Téměř 300 milionů dolarů celosvětově je za první rok slušný zářez, data společnosti Sensor Tower ovšem poukazují, že to zdaleka nestačí na ty nejlepší. Pro srovnání: chytání pokémonů v Pokémon Go vydělalo během prvního roku 1,1 miliardy dolarů, on-line strategie Clash Royale pak 967 milionů dolarů.
Nintendo zatím vydalo ve spolupráci s japonským výrobcem mobilních her Dena čtyři tituly. Startovní Miitomo, což byl mix hry a sociální sítě, v květnu skončí.
Následovala povedená hopsačka Super Mario Run, která zkusila hráče oslovit férovým prémiovým modelem. Stažení není zpoplatněno, k zahrání však je jen malá část hry. Plná verze se odemkne po jednorázové platbě deseti eur.
Příjmy za první rok jsou 56 milionů dolarů, což je zhruba pětkrát méně než u Fire Emblem Heroes. Ta vydělává na obdobě tzv. lootboxů. Není těžké odhadnout, jaký způsob monetizace se bude snažit Nintendo osvojit.
Zatím posledním kouskem je loni v listopadu vydaná free 2 play hra Animal Crossing: Pocket Camp, která staví na navazování přátelství se zvířátky, plnění jejich přání, dekorování příbytku, sbírání materiálu a craftu. Během prvních dvou měsíců vydělala zhruba 20 milionů dolarů, lze ji přitom bez problémů hrát v režimu „zdarma“.
Aktuálně Nintendo a Dena kutí závody Mario Kart Tour, které vyjdou nejpozději v březnu 2019. Zatím o nich však víme jen to, že budou dostupné na iOS a Android s obchodním modelem free 2 start. Nějaká část hry tak bude k vyzkoušení zdarma. Spíše však nelze očekávat, že se Nintendo vydá po stejné cestě jako u Super Mario Run.