Jak už jistě bystřejší z vás pochopili, End of Twilight bude hra. Ničemu myslím neuškodím, když rovnou řeknu, že to nebude hra konzolová, nýbrž PCčková. Dokonce vám prozradím i to, že ji pro nás připravují lidé z New Media Generation. Vrcholem mého dnešního slepičení budiž to, že žánrově bude End of Twilight spadat do strategicko-RPG přihrádky, do níž se přimísilo i pár akčních prvků. V podstatě už tedy máte všechny základní informace, které by vás mohly zajímat, takže bychom se už pomalu mohli rozloučit zmínkou o datu vydání… má to ovšem jeden háček - nevejde se mi sem žádný obrázek ze hry, a to jsem si připravila tři. Nedá se nic dělat, musím to zkusit ještě jednou a tentokrát s trochu větším nasazením.
End of Twilight bude opravdu tahovou RPG strategií, ale na první pohled byste to do něj neřekli. Stejně tak byste asi netipovali, že je inspirovaný severskými mýty a reáliemi. Jakmile se odhodláte hru spustit, ocitnete se v sedmém nebi. No, možná ne v sedmém, ale nebe to každopádně je. Trochu zneklidňující je, že po něm plavou desítky ostrůvků pospojovaných úzkými lávkami či římsami, ale na to si zvyknete. Skandinávští bohové si na to zvykli taky. Bohužel to vypadá, že už nebudou mít mnoho příležitostí k tomu, aby si to nějak užili. Kvůli vzájemným třenicím se totiž mezi nimi rozpoutá bitva, do níž se zapojí i tři smrtelní chlapíci. Ti se teď musí pokusit svést finální bitvu se zlým bohem Fenrirem, kterýžto quest bude obsahovat i takové záležitosti jako najímání NPC do vaší party nebo souboje s dalšími protivníky - monstry, strážci elementů, Fenrirovými pohůnky a podobnou havětí.
Vrátím-li se k prostředí, v němž se bude End of Twilight odehrávat, musím přiznat, že pro plovoucí ostrůvky jakés takés vysvětlení existuje. Během nastalé války mezi lidmi a bohy totiž z nebes na Zem spadly části Valhally a Asgardu, které se následně vznesly zpátky nahoru a daly tak základ zmiňovaným ostrůvkům.
Hra bude rozdělena do šestnácti misí, přičemž úspěšné splnění každé z nich bude trvat průměrně od půl hodiny do hodiny. Ovládat budete vždycky několik postaviček, jejich počet by se měl pohybovat mezi jednou a pěti. Cíl mise je pokaždé různý - jednou máte najít magický artefakt, podruhé někam někoho doprovodit, potřetí si to rozdat se samotným bossem a dojde i na klasiku, kdy je prostě jen třeba všechny pozabíjet. Počet protivníků, kteří obvykle stojí na druhé straně, se pohybuje kolem deseti, takže vidíte, že přesila je vždycky zajištěna.
Pokud jste stejně jako já doteď nezaznamenali žádné RPG prvky, musíme se po nějakých podívat. Kde jinde bychom je měli najít, než u našich hrdinů. Všichni se budou postupem hry vylepšovat, zvyšovat čísla ve svých statistikách a pomalu ovládat i nové způsoby útoků (které získáváte nacházením nových zbraní či artefaktů).
Mezi další vychvalované přednosti End of Twilight bude patřit především pestrobarevný grafický styl, který si můžete okouknut na okolních obrázkách, případně v naší malé screenshotové galerii. Pokud ovšem dáváte přednost vlastním zkušenostem, pak byste asi spíš ocenili odkaz na hratelnou demoverzi, která se nachází tady. O datu vydání zatím není známo vůbec nic.