Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Final Fantasy XIII - jak funguje bojový systém

  9:39aktualizováno  9:39
Yoshinori Kitase z vývojářského týmu Square Enix, který pracuje na Final Fantasy XIII, uvedl detaily o bojovém systému hry.

Final Fantasy XIIIYoshinori Kitase z vývojářského týmu Square Enix, který pracuje na RPG Final Fantasy XIII , uvedl pro magazín Famitsu některé detaily o bojovém systému hry. Potvrdil také, že ani PS3 ani Xbox 360 verze hry nebude mít žádný stahovatený obsah.

 Square Enix podle jeho slov raději bude vyvíjet novou hru. Dodal také, že zákad hry je hotov, v současné době se pilují detaily. Bojový systém nebude patrně využívat MP, který bude nahrazen "cost". V jednom tahu můžete použít sérii povelů, ale aktivovat je najednou, místo výběru po jednom. Právě díky tomu ve hře budou plynulé animace útoku, které vypadají tak realisticky.

 Chování hrdinky Lighting bude záviset na tom, jaké pořadí zvolíte. Pohyby Lighting budou jiné, když zvolíte "attack-fire-attack" a ne "attack-attack-fire". Na počátku hry budete jako maximum moci používat pouze tři akce za tah, počet akcí se bude zvyšovat postupem hry.Final Fantasy XIII Vše se odvíjí od upraveného systému ATB, kde si určujete množství využití hodnoty "cost" během tahu. Pokud použijete maximum povelů, vyberete si veškerou hodnotu za tah, můžete si ale šetřit tím, že využijete jediný povel.

 Další ukazatel se týká "bonusu". Ten souvisí s povelem "Break", přičemž přesné využití není známé. Nepřátelé jsou viditelní stejně jako ve Final Fantasy XII, přičemž můžete vidět jejich jména a hodnotu HP, než se pustíte do boje, potažmo je můžete ignorovat. Monstra, která se objevila v traileru, jsou honicí psi a vojáci PSICOM Svaté vlády světa Cocoon.

 Když Lighting pracovala pro Svatou vládu, měla nějakou souvislost právě s PSICOM. Obří mechanický nepřítel, který se v traileru objevuje na vlaku, je Manasvin. Používá jako útok laser a rotující čepele, připojené ke křídlům. Lighting může během gameplaye volně měnit podobu své zbraně z čepele na palnou zbraň a je tu více možností. Zbraň používá pravou rukou, magii levou. Na vyvolání kouzla "gravity" využívá speciání mechanický přístroj, připevněný k levé ruce.

Zdroj: FF-XIII

Autor:


Témata: Playstation 3, Vlak, Xbox

Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Zabiják bohů je zpátky v plné síle. Recenze řežby God of War

God of War (2018)

Jedna z nejoblíbenějších exkluzivit konzole PlayStation se vrací, nicméně nebýt stejného hlavního hrdiny, ani bychom ji...

Další z rubriky

Electronic Arts zaštítí Star Wars hry. Vznikat budou například v DICE

Star Wars 1313

Společnosti Disney a Electronic Arts oznámily uzavření partnerské dohody. Na vývoji her ze světa Star Wars se tak bude...

Autor Assassin's Creed opět opouští Ubisoft. Tentokrát dostal výpověď

Assassins Creed 4

Kariéra herního návrháře Patrice Desiletse by vydala na menší knihu. Nejprve opustil společnost Ubisoft, aby pomohl...

Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na...



Najdete na iDNES.cz