Na počátku byla stará německá legenda o
Nibelunzích, která natolik fascinovala slavného hudebního skladatele
Richarda Wagnera, že ji zhudebnil do operní podoby. Tato čtyřdílná opera inspirovala kromě
J.R.R. Tolkiena, také společnost
Arxel Tribe jež v roce 1999 vytvořila adventure
The Ring, jež skoro přesně kopírovala děj Wagnerovi opery. Stejný tým nyní pracuje na druhé a poslední části adaptace opery pod názvem Ring II. První díl vyprávěl o tom, jak byl prsten svěřený do péče
Rhinemaidenovy ukraden a jak byl
Wotan nucený potrestat svoji vlastní dceru,
Walkyrii Brünehilde za to, že se pokusila ochránit
Sigmunda – člověka jenž se provinil láskou ke své vlastní sestře
Sieglinde.
Ring II je tedy příběh o
Siegmundovi,
Sieglinde a jejich synu
Siegfridovy jenž znovu našel ztracený prsten , ale zradil
Brünehilde a způsobil tak pád bohů a vzestup lidí.
Ring II bude zpracován metodou renderovaných pozadí a postav jako 3D objektů, přičemž tohle vše bude pohánět nový engine
Cynergy. Dokonalý filmový zážitek zajistí širokoúhlé zobrazení, dávající hráči pocit, že sedí v kině. Během hry hráč otká více než 24 NPC charakterů a nespočet logických hádanek. Systém jejich řešení ovšem bude odlišný od ostatních her podobného tipu.
Arxel Tribe chtějí hlavně zabránit přílišnému používání inventáře. A to tím, že budete u sebe mít méně předmětů a logické hádanky bude hráč muset řešit na základě podnětů ve hře a ne kombinací všeho na všechno. Hra je již téměř hotová - vyjde pravděpodobně v září, a vy si zatím prohlédněte
screeny
v naší galerii.