Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Předělávka Final Fantasy 7 bude akčnější a rozdělená na části

  15:30aktualizováno  15:30
Jediným způsobem, jak při modernizaci Final Fantasy VII neobětovat zásadní množství obsahu, je prý rozdělení hry na epizody. Vývojáři tvrdí, že by plnohodnotná předělávka titulu pro konzole nové generace jinak vyžadovala příliš obsahu.

O postoji tvůrců pohovořili producent Yoshinori Kitase a ředitel vývoje Tetsuya Nomura v rozhovoru pro japonský magazín Famitsu.

„Bude to rozdělené na více dílů. Při zkoumání předělávky Final Fantasy VII v kvalitě patřičné pro PlayStation 4 jsme totiž dospěli k názoru, že by rozsah byl na jeden díl příliš veliký,“ prohlásil Nomura.

Epizodní vydávání tak zajistí, že tým nemusí odstranit příliš obsahu. Některé prvky sice zmizí, tvůrci však hráčům plánují nabídnout větší svobodu v prozkoumávání specifických oblastí, například města Midgar.

Každý díl bude mít svůj vlastní příběh a nabídne obsah srovnatelný s jednou plnohodnotnou hrou. V současné době však není jasné, jak nákladné jednotlivé epizody budou, ani kdy vyjdou.

Změn se dočkají i herní principy. Boj se tentokrát inspiruje v sérii Kingdom Hearts, a bude proto akčnější. Titul využije technologii Unreal Engine 4, datum vydání však zatím známo není.

Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Final Fantasy VII HD
Autor:


Témata: Playstation 4

Nejčtenější

Zítra se probudíte ve hře, kterou jste hráli naposledy. Jak moc v háji jste?

Red Dead Redemption

Představte si, že se zítra probudíte ve hře, kterou jste hráli naposledy. Jak moc v háji jste? Nemáte přitom žádné...

Nejočekávanější akční hry roku 2018

Far Cry 5

Největší žně letos budou mít, alespoň co se her týče, fandové akcí. Pojďme se podívat na první várku těch...



Otec synovi dovolil skončit se školou a věnovat se profesionálnímu hraní

Houston Outlaws

Mladý švédský hráč prokázal takový talent, že ho otec raději odhlásil ze školy, aby mohl trénovat ve hře Overwatch. A...

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Technologické demo enginu Unity Book of the Dead

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte...

Remasterovaná Age of Empires vyjde už příští měsíc

Age of Empires: Defintive Edition

Kultovní strategie se po dvaceti letech od vydání již brzy vrátí. Defintive Edition nabídne kromě notně vylepšené...

Další z rubriky

Zaměstnanci Ubisoftu se v emotivním videu vyznávají k lásce k PC

Ubisoft má prý PC platformu nejraději.

Možná to tak podle jejich her nevypadá, ale lidé v Ubisoftu prý opravdu preferují PC před konzolemi.

Vtípky na účet Nintenda Labo: německý uklízeč ho málem vyhodil do koše

Nintendo Labo

Papírové doplňky pro konzoli Nintendo Switch vzbudily minulý týden opravdový rozruch. Přinášíme výběr těch nejlepších...

Remasterovaná Age of Empires vyjde už příští měsíc

Age of Empires: Defintive Edition

Kultovní strategie se po dvaceti letech od vydání již brzy vrátí. Defintive Edition nabídne kromě notně vylepšené...

Najdete na iDNES.cz