Jednou z her dostupných v rámci služby EA Access jsou závody Need for Speed: Rivals.

Jednou z her dostupných v rámci služby EA Access jsou závody Need for Speed: Rivals.

Služba EA Access je založená na potřebě krást

  • 38
Uspokojování základních lidských potřeb je jednou z klíčových koncepcí služby EA Access. Šéf Electronic Arts, kterým je Andrew Wilson, totiž věří, že lidé chtějí krást a návrh EA Access tomu odpovídá.

Firma tak této potřebě jde naproti službou, se kterou byste měli získat více, než za kolik platíte. EA Access je zatím dostupné pouze pro konzole Xbox One a objednat si ji můžete za měsíční či roční předplatné. To v USA odpovídá 5 dolarům za měsíc a 30 dolarům za rok. Tedy zhruba 120 a 600 korunám.

Výměnou za to získáte přístup ke starším hrám jako Need for Speed: Rivals, FIFA 14, Madden NFL 25, Peggle 2 či Battlefield 4. Součástí je též sleva na digitální nákupy a možnost předčasně vyzkoušet vycházející hry. Lidé by ze služby měli získat pocit, že jsou to oni, kdo vydavatelství zneužívá.

"Chceme, abyste měli pocit, že získáváte více, než platíte," řekl Wilson na konferenci Gamesbeat 2014. Šéf Electronic Arts do budoucna jako klíčové vnímá vztahy se zákazníky. Všichni od vývojářů až po management by prý měli stavět hráče na první místo.

"Nejlépe hodnocené hry jsou tituly, které dobře vyvažují mezi inovací a odladěním," tvrdí Wilson. Takové hry podle něj nezahrnují zásadní technické chyby, které by zážitek narušovaly. Společnost proto odložila vydání titulů Dragon Age: Inquisition a Battlefield: Hardline.

"Když se podíváte na něco jako Battlefield: Hardline..., myslíme si, že tu hru můžeme inovovat více," uvádí Wilson jako příklad pro odložené vydání.


Témata: Electronic Arts