ECTS report: Harry Potter a tajemná komnata

ECTS report: Harry Potter a tajemná komnata
Očekávané filmové projekty James Bond Nightfire, Harry Potter a Tajemná komnata a Dvě věže vzbudily oprávněnou pozornost: všechny jsou nadupané akcí a hýří perfektními efekty v přepracovaných enginech, navíc citlivě navazují na filmy anebo své předchozí díly. Electronic Arts je na své filmo-hry hrdá a úměrně k tomu přísná. Výmluvně situaci dokumentuje fakt, že jedině ve stánku Harry Pottera bylo zakázáno fotit. "Zakazuje ministerstvo čar a kouzel," stálo na ceduli vedle mnohem výmluvnějšího vyhazovače. Hned za ním se ve stylové komůrce prezentovaly verze pro všechny herní platformy. Druhý díl Harry Pottera přijde společně s filmovou premiérou a předvádí v podstatě to samé, co díl první: hopsání a kouzlení v bradavickém hradě. Engine doznal menších úprav, například plášť Harryho se pohybuje realističtěji vůči postavě ukryté vevnitř, ale celkově jsme mnoho nového neshledali. Proč měnit jednou úspěšný herní model, že. Návrháři úzce spolupracují s filmovým studiem a autorkou knih J. K. Rowlingovou, dokonce na produkci nasadili nejschopnější lidi. Ptáte se proč? Inu, vzhledem k popularitě knih a filmu se první díl stal bestsellerem. A to je to jediné, co se počítá. Flipendo!

Témata: Electronic Arts