Diskuze
Otec navrhoval favorita, syn teď vymýšlí, jak se vypořádat s ekonormami
Děkujeme za pochopení.
J28a92n 13D32l15o59u18h81ý
Prvni favorit jsme meli koupeny v roce 89 a vydrzel 7 let. Pak sel z domu protoze byl kompletne rezavej a prohnilej. (Za me tedy plecka) pak jsme koupili Formana (1996) a ten uz vydrzel do stejneho stavu 16 let. Ty auta vcetne felicie meli a maji jednu jedinou vyhodu: pokud se neco pokazi, dokazete to "zalatovat" a dojet do cile. Nahradni dily na to stojej prd a opravi to jakakoliv dilna! Dnesni skodovky jsou presny opak.
J34i86ř64í 97K24o18c85u74r89e65k
Inu ouřadové. Jim nepřijde nic divného na tom, že by se žena měla objednat do porodnice s ročním předstihem, tedy 3 měsíce před početím.
M15i73c53h80a41l 87N47a81j50m36a68n
Pěkný příspěvek, jen jak co má společného s článkem
T85o21m66á87š 26R90e78k59t60o64r
Ad bertone:
Navrhnout "design" není totéž co celé auto...
P61e12t80r 36Č81e95r60m58á72k
Pouze otcem designu. Celého auta skutečně Hrdlička.
M36a16r10t65i21n 69N43e71v36r44l77a
Zajímavá nostalgie. Ano, Favoritem AZNP značně zmenšily tu propast mezi sebou a západním standardem. Bylo to slušné auto. Akorát první dva roky výroby mělo všelijaké mouchy.
Po faceliftu a převzetí VW už to bylo velmi dobré auto (na svou dobu).
M44i76c48h26a25l 12N10a87j86m16a87n
Tak favorit byl dobré auta, zvláště v porovnání s předchozím modelem 105/120/130. Ale na tehdejší světovou konkurenci pořád ztrácel (Renault 19, Ford Escort mark 5, vW golf mark 3....). Felice byla evolucí a vylepšením favoritu, který se opět světové produkci přiblížil, první novodobá škodovka srovnatelná s konkurencí byla Octavia.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej, byt 3+1, Markovická ulice, Hradec Králové
Markovická, Hradec Králové - Slezské Předměstí
4 270 000 Kč