Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Epic Games vysvětlují, proč se rozhodli vytvořit vlastní variaci DOTY

  15:00aktualizováno  15:00
Akce Paragon by měla přemostit propastné rozdíly mezi filmovým videem ke hrám a skutečnou podobou. Tvůrci z Epic Games si uvědomují, že cílem propagačních animací je zachytit především pocit z titulu.

V případě jejich projektu Paragon by však dění na bojišti mělo být filmovým ukázkám blízké. Grafika je ostatně úchvatná i ve stávající rané fázi vývoje a pohled z třetí osoby tvůrčím plánům nahrává do karet.

Rozhodnutí vytvořit další hru ve stylu DOTA a League of Legends vyplynulo z faktu, že lidé z Epic Games právě s těmito hrami tráví volný čas. Po příchodu do práce si prý často vyprávějí své zážitky z předchozích zápasů a prozkoumat žánr vlastním projektem tak byl logický krok.

Studio Epic Games má ostatně dvě dekády zkušeností s vytvářením populárních síťových her a zabrousit do nového žánru prý představovalo kýženou výzvu.

Předchozí tituly jsou totiž postavené na reflexech a rozhodnutích, které je třeba provádět ve zlomcích vteřiny. V Paragonu je oproti tomu možné více taktizovat.

Paragon

„Životnost vaší postavy je dost dlouhá na to, abyste se v akci řídili i chováním vašeho spoluhráče. Vidím vás útočit, odkládám tedy využití ultimátní dovednosti. Vyčkávám na perfektní chvíli, aby náš plán vyšel,“ objasňoval kreativní ředitel hry Steve Superville pro server Rockpapershotgun.

Inovativní má být také systém záznamů, ve kterém na dění můžete nahlížet jako libovolný účastník zápasu. Zkoumat můžete jeho výbavu, ale i herní styl. Do budoucna navíc funkce umožní automatické kopírování herních karet sloužících k úpravě dovedností.

Mimo to však záznamy mají nabídnout propracovaný editor, díky kterému bude možné klíčové momenty zápasu zpracovat takřka filmovým způsobem a výsledek zveřejnit jako video.

Všechny záznamy hra ukládá na ústřední server, vyhledávat tak lze libovolné zápasy. Sledovat tedy nemusíte jen hry, kterých jste se účastnili. Můžete vyhledávat například i cizí utkání, v nichž hráči s vaší oblíbenou postavou podávají hvězdné výkony.

Paragon
Paragon

Zajímavý je také plán pro podporu hraní napříč PC a konzolí PlayStation 4. Vývojáři věří, že to v případě Paragonu nebude představovat problém. Významnější než reflexivní „cukání myší“ bude taktizování.

V souvislosti s tím tvůrci plánují model, ve kterém zakoupený obsah budete mít dostupný na obou platformách.

Titul Paragon je momentálně ve fázi uzavřeného betatestu a využívá obchodní model free to play.

Autor:




Nejčtenější

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Další z rubriky

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Pimax: The World's First 8K VR Headset
Virtuální realita v 8K rozlišení? Helma od Pimaxu boduje na Kickstarteru

Po třech dnech na Kickstarteru už má nová helma pro virtuální realitu od společnosti Pimax více než čtyřnásobek požadovaných peněz. Na papíře totiž vypadá...  celý článek

Call of Duty: WWII
Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.