Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Reklama na zlevněné automobily využila kradený obsah

  14:27aktualizováno  14:27
Americký prodejce vozů Quirk Ford využil propagační obrázky ke hře Firewatch, aniž by k nim získal práva. Rozesílal totiž e-maily s nabídkou letních slev, které zahrnovaly prvky z oficiálního webu k titulu Firewatch.

Další ilustrační obrázek k Firewatch | foto: Campo Santo

Lokální prodejce automobilů z města Quincy v Massachusetts připustil, že vizuální obsah stáhl z internetu. Tvrdí však, že zdrojem byl web s obrázky, které lze volně využívat i ke komerčním účelům.

Na záležitost na Twitteru upozornil fanoušek hry. Na status později reagoval Sean Vanaman, spoluzakladatel autorského studia Campo Santo. Ten potvrdil, že využití obrázku v propagační kampani Fordu bylo nelegální.

27.června 2016 v 20:35, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:28

Ahh, remember when Henry and Delilah were excited about the Ford Freedom Sales Event?#ripoffexpresss@camposantoopic.twitter.com/kF5wZnH1ZTT

„Hádám, že autor e-mailu musel prvek stáhnout z nějakého webu,“ řekl Sean Western, zástupce firmy Quirk Ford. Citoval ho časopis Game Informer, podle kterého Western v reakci na dotaz ohledně postupu pro získávání obrazových materiálů položil telefon.

Poději však magazínu zaslal e-mail, ve kterém odkazuje na web Widewallpaper.info. Z toho firma materiály údajně získala a Western tvrdí, že stránky zahrnují pouze obsah s licencí k volnému využití. A to není pravda.

27.června 2016 v 21:46, příspěvek archivován: 28.června 2016 v 13:29

@Futterish that "Update" is bs as their mailer actually includes elements from our old website that aren't available on any wallpaper site.

Zmiňovaný web jako zdroj ilustrace navíc popřel i vývojář Sean Vanaman. Podle něj je totiž v kampani možné vidět prvky, které obrázek na žádném z webů s pozadími neobsahuje. K vidění byly totiž pouze na staré verzi oficiálních stránek hry Firewatch.

Firewatch je procházková hra, která staví především na příběhu a atmosférické vizuální stránce. Na Bonuswebu jsme hru hodnotili 70 % (čtěte recenzi).

Autor:




Nejčtenější

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Další z rubriky

Tomb Raider slaví 20 let speciální edicí
Která herní hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč?

Na herní kvíz, v němž jsme poznávali herní hrdinky jen podle obrázků, navazujeme anketou. Podělte se s ostatními, která hrdinka je vaše nejoblíbenější a proč.  celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Magic: The Gathering
Kartičky Magic: The Gathering mají nové logo, změna je výrazná

Ikonická a stále velmi populární karetní hra Magic: The Gathering změnila logo. A je to největší změna za dobu existence značky.   celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.