Diskuze
Je zdražení her jedinou cestou, jak zachránit herní průmysl?
Děkujeme za pochopení.
M69i87l93o21š 37J86i74r71á84k
když to vezmu kolem a kolem, jako otec od rodiny nemám moc času na hraní, takže her moc nekupuji, a ročně stejně výjde 1 maximálně 3 hry o které bych stál. V případě, že jsou hry od sebe datem vydání pár měsíců vzdálené, byl bych ochotný si připlatit, za opravdu kvalitní titul na PC jsem ochotný dát možná 1800 možná 2000 když dám příklad, podle toho co čtu a jak třeba miluju Blade Runnera už teď bych klidně vysolil CD PROJECT RED 2000 za Cyberpunk. Jenže je tu problém a to jsou nenasytní vydavatelé takže někdo samozřejmě může požadovat keše, který nebudu ochotný dát. Takže pokud si můžu zaplatit víc, za hru, která bude opravdu dobrá, bez mikrotrasnakcí třeba s jedním placeným DLC v hodnotě 250 asi s tím nebudu mít problém i když jsou to prachy.
J12i42t22k16a 64J23a34n17ý24r96o79v12á
Pokud dopředu nevím co kupuji, tak se rozmyslím jestli to vůbec koupit. Problém je v tom, že dnes se ekonomie drží modelu, že všechny zisky musí růst. Tedy jeden rok se vydělal jeden milion, tak druhý rok to musí být víc a tak dál do nekonečna. Jenže těm, co jim ten zisk dělají nerostou stejným způsobem příjmy. Spíš se objevují nové a nové náklady a objem financí, který mohou utratit za hry se ztenčuje. To je třeba zohlednit. Je to komplexnější a složitější. Např. jak dlouho člověk hru hraje. Nebude otrávený, nebo zklamaný, když za více peněz dostane méně? A co ohled na to kolik kopií se prodá za jakou cenovou hladinu. Taky ohmatat si trh zjistit jakou konfiguraci lidé v průměru mají a vydat hru na to, aby jí se současným vybavením mohlo hrát co nejvíce. To je také jeden z argumentů. Někdy si hru nekoupím, protože na ní nemám vybavení a i kdybych skousla vysokou cenu, tak cena za nové vybavení je ještě větší. Kupovat každý půl rok něco co za půl roku, nebo za rok nezvládne další novou ještě lepší a dražší hru to prostě nebudu. To bych si musela ty peníze tisknout.
A co nová generace, která by mohla hrát? Jsou tu pro ní hry na všechny konzole, které by odpovídaly jejich věku a na kterých by zjistili, že kromě koukání na tv mohou zažít nějaké dobrodružství? Třeba hledat poklad na starém potopeném vraku pod vodou, řídit ponorku, letadlo nebo stopovat v divočině?
Osobně tu novou generaci co znám např. nějaké RPG s otevřeným světem ani nezajímá(mě ano, zato nemám moc ráda online hry). Oni si raději něco šmudlají na mobilu, pokud možno zadarmo i kdyby to byla donekonečna ubíjejí blbost, jako přesouvání, odstřelování nebo spojování barevných koleček. Hlavně ať v tom není angličtina, složité ovládání a nutnost logicky myslet. Takový Morrowind je moc složitý a po první půlhodině jsou otrávení(viděla jsem to na vlastní oči.) Jsou asi i výjimky.
J56i62ř69í 50J78a68h18o11d10a
Já si v podstatě koupím jen hru, kterou "musím" a je mi jedno kolik stojí, jinak to stáhnu z torrentů, takže se mi špatně odpovídá na otázku, chybí mi "nevím".
Budoucnost herního průmyslu mi je volná, žiju součastností.
J40i81ř66í 81D93v50o20ř47á80k
Problém je hlavně jak už se tu píše v tom nákupu zajíce v pytli.Někdy ani demo nepomůže.Viz. Elex od Pirany.Rvete si vlasy za hloupě utracené peníze.Prostě to chce kvalitní recenze a reklamy.A ceny?? Pro ná české hráče tak kolem 600-800 max.Patnáct stovek je opravdu moc nemluvě o konzolových cenách.Rozhodně bych si koupil více originálek za přijatelnější ceny,než tahat někdy nefunkční hry z torrentů.
J31a22n 64R17u69d51o19l27f
Mikrotranskakce a podobný šmejdy fakt nemám v lásce. Na steamu mám v knihovně desítky her a za ty roky jsem do toho vrazil slušných pár tisíc a nakonec mi největší zábavu poskytlo PUBG v early acessu za 30 euro. Jasně, má to hodně much, ale záleží tam jen na schopnostech hráče, žádné dlc, žádné serepetičky kolem, nepočítám-li skiny, které hráči nepřináší žádné výhody a tím pádem nejsou podstatné.
R81a59d36e97k 72H21o23r42a87k
Tak vsichni zrusili dema a nuti lidi kupovat si zajice v pytli. Cena za marketing a hordu outsourcingovych lidi je volba studia, nemela by byt argumentem k cene hry. Mikrotransakce jsou moc lakavy zdroj prijmu aby se ji studia vzdala, pokud ovsem bude samotna hra zdarma pak je vse v poradku. Takove WoWs na tom myslim dost uspesne funfuje. Zvysenim ceny se diskuze na 3 roky odsune a pak opet prijdou akcionari a budou chtit videt rust dividend a opet se bude tlacit na zdrazeni. Stejne jako filmova tak i herni studia nechteji pristoupit na model ktery prinesl Apple a to ten ze malou castku zaplati kazdy a v souctu je to vic nez velka castka od mene lidi.
F33r70a71n23t68i42š75e66k 47K48i91n27g
Naopak, hry by měly stát kolem 500kč. Určitě by si je koupilo více lidí. Já si nikdy hru za 1500 nekoupil a nekoupím.
M70a80r17i32e 48M47e10t16l44i50c98k90á
Už teď jsou zbytečně drahé. Vím i ze svého okolí, že pokud hru nemám možnost si zahrát "na zkoušku" tak těžko vypláznu peníze za něco, co mne třeba vůbec nezaujme.
J92i71n32d67ř89i92c31h 15S73t73r49a70k67o80š
Zajímavé, že nikdo tady v diskuzi nenakousl přeprodej her - tedy že mnohé z dnešních her nelze po dokončení (popřípadě zjištění, že mě hra nebaví) poslat dál do světa za nižší cenu. To mě mnohdy odrazuje od koupě her na PC, byť je digitální distribuce velmi rychlá a naopak na PS4 to umožňuje udržovat roční náklady na přijatelné úrovni, přestože cena her je obecně vyšší.
D93a75v60i12d 97F92a36k76t67o63r
no hry se zdražují taky, byly doby kdy nová hra na PC stála často i 999,-, dnes je to klidně 1600,-
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...