Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

ECTS 2002 - den druhý

  1:14aktualizováno  9:40
Londýnská herní show ECTS se přehoupla do závěrečné části a před námi je poslední den, kdy se budeme snažit dohnat vše, co jsme doposavad nestihli. Zatímco se budeme rychlostí blesku pohybovat po výstavišti, můžete si v klidu přečíst naši reportáž ze včerejšího dne. Na programu byly rozhovory o Bandits, Gladiators a další...

Earls Court

Londýnská herní výstava ECTS je opět v plném proudu a naše koupelna se záchodem se v noci z pátku na sobotu změnila v jednu velkou pracovnu. Redesign si vzal na starosti Pavel a když jsem večer usnul, taktně se přesunul na toaletu a pilně pracoval, dalo by se říci, za zavřenými dveřmi. Ve tři hodiny ráno, kdy mi na nočním stolku vedle hlavy s velkou chutí roztancoval budík hříšné tango, jsem tedy nejdříve nedokázal pochopit, co a proč se to vlastně stalo, ale již po několika odpracovaných minutách jsem neodolal a opřel ušlapané nohy o záchodové prkýnko. V tu chvíli jsem pochopil... Přes zeď jen nepatrně pronikalo chrápání, které, mísící se s nekonečným hukotem klimatizace, připomínalo můj redakční počítač se zaneseným vrčícím větrákem. Za takových podmínek se psalo opravdu výborně, a tak jsem se přibližně již po dvou hodinách mohl věnovat zpracovávání dalších press kitů.

Ráno jsme asi o půl hodinky později než minulý den dorazili do press centra a s křečovitým úsměvem na rtech uvítali volný kabel pro připojení na síť, přes který jsme v mžiku začali James Bond na GameCubeposílat připravené články, nové informace, screenshoty a videa. Taktéž jsme se konečně s radostí vrhli na upravování fotografií ze středeční akce EA Play a několika zajímavých konferencí, jež jsme k velké radosti kluků v redakci následně posílali na další úpravy do Prahy. Zatímco jsem pokračoval v podobné bohulibé činnosti, Pavel se vydal na obhlídku výstavy, asi po půl hodince se vrátil a se slovy "nic se tu neděje, jdu domluvit ty rozhovory" zase odkráčel. Je to smutné, že výstaviště lze beze spěchu projít za tak krátkou dobu a při tom si ještě v hlavě sesumírovat, co by stálo za větší pozornost, ale tentokrát je tomu prostě tak. Jak jsem však již zmiňoval v předchozí reportáži, závěrečný verdikt bych rád vynesl až po uplynutí posledního dne, a tak se budu držet nastolených pravidel.

Jak tedy Pavel slíbil, tak učinil a o několik hodin později jsme již na stánku Arxel Tribe sledovali skvěle vypadající realtimovou strategii Gladiators, vydali jsme se do tiššího prostředí a Alexis le Dressay z Eugene Systems se nám o hře nádherně rozpovídal. Nemusím jistě nijak zvlášť zdůrazňovat, že jsme se dozvěděli spoustu zajímavých informací, které Tajný agent ve Splinter Cellsi rozhodně nenecháme jen pro sebe. Ale vrhněme se dále, neboť páteční odpoledne bylo opravdu nabité. Od "arxelů" jsme se totiž hnali rovnou za chlápky z týmu Grin, kteří mají na svědomí akční řežbu Bandits - Phoenix Rising ve stylu Šíleného Maxe, kde hráči zasednou za volanty různých futuristických bojových vozidel a prostřílí se čtyřiadvaceti misemi pro single player, nebo se vrhnou na multiplayerová klání. Musím přiznat, že Bandits se opravdu výborně hrají a pokud časem neupadnou do stereotypu, máme se rozhodně na co těšit. Jakmile dostatečně otestujeme hratelnou demoverzi a zpracujeme rozhovor se Simonem Wiklundem (hudba, zvuk) a Martinem Waernem (producent), pocítí to i majitelé BonusWeb Profi.

S pocitem dobře vykonané práce jsme se vrátili do press centra začali jsme opět pracovat s press kity. V 16:00 hodin jsem se vydal na další rozhovor, který si ještě v Praze připravoval náš adventurní specialista Petr Ticháček. Podle plánu jsem se měl setkat s jedním z týmu Frogwares, kteří nedávno vydali hratelnou demoverzi jejich nové hry se slavným detektivem Sherlockem Holmesem v hlavníTak velké reklamy na hry u nás neuvidíte roli - Sherlock Holmes and the Curse of the Mummy. Jako naschvál se však Frogwares nedostavili, a tak jsme se o dalším připravovaném projektu s názvem Jules Verne bohužel nedozvěděli zhola nic. Pavel byl naštěstí úspěšnější a Adig Aash z týmu Majorem mu s radostí představil nové MMORTS Ballerium. Abychom se dozvěděli více, stánek tohoto izraelského týmu navštívíme ještě dnes a zapracujeme na rozhovoru.

Jak bývá zvykem, malá část druhého dne výstavy ECTS je též věnována předávání cen "ECTS Awards", a nejinak tomu bylo i letos. V 15,00 hod. místního času se tedy slavnostního ceremoniálu ujal konferenciér Garret Jones a kolem přistaveného podia se shromáždil dav lidí. Na BonusWebu jsme o výhercích již včera informovali, takže jen připomenu, že nejlepší herní konzolí se stala PlayStation 2, nejlepší konzolovou hrou roku Grand Theft Auto 3, nejlepší PC hrou roku Medal of Honor: Allied Assault a nejlepší hrou ECTS 2002 Tom Clancy's Splinter Cell.

Tak velké reklamy na hry u nás neuvidíte

A co máme v plánu dnes, tedy poslední, třetí den výstavy? Dopoledne bychom rádi zpracovali již zmiňovaný rozhovor o MMORTS Ballerium. Dále se vrhneme na Ubi Softy a popovídáme si o Splinter Cell, Raven Shield a originální FPS XIII. Dále bychom ještě na závěr rádi zavítali do stánků Infogrames, Techland, Strategy First a New Media Generation. Budeme mít opravdu co dělat, abychom nakonec ještě stihli vše, co máme v plánu, jelikož ECTS dnes končí ještě o dvě hodiny dříve, než tomu bylo ve čtvrtek a v pátek. Z tohoto důvodu budeme muset odpoledne v okolí vyhledat internetovou kavárnu, abychom mohli reportáž a další články z dneška odeslat do redakce ještě před odletem. Snad budeme úspěšní...

Autor:




Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Další z rubriky

Phantasmagoria (PC)
Hrajete někdy retro? Co jste si pustili naposledy?

Vracíte se ještě ke starým hrám, nebo se naplno věnujete hraní současné produkce?  celý článek

Sherlock Holmes: The Awakened
Kniha vázaná v lidské kůži či podivná hra TRIHAYWBFRFYH. Mýtus Cthulhu

Herní průmysl si od jiných médií půjčuje motivy a nápady odnepaměti. Nikoho nepřekvapí, že již na samém počátku sáhl i do pokladnice jednoho z nejkultovnějších...  celý článek

Wolfenstein II: New Colossus
Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v říjnu

Říjen bude dobrý měsíc. Alespoň z pohledu fandů videoher, kterým už tradičně začínají Vánoce předčasně. Pro svého favorita nezapomeňte hlasovat pod článkem v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.