Felony Pursuit - Driver v 21. století

Hra Felony Pursuit hodlá navázat na úspěchy titulů Midtown Madness a Driver. Odehrává se v blízké budoucnosti, za volanty lehce futuristických vozů. Zda usednete do vozu policejního nebo si půjčíte nějaké z aut neprozřetelně zaparkovaných na nehlídaném parkovišti, bude záležet jen na vás...

 Felony Pursuit - Driver v 21. století Hry Midtown Madness a Driver slavily zasloužený úspěch. Dalo by se říci, že vytvořily nový herní žánr - závody ve městě. Jak už to tak bývá, úspěšné tituly vždy přilákají mnoho následovníků. Jeden z nich - Felony Pursuit od firmy Polygon Studio, slibuje napínavé automobilové honičky mezi policií a kriminálníky, zasazené do blízké budoucnosti. Tentokrát však bude možné vybrat si, ke komu se přidáte. Zda usednete do policejního vozu nebo si půjčíte nějaké z aut neprozřetelně zaparkovaných na nehlídaném parkovišti. Hra na kočku a na myš může začít. Kdo bude kočkou a kdo myší, záleží tentokrát pouze a jenom na vás...

Podle dostupných informací vznikala hra Felony Pursuit asi nějak takto: První den dostal jeden zaměstnanec Polygon Studia nápad. Ihned se jmenoval šéfem projektu a šel to oslavit. Druhý den si pozval k sobě do kanceláře několik profesionálních architektů a zadal jim poměrně zajímavý úkol. Vytvořte mi plán města, ve kterém budou probíhat nebezpečné honičky mezi gangstery a policií, přímo uprostřed dopravního ruchu. Třetí den oslovil žáky prestižní designérské školy z Pasadeny a požádal je, aby navrhli netradiční modely aut příštího století. Čtvrtý den si povolal programátory. Dlouho jim vyprávěl o své vizi počítačové inteligence a nařídil jim vytvořit model silničního provozu v ulicích právě projektovaného města. Pátý den se dal do hledání firmy, která jeho projekt vydá. Podařilo se mu domluvit se s americkými THQ a šel oslavovat podruhé...

 Felony Pursuit - Driver v 21. století Šestý den si vedoucí projektu povolal všechny zaúkolované spolupracovníky. Architekti mu ukázali rozpracovaný plán překrásného města nacházejícího se na sedmi ostrovech. Designéři se pochlubili několika nadčasovými modely vozů, které vypadaly opravdu nádherně. Programátoři dlouho vyprávěli o naprosto autentickém modelu dopravy ve městě včetně velkého množství všudypřítomných chodců. Vedoucí projektu si spokojeně mnul ruce. Oznámil do THQ datum vydání na březen 2000 a šel oslavovat potřetí...

Sedmý den boss odpočíval. Netušil však, že není zdaleka sám, kdo hodil starosti za hlavu. Architekti, designéři i programátoři mnoho nepokročili. Snad jen pár ďábelských doplňků bylo stvořeno. Slepé ulice, ze kterých není úniku. Auta, jež po prudkých nárazech ztrácejí mnoho ze svého původního výkonu. Chodci, kteří se pletou v nejnevhodnější okamžik do cesty a dopravní zácpy, z nichž vzniká díky manévrům policie s ujíždějícími zločinci naprostý chaos na silnicích. Když se to vedoucí projektu dozvěděl, sklopil smutně hlavu a zavolal do THQ. Termín byl posunut na leden 2001. Vývojáři mají tedy dostatek času stvořit hru, která bude důstojným nástupcem skvělého Drivera. Co na tom, že se to nepodaří za pouhých sedm dní. Jediné dílo, které bylo v tak krátké době stvořeno, totiž dokonalostí zrovna neoplývá. Možná měli tenkrát u naší Země také trošku posunout termín...