FEAR 2

FEAR 2

F.E.A.R. 2: Projekt Origin CZ soutěž – vyhrajte originálku

  • 21
Za týden (13.2.) zveřejníme exkluzivní recenzi a pět z vás získá originálku očekávané akce F.E.A.R. 2.

!!! Soutěž již skončila. Výsledky naleznete na konci naší recenze. !!!

Pokračování úspěšné akce začíná chvíli před koncem prvního dílu. Jsme se speciálním komandem vysláni do sídla Armacham, abychom zajistili profláklou Genevieve Aristide. Jenomže mise neprobíhá tak hladce, jak bychom si přáli, a proti nám jsou hned od začátku postaveny hordy nepřátelských jednotek.

FEAR 2

Když už to vypadá, že jsme dospěli ke zdárnému konci mise, městem otřese mohutný výbuch, kterým nadobro započne děj druhého dílu – Alma (ta černovlasá holčička se třpytem v kukadlech) je volná a nebylo by to tak zajímavé, kdyby si nevybrala vás, jakožto svého oblíbence. Jak se FEAR 2 hraje můžete vyzkoušet v hratelné demoverzi (1,8 GB).

Ve spolupráci s firmou CD Projekt jsme pro vás připravili soutěž o 5 originálních her s českými titulky. Hra u nás vychází 13. února – právě tento den vydáme exkluzivní recenzi, kterou na jiných českých stránkách ještě 2 dny nenaleznete, a zároveň zveřejníme jména výherců. Ceny odešleme okamžitě jakmile nám je zašle distributor.

O co se hraje?
5x originálka F.E.A.R. 2: Projekt Origin (PC)

Soutěžní otázky
1. Jaké hodnocení si na BW vysloužil první F.E.A.R.?
a) 85%
b) 87%
c) 90%

2. Jak se jmenuje mysteriózní holčička v červených šatičkách ze hry?
a) červená karkulka
b) Salma
c) Alma

3. Děj hry:
a) Nemá s původní hrou nic společného
b) Odehrává se před prvním dílem
c) Navazuje na první díl

Kam mám poslat odpovědi?
Soutěž již skončila. Výsledky naleznete na konci naší recenze.

Poradíte mi?
Všechny informace snadno dohledáte na BonusWebu.

FEAR 2 (PC) FEAR 2 (PC) FEAR 2 (PC)

Uzávěrka soutěže je ve čtvrtek 12.2.2009 ve 23:59, výherce zveřejníme v průběhu následujícího týdne. Ceny do soutěže věnovala společnost CD Projekt.

Ze soutěže jsou vyloučeni redaktoři a stálí spolupracovníci serveru BonusWeb a zaměstnanci společnosti MAFRA a.s. Jména a adresy respondentů nebudou použity pro jiné účely než tuto soutěž. Emaily soutěžících mohou být využity k marketingovým účelům MAFRA a.s. Vymáhání výhry soudní cestou není možné. Ve sporných případech si MAFRA vyhrazuje právo rozhodnout s konečnou platností. MAFRA si vyhrazuje právo úprav pravidel soutěže včetně práva soutěž kdykoliv zrušit bez náhrady.


Témata: ALMA