Brit Paul Watson si objednal limitovanou edici hudby pro Fallout 3 vydanou na vinylech. Gramofonové desky v přepočtu vyšly na více jak tři tisíce korun a jeden z vinylů mu přišel prohnutý.
Watson proto prodejce požádal o vrácení peněz a na svém účtu posléze objevil pětinu částky, která měla odpovídat ceně poškozené desky. A na základě prosby o vysvětlení mu přišla následující odpověď: „Poškození jste prokázal pouze u jednoho vinylu, za ten jsme vám proto vrátili peníze. Pokud jsou v podobném stavu i ostatní desky, zašlete nám fotografie, prosím. V případě, že jsou v pořádku, a rád byste zažádal o kompletní vrácení peněz, následujte tento postup.“
Watson se pak v e-mailu dočetl, že všechny vinyly musí zlikvidovat a zákaznické podpoře je třeba zaslat fotografie. Instrukcemi se rozhodl řídit a limitovaná edice tak skončila na kusy.
Vydavatelství Bethesda však postup neposvětilo a k záležitosti zaslalo prohlášení britskému serveru Eurogamer: „O situaci komunikujeme s (provozovatelem obchodu) ThinkGeek. Není to typ služeb, který svým zákazníkům chceme nabízet.“