Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Do Falloutu 4 přibude krutý mód pro hodně tvrdé a otrlé hráče

  14:45aktualizováno  14:45
Zvládnete v postapokalyptickém světě přežít i v několikanásobně tvrdších podmínkách? Takovou otázku hráčům klade připravovaná úprava režimu survival pro Fallout 4.

Fallout 4 - Automatron | foto: Bethesda

Mód odstraní například možnost ukládat hru v libovolné chvíli. Možné to bude jen tehdy, když vaše virtuální postava ulehne do postele a přespí v ní nejméně hodinu. V boji budete vy i protivníci uštědřovat větší rány, zmizí možnost zrychleného cestování a kulky zatěžkají batoh v závislosti na jejich typu.

Z kompasu také zmizí nepřátelé a významné body se na něm budou ukazovat jen na menší vzdálenost. V survivalu také získáte pasivní vlastnost Adrenaline, která posiluje útoky. Jejich síla roste s počtem zabitých nepřátel a klesá při více než hodinovém spánku.

Pro rozumné fungování vaší postavy bude také nutné ji zásobovat dostatkem jídla, pití a nechat ji odpočívat. Jakmile začne být alespoň v jednom z těchto ohledů deprivovaná, negativně to ovlivní její statistiky. A pokud situaci budete ignorovat příliš dlouho, začne váš hrdina ztrácet životy.

Se zvyšující se únavou budou navíc ubývat vaše akční body a sníží se i imunita. S oslabenou tolerancí vůči nemocem vás pak může zabít například konzumace neuvařeného jídla, pití nefiltrované vody či užívání nebezpečných chemikálií.

Nemoci pro změnu půjde léčit za pomoci antibiotik, která si můžete vyrábět sami, nebo nakupovat u doktorů.

Kvalita a maximální možná délka spánku bude záviset na typu lůžka. Spacák vám pomůže uložit hru, úplné dočerpání energie od něj však neočekávejte.

Pozor je třeba dávat také na zátěž v batohu. Pokud ponesete více, než je pro vaši postavu vhodné, ovlivní to vaši výdrž i obratnost a bude to poškozovat nohy a ubírat životy. S tím také souvisí fakt, že zmrzačené končetiny po boji nebudou automaticky regenerovat.

Fallout 4 - Wasteland Workshop
Fallout 4 - Wasteland Workshop

Mezi poslední významné změny patří nutnost léčit zraněné společníky a pomalejší obnovování nepřátel v oblastech, jež jste již vyvraždili.

Informace odhalil diskutér rayQuGR ze serveru Reddit, který je objevil ve zdrojových souborech hry.

Autor:




Nejčtenější

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.