Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Electronic Arts usilují o transparentní propagaci na YouTube

  17:51aktualizováno  17:51

Vydavatelství Electronic Arts bude od youtuberů vyžadovat, aby upozorňovali na videa vznikající ve spolupráci s firmou. K té může docházet na dvou úrovních. Jednou je poskytnutí hry k vytvoření videa. Taková videa budou autoři na sociálních sítích muset sdílet s nápisem #supportedbyEA. Druhým typem bude placená reklama označená #advertisement.

Oba typy videí navíc budou muset obsahovat jasně viditelnou značku, že jde o obsah vznikající ve spolupráci s Electronic Arts. A youtubeři to navíc budou muset zmínit také na začátku záznamu.

Značky upozorňující na reklamní video

Značky upozorňující na reklamní video

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...



Najdete na iDNES.cz