Hrajte naši hru na nejnižší obtížnost, doporučuje slavný vývojář

  • 0
Hororový Evil Within 2 si prý nejlépe vychutnáte na nejjednodušší obtížnost, tvrdí proti všem předpokladům legendární vývojář Shinji Mikami.
Reklama

Shinji Mikami je veterán herního průmyslu, který má na svědomí kultovní značky jako Resident Evil nebo Dino Crysis.

Evil Within

Autoři slibují daleko propracovanější psychologickou stránku hororu, který nebude vsázet jen na krev a násilí.

V rozhovoru pro japonský magazín Famitsu se nedávno rozpovídal o své netrpělivě očekávané hře Evil Within 2 a odhalil mnoho zajímavých detailů. Hráči se mohou těšit na daleko komplexnější zážitek než dříve, protože struktura lineárních levelů bude nahrazena otevřenějším světem s menším množstvím nahrávacích obrazovek. Kromě zobrazování explicitního násilí se také v Tango Gameworks více zaměří na psychologickou stránku věci, takže byste si neměli vydechnout ani ve chvílích, kdy vás zrovna nehoní nějaké děsivé příšery.

Autoři dále slibují zapracovat na craftingu, tedy možnosti vyrábět si vlastní zbraně a pasti z posbíraných předmětů. To v prvním dílu příliš nefungovalo a nebýt posledního levelu, ani bych tuto možnost nevyužil.

Evil Within

Konečná statistika mého průchodu prvním dílem. Přes neustálé umírání jsem se bavil skvěle.

Nejvíce nás však zaujal fakt, že sám Mikami o hře říká, že je velice těžká. Na rozdíl od ostatních vývojářů, kteří tvrdí, že si jejich hru nejlépe vychutnáte pouze na nejtěžší obtížnost, kdy není prostor pro chyby, Mikami doporučuje obtížnost Casual, tedy tu nejlehčí.

První díl nabízel ze začátku pouze dva módy, Casual a Survival, a rozdíl mezi nimi byl propastný. Ale i když jsem umíral jak na běžícím páse, nikdy jsem neuvažoval o jejím snížení. Ta jednodušší totiž hru degradovala na obyčejnou střílečku. Jestli Evil Within 2 ještě přitvrdí, nebo nás jen Mikami provokuje, uvidíme až 13. října, kdy hra vychází na PC, X1 a PS4.

Reklama
Sdílet článek Facebook Twitter Google Plus
Reklama

žádný příspěvek v diskusi

Témata: horor, Krev, Shinji Mikami
Reklama