Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hrajte naši hru na nejnižší obtížnost, doporučuje slavný vývojář

  13:00aktualizováno  13:00
Hororový Evil Within 2 si prý nejlépe vychutnáte na nejjednodušší obtížnost, tvrdí proti všem předpokladům legendární vývojář Shinji Mikami.

Shinji Mikami je veterán herního průmyslu, který má na svědomí kultovní značky jako Resident Evil nebo Dino Crysis.

Evil Within

Autoři slibují daleko propracovanější psychologickou stránku hororu, který nebude vsázet jen na krev a násilí.

V rozhovoru pro japonský magazín Famitsu se nedávno rozpovídal o své netrpělivě očekávané hře Evil Within 2 a odhalil mnoho zajímavých detailů. Hráči se mohou těšit na daleko komplexnější zážitek než dříve, protože struktura lineárních levelů bude nahrazena otevřenějším světem s menším množstvím nahrávacích obrazovek. Kromě zobrazování explicitního násilí se také v Tango Gameworks více zaměří na psychologickou stránku věci, takže byste si neměli vydechnout ani ve chvílích, kdy vás zrovna nehoní nějaké děsivé příšery.

Autoři dále slibují zapracovat na craftingu, tedy možnosti vyrábět si vlastní zbraně a pasti z posbíraných předmětů. To v prvním dílu příliš nefungovalo a nebýt posledního levelu, ani bych tuto možnost nevyužil.

Evil Within

Konečná statistika mého průchodu prvním dílem. Přes neustálé umírání jsem se bavil skvěle.

Nejvíce nás však zaujal fakt, že sám Mikami o hře říká, že je velice těžká. Na rozdíl od ostatních vývojářů, kteří tvrdí, že si jejich hru nejlépe vychutnáte pouze na nejtěžší obtížnost, kdy není prostor pro chyby, Mikami doporučuje obtížnost Casual, tedy tu nejlehčí.

První díl nabízel ze začátku pouze dva módy, Casual a Survival, a rozdíl mezi nimi byl propastný. Ale i když jsem umíral jak na běžícím páse, nikdy jsem neuvažoval o jejím snížení. Ta jednodušší totiž hru degradovala na obyčejnou střílečku. Jestli Evil Within 2 ještě přitvrdí, nebo nás jen Mikami provokuje, uvidíme až 13. října, kdy hra vychází na PC, X1 a PS4.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Další z rubriky

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...

Něco pro sváteční hráče. Electronic Arts dočasně rozdávají skvělý Peggle

Peggle

Na postřeh a odhad zaměřená hra Peggle je dočasně k mání zdarma. Sice se hodí spíše na mobily než na PC, ale i tak se u...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....



Najdete na iDNES.cz