EA už nechce tolik nových značek

  • 7

Electronic ArtsSpolečnost EA Games se ústy šéfa Franka Gibenauea dívá na svou nedávnou minulost sebekriticky. Zejména minulý rok byl pro firmu dosti přelomový, bohužel ne v tom pozitivním směru. Electronic Arts se pokusilo na trhu etablovat celou řadu nových značek, ale udělala při realizaci několik chyb, které způsobily, že tato strategie neslavila úspěch.

"Myslím, že jsme především ve třetím kvartále minulého roku vypustili příliš mnoho nových značek. Dnes bych je rozmístil do dřívějších období roku a našel pro ně lepší vydavatelská okna. Nechal bych také déle běžet marketingové kampaně. Marketingové cykly byly příliš krátké, neměli jsme tak dost času na vybudování komunity. Zpětně bych pro Mirrors Edge a Dead Space našel jiná data vydání," kaje se dnes Gibeau po roce, který pro EA znamenal citelnou ztrátu a propad do červených čísel.

Dnes už to Electronic Arts nechce s novými značkami přehánět a například datum vydání potenciálního hitu Dantes Inferno počátkem roku 2010 dokládá, že ne všechny tituly už se budou směřovat na hlavní sezónu.

Zdroj: gamasutra


Témata: Electronic Arts