ECTS report: Bandits

ECTS report: Bandits
Prezentace Bandits na grafické kartě Parhelia Nevelká výstavní hala v sobě ukrývá několik příjemných oázek, ke kterým se podvědomě vracíme pro revitalizaci po rozhovorech s návrháři. Jedno z často navštěvovaných míst je stánek PanVision s hrou Bandits: Phoenix Raising, která běží na několika počítačích s triple-monitory od firmy Matrox. Bandits je hra plná střílení, tvrdé muziky a adrenalinového ježdění po postapokalyptické Zemi. Na třech monitorech vypadá jednoznačně fantasticky a po zasednutí k ovládání se cítíme, jako v kokpitu bojového tanku. Nezáleží na době přežití, ale na nekončící bojové vřavě. Namísto laserů a futuristických blbinek po sobě tanky a obrněná vozidla střílí staccatovým kulometem nebo torpédovými raketami. Jde sice o válku ale vážný podtext ustupuje humoru a absurdnosti: v Bandits nacházíme koncentrovanou akci. Samozřejmě nejlákavější je síťová hra pro osm hráčů po lokální síti nebo s pomocí GameSpy Arcade. Pouhých devět multiplayer-only map doplňuje dvaadvacítka single-playerových s jakousi dějovou linií. Cíle jednotlivých misí jsou pouze navigační, nikoliv příběhové. Hned v první je potřeba projet skrz skalní bludiště a zabít strážce u brány, kterou se vyjede na šitou poušt. Ovládání vozidla je poněkud problematické, protože akční stránka utlačila realističnost a povýšila padání ze skal, smykování a řezání zatáček na téměř dokonalou trojrozměrou arkádu. Máme se na co těšit! (A když nám nestačí Bandits, jdeme dupat na taneční podložku jakési úchylné hry. )

Témata: Humor, Raketa