Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games začínají vydávat nedokončené hry, plánují to i pro Fortnite

  19:04aktualizováno  19:04
Předběžný přístup ke hrám pomalu mění dynamiku videoherního průmyslu. Zatím ho nejčastěji využívají nezávislá tvůrčí studia, stává se však i součástí repertoáru velikých zavedených firem.

K tomuto trendu se přidává také společnost Epic Games, jež v rané fázi vývoje zveřejnila i hry Unreal Tournament a Paragon.

Roky ohlášený je také titul Fornite, který střílení kombinuje s budováním ve stylu Minecraftu a ohlášený je již pátým rokem. A navzdory letitému vývoji prý s největší pravděpodobností vyjde také nehotový.

„Jsme z toho nadšení. Hry teď nejsou nikdy hotové a lidé vám je skoro vytrhnou z rukou,“ řekl pro server Polygon producent John Wasilczyk. Odkazuje tím na výrazný způsob, jakým v dnešní době komunity formují podobu jednotlivých projektů.

Paragon
Paragon
Paragon

Společnost novou hru Paragon (podrobnější informace) prý od začátku plánovala jako projekt, který se postupně vyvíjí a mění v závislosti na hráčských přáních. Dostupný tak byl již v alfaverzi.

Epic Games ostatně v posledních letech proměnili způsob, jakým hry vyvíjejí. Dříve se soustředili na velkorozpočtové tituly za plnou cenu a před dokončením je bedlivě strážili.

Nyní však jejich projekty využívají obchodního modelu free to play a studio je často zpřístupňuje v raných fázích vývoje.

Fortnite
Fortnite

Čtyři roky staré obrázky z Fornite

V případě Fornite se pak dlouholetý vývoj z části přičítá i proměně ze společnosti orientované na hry jako produkty na společnost, které hry vnímá jako kontinuální službu. Fornite navíc opustilo arkádovější pojetí a bude z něj hra, která údajně připomíná sci-fi opus Destiny.

„Nemyslím si, že by v dnešní době on-line hry byly někdy hotové,“ tvrdí Darren Sugg, hlavní návrhář Fortnite. „Řekl bych, že procházejí evolucí: lepším odladěním, více funkcemi, přidáním věcí, po kterých hráči volají. Můžeme reagovat na to, co lidé chtějí na základě jejich zkušeností se hrou.“

Sugg si proto myslí, že dokud o stávající projekty komunita bude mít zájem, bude na nich firma i nadále pracovat.

Autor:



Nejčtenější

Za dvě stovky kupa her. Aktuální nabídka potěší fanoušky strategií

Empire: Total War

Na obchodu Humble Bundle se objevila nová nabídka. Ve velké slevě můžete dočasně získat balík strategií, mezi nimiž...

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Zabiják bohů je zpátky v plné síle. Recenze řežby God of War

God of War (2018)

Jedna z nejoblíbenějších exkluzivit konzole PlayStation se vrací, nicméně nebýt stejného hlavního hrdiny, ani bychom ji...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Další z rubriky

Krvavá Agony dostane po vydání patch, který do hry vrátí cenzurovaný obsah

Agony

Chystaná akční hra Agony osbahuje tolik násilí a nahoty, že ji její autoři musí sami zcenzurovat, jinak by vůbec...

Chystaná hra si střílí z obchodů IKEA, cílem je nechat zákazníky bloudit

Assembly Required

V chystané hře Assembly Required se stanete provozovatelem obchodu s nábytkem, jehož úkolem je rozestavit zboží takovým...

Originální herní bonus. Autoři Two Point Hospital rozdávají zlaté záchody

Zlatý záchod do hry Two Point Hospital

Toaleta ze zlata sice do hry nepřináší žádné bonusy, ale z marketingového hlediska jde o geniální nápad. Do hry ji...



Najdete na iDNES.cz