Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Electronic Arts usilují o transparentní propagaci na YouTube

  17:51aktualizováno  17:51

Vydavatelství Electronic Arts bude od youtuberů vyžadovat, aby upozorňovali na videa vznikající ve spolupráci s firmou. K té může docházet na dvou úrovních. Jednou je poskytnutí hry k vytvoření videa. Taková videa budou autoři na sociálních sítích muset sdílet s nápisem #supportedbyEA. Druhým typem bude placená reklama označená #advertisement.

Oba typy videí navíc budou muset obsahovat jasně viditelnou značku, že jde o obsah vznikající ve spolupráci s Electronic Arts. A youtubeři to navíc budou muset zmínit také na začátku záznamu.

Značky upozorňující na reklamní video

Značky upozorňující na reklamní video

Autor:


Nejčtenější

Na Steamu vyšla první necenzurovaná erotická hra. Tak jsme ji vyzkoušeli

Negligee: Love Stories

Hra Negligee: Love Stories se zásadně zapsala do historie. Ne však díky svým výjimečným kvalitám, ale proto, že jako...

Která herečka by se podle vás hodila na roli Ciri v chystaném Zaklínači?

Ciri v třetímu dílu hry Zaklínač

Zpráva, že postavu Ciri v chystaném seriálu podle Zaklínače nebude hrát běloška, vyvolala u mnoha fandů nesouhlasné...



Legendární PlayStation vyjde v mini verzi s dvacítkou her

PlayStation Classic

Připravovaná retro konzole od Sony se jmenuje PlayStation Classic. Vyjde letos v prosinci a obsáhne dvacet...

Špatná hra dostala horší pokračování. Super Seducer 2 vyniká trapností

Super Seducer 2

Jedna z nejhorších her letošního roku se překvapivě dočkala pokračování. Jak někoho skutečně sbalit vás Super Seducer 2...

RECENZE: F1 2018 jsou vypilované závody formulí a opravdová simulace

F1 2018

Sezona F1 2018 je stále v plném proudu. Díky legendárním Codemasters se jí nyní mohou zúčastnit virtuálně i hráči.



Najdete na iDNES.cz