F.E.A.R. zprznily datadisky

  • 15

FEAR 2 (PC)Vývojářské studio Monolith si stěžuje na vydavatelskou politiku svého někdejšího partnera Vivendi ve věci značky F.E.A.R. Kolem ní byly značné obstrukce, poté, co ve spolupráci těchto dvou společností vyšel první díl. Firmy se totiž rozešly svými cestami a soupeřily o značku. V této době Vivendi vydalo dva datadisky F.E.A.R., které nejsou považovány za příliš povedené. Jak Perseus Mandate, tak Extraction Point navíc vedly příběh série podivným směrem.

Monolithu se nakonec podařilo získat práva na značku a z jejich duchovního nástupce Project Origin tak může být regulérní F.E.A.R. 2. Přesto si ale studio neodpustilo narážku na nepovedenost obou datadisků. To je navíc důležité v chápání celého příběhu. Autoři datadisky berou jen jakýsi paralelní vesmír ve stylu "coby, kdyby" a v ději regulérního druhého dílu je nijak nereflektují.

Monolith zároveň ubezpečil širokou veřejnost, že se nemusí bát nekvalitních verzí na jednotlivé platformy. To postihlo port prvního dílu F.E.A.R. na konzole. Za něj ale Monolith nebyl zodpovědný a nyní tvrdí, že verze pro PC, Xbox 360 a Playstion 3 vznikají paralelně s ohledem na specifika jednotlivých systémů. Faux pas by se tak už nemělo opakovat.

Zdroj: CVG


Témata: Xbox