Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Hrajte naši hru na nejnižší obtížnost, doporučuje slavný vývojář

  13:00aktualizováno  13:00
Hororový Evil Within 2 si prý nejlépe vychutnáte na nejjednodušší obtížnost, tvrdí proti všem předpokladům legendární vývojář Shinji Mikami.

Shinji Mikami je veterán herního průmyslu, který má na svědomí kultovní značky jako Resident Evil nebo Dino Crysis.

Evil Within

Autoři slibují daleko propracovanější psychologickou stránku hororu, který nebude vsázet jen na krev a násilí.

V rozhovoru pro japonský magazín Famitsu se nedávno rozpovídal o své netrpělivě očekávané hře Evil Within 2 a odhalil mnoho zajímavých detailů. Hráči se mohou těšit na daleko komplexnější zážitek než dříve, protože struktura lineárních levelů bude nahrazena otevřenějším světem s menším množstvím nahrávacích obrazovek. Kromě zobrazování explicitního násilí se také v Tango Gameworks více zaměří na psychologickou stránku věci, takže byste si neměli vydechnout ani ve chvílích, kdy vás zrovna nehoní nějaké děsivé příšery.

Autoři dále slibují zapracovat na craftingu, tedy možnosti vyrábět si vlastní zbraně a pasti z posbíraných předmětů. To v prvním dílu příliš nefungovalo a nebýt posledního levelu, ani bych tuto možnost nevyužil.

Evil Within

Konečná statistika mého průchodu prvním dílem. Přes neustálé umírání jsem se bavil skvěle.

Nejvíce nás však zaujal fakt, že sám Mikami o hře říká, že je velice těžká. Na rozdíl od ostatních vývojářů, kteří tvrdí, že si jejich hru nejlépe vychutnáte pouze na nejtěžší obtížnost, kdy není prostor pro chyby, Mikami doporučuje obtížnost Casual, tedy tu nejlehčí.

První díl nabízel ze začátku pouze dva módy, Casual a Survival, a rozdíl mezi nimi byl propastný. Ale i když jsem umíral jak na běžícím páse, nikdy jsem neuvažoval o jejím snížení. Ta jednodušší totiž hru degradovala na obyčejnou střílečku. Jestli Evil Within 2 ještě přitvrdí, nebo nás jen Mikami provokuje, uvidíme až 13. října, kdy hra vychází na PC, X1 a PS4.

Autor:


Témata: Shinji Mikami, horor, Krev


Nejčtenější

Cuphead
RECENZE: Nesnesete pomyšlení na to, že prohráváte? Cuphead není pro vás

Kdyby ve 30. letech existovaly videohry, určitě by byly dvourozměrné a zatraceně těžké. Stejně jako Cuphead.  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Layton's Mystery Journey
Nová hrdinka, stará a dobrá hratelnost. Recenze Layton's Mystery Journey

Další díl z hádankářské série Professor Layton vyměnil hlavního hrdinu za hrdinku, je o něco víc „casual“, jinak ovšem zachovává všechny dobré stěžejní prvky....  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.