala průvodce výběrem té správné podprsenky jako tzv....  celý článek

Half-Life 2: Classic
Fanoušci předělávají Half-Life 2 do enginu prvního dílu

Restaurovat starší hry do moderní podoby je v dnešní době poměrně obvyklé. Skupina fanoušků se však rozhodla vydat opačným směrem a legendární Half-Life 2...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.