Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Může se vrátit klasická značka Fear Effect z éry prvního PlayStationu

  18:25aktualizováno  18:25
Pokud hra Fear Effect v komunitním financování uspěje, část peněz poputuje k vydavatelství Square Enix. To značku vlastní a krok vnímá jako formu licencování. Titul má totiž vytvářet nezávislá francouzská společnost Sushee.

Fear Effect | foto: Eurogamer.net

Square Enix získá z peněz vybraných na serveru Kickstarter 5 % a dalších 10 % firma žádá z prodejů hry. Komunitní financování má začít v úterý 12. dubna a tvůrci se koncepcí titulu inspirují v počinu Shadowrun Returns.

„V 90. letech a na začátku milénia byl Fear Effect velkorozpočtovou značkou. V našem pojetí to bude nezávislá hra,“ řekl zakladatel autorského studia Benjamin Anseaume pro server Eurogamer. Na titulu má proto pracovat deset lidí a hra má využívat jednoduchou grafiku.

Projekt je pokračováním zrušeného třetího dílu Fear Effect. Majiteli značky totiž zůstal scénář, ze kterého nový tým vychází. Autoři jsou navíc v kontaktu s původním ředitelem vývoje, se kterým diskutují rozvoj příběhu a postav.

Vývojáři na Kickstarteru chtějí získat 100 tisíc eur, tedy zhruba 2,7 milionu korun. To je na poměry moderních rozpočtů zcela zanedbatelná částka. Přesto však vydavatelství Square Enix za poskytnutí značky žádá procenta z vybraných peněz.

„Snažíme se vývojářům otevřít dveře a zpřístupnit jim naše dřímající značky. Víme totiž, jak je těžké v dnešní době prodat nové nápady,“ napsal Phil Elliott, šéf komunitních manažerů ve Square Enix. „Tento způsob je velmi podobný licencování,“ obhajuje Elliott žádost o podíl z peněz vybraných na Kickstarteru.

Autor:




Nejčtenější

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Wolfenstein II: New Colossus
Nacisti, spousta krve, sex a hlášky. Nový trailer na Wolfensteina baví

Jedna z neočekávanějších her letošního roku na sebe upozorňuje novým trailerem. A ten je doopravdy podařený. Fanoušci Quentina Tarantina budou nadšení.  celý článek

Další z rubriky

Battleborn
Smolný Battleborn půjde do důchodu, žádný nový obsah už nebude

Zvláštní kombinace střílečky a strategie Battleborn se v těžké konkurenci nedokázala prosadit, a proto bude její další vývoj brzy ukončen. Servery hry ještě...  celý článek

Hra Karemin od výrobce spodního prádla Wacoal
Výrobce spodního prádla udělal hru o správném výběru podprsenky

Japonsko je země počítačovým hrám zaslíbená. Firma Wacoal, zabývající se výrobou dámského prádla, pojala průvodce výběrem té správné podprsenky jako tzv....  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Okurková limonáda v 7 minutách!
Okurková limonáda v 7 minutách!

Vyměňte kupované limonády za domácí.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.