Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Vydavatelství hájí Battlefield 4: Je to nesmírně úspěšný produkt

  12:30aktualizováno  12:30
Střílečka Battlefield 4 byla během prvních týdnů pro řadu hráčů zcela nehratelná. S chybami se při recenzování potýkal i Bonusweb, zápolení samotné však bylo zábavné.

Obrázek ze sólo hry v Battlefieldu 4.

V internetových diskuzích je nicméně možné objevit nenávistné postoje vůči vývojářskému studiu DICE i vydavateli hry, kterým je společnost Electronic Arts.

Server RockPaperShotgun v souvislosti s tím hovořil o problematickém startu Battlefieldu 4 i nového SimCity s kreativním ředitelem EA, kterým je Rich Hilleman. Novinář Nathan Grayson se ho tázal, jestli společnost do budoucna změní přístup k vydávání her.

Fotogalerie

Hilleman na to reagoval slovy: "Nejsem si jistý, že přijímám vaši premisu. Battlefield 4 byl nesmírně úspěšným produktem na PC i obou konzolích. A to z pohledu prodejního i herního." RockPaperShotgun souhlasil s tím, že čtvrtý Battlefield je v základu dobrá hra. Upozorňuje však, že tím nelze smazat měsíce komplikací.

"Čím více zákazníků máte, tím větší povyk slyšíte. Chybovali jsme, víme o tom. A ty chyby napravíme. V budoucnosti se k tužbám zákazníků pokusíme přistupovat chytře. Ale odmítám přijmout a nemyslím si, že by většina zákazníků řekla: Je to špatný produkt. Přeji si, abych ho býval byl nekoupil," reaguje Hilleman.

Kreativní ředitel pak dodává, že od hráčů slýchávají spíše: "Vytvořili jste hru, která se nám vážně líbila. Líbila by se nám ještě o trochu více, kdyby neměla tyto problémy." Řadu chyb prý mohou a budou opravovat.

Bonusweb se s technickými chybami potýkal, hra samotná nás však oslovila. Titul jsme hodnotili 82 % a o hře napsali: "Battlefield 4 je rozporuplný titul. Je možné ho vnímat jako špičku stávajících stříleček, ale i jako recyklát bez zásadních novinek. Přestože je ve hře veliká řada drobných změn k lepšímu (čtěte recenzi)."

Autor:


Témata: Electronic Arts


Nejčtenější

Left Alive
Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

Half-Life 2: Classic
Fanoušci předělávají Half-Life 2 do enginu prvního dílu

Restaurovat starší hry do moderní podoby je v dnešní době poměrně obvyklé. Skupina fanoušků se však rozhodla vydat opačným směrem a legendární Half-Life 2...  celý článek

RuneScape
Venezuelané si v krizi přivydělávají lovem zelených draků

Kvůli vysoké inflaci si lidé ve Venezuele hledají nejrůznější alternativní metody obživy. Jednou z nich je i vydělávání prostřednictvím hromadění virtuálních...  celý článek

Call of Duty: WWII
Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

Dishonored: Death of the Outsider
Dokážete zabít boha? Recenze Dishonored: Death of the Outsider

Loni vydaná hra Dishonored 2 patřila k nejpozoruhodnějším titulům minulého roku. Není tedy divu, že jsme o ní neslyšeli naposled. V Death of the Outsider na...  celý článek

Další z rubriky

RuneScape
Venezuelané si v krizi přivydělávají lovem zelených draků

Kvůli vysoké inflaci si lidé ve Venezuele hledají nejrůznější alternativní metody obživy. Jednou z nich je i vydělávání prostřednictvím hromadění virtuálních...  celý článek

Left Alive
Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

Hra Karemin od výrobce spodního prádla Wacoal
Výrobce spodního prádla udělal hru o správném výběru podprsenky

Japonsko je země počítačovým hrám zaslíbená. Firma Wacoal, zabývající se výrobou dámského prádla, pojala průvodce výběrem té správné podprsenky jako tzv....  celý článek

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.