Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games začínají vydávat nedokončené hry, plánují to i pro Fortnite

  19:04aktualizováno  19:04
Předběžný přístup ke hrám pomalu mění dynamiku videoherního průmyslu. Zatím ho nejčastěji využívají nezávislá tvůrčí studia, stává se však i součástí repertoáru velikých zavedených firem.

K tomuto trendu se přidává také společnost Epic Games, jež v rané fázi vývoje zveřejnila i hry Unreal Tournament a Paragon.

Roky ohlášený je také titul Fornite, který střílení kombinuje s budováním ve stylu Minecraftu a ohlášený je již pátým rokem. A navzdory letitému vývoji prý s největší pravděpodobností vyjde také nehotový.

„Jsme z toho nadšení. Hry teď nejsou nikdy hotové a lidé vám je skoro vytrhnou z rukou,“ řekl pro server Polygon producent John Wasilczyk. Odkazuje tím na výrazný způsob, jakým v dnešní době komunity formují podobu jednotlivých projektů.

Paragon
Paragon
Paragon

Společnost novou hru Paragon (podrobnější informace) prý od začátku plánovala jako projekt, který se postupně vyvíjí a mění v závislosti na hráčských přáních. Dostupný tak byl již v alfaverzi.

Epic Games ostatně v posledních letech proměnili způsob, jakým hry vyvíjejí. Dříve se soustředili na velkorozpočtové tituly za plnou cenu a před dokončením je bedlivě strážili.

Nyní však jejich projekty využívají obchodního modelu free to play a studio je často zpřístupňuje v raných fázích vývoje.

Fortnite
Fortnite

Čtyři roky staré obrázky z Fornite

V případě Fornite se pak dlouholetý vývoj z části přičítá i proměně ze společnosti orientované na hry jako produkty na společnost, které hry vnímá jako kontinuální službu. Fornite navíc opustilo arkádovější pojetí a bude z něj hra, která údajně připomíná sci-fi opus Destiny.

„Nemyslím si, že by v dnešní době on-line hry byly někdy hotové,“ tvrdí Darren Sugg, hlavní návrhář Fortnite. „Řekl bych, že procházejí evolucí: lepším odladěním, více funkcemi, přidáním věcí, po kterých hráči volají. Můžeme reagovat na to, co lidé chtějí na základě jejich zkušeností se hrou.“

Sugg si proto myslí, že dokud o stávající projekty komunita bude mít zájem, bude na nich firma i nadále pracovat.

Autor:


Témata: studium, EPIC Games


Nejčtenější

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Stronghold 2: Steam Edition
Legendární Stronghold 2 se vrací. Mučit poddané můžeme v lepší grafice

Na Steam dorazila vylepšená verze druhého dílu legendární strategie. Pro majitele původní hry je navíc k dispozici zdarma.  celý článek

Jurassic World Evolution
Jurassic World Evolution splní sny všem milovníkům dinosaurů

Nové video ukazuje krásy chystané budovatelské strategie na motivy filmového Jurského světa. Tohle bude splněný sen všech milovníků dinosaurů.  celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.