Diskuze

KOMENTÁŘ: Genialita příběhu NieR: Automata rok poté

Desátého března tomu byl přesně rok, co majitelé herních PC a Playstationu 4 dostali originálně pojatou japonskou akci NieR: Automata. Hra sice po zásluze získala nejedno ocenění především za svojí úžasnou hudbu, autory i hráče však může těšit především to, že navzdory své jinakosti bodoval NieR i komerčně.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TS

Pokial ja viem tak hra má viac ako 3 konce (2B,9S,A2). Myslím ich je tolko ako písmen v abecede. A najviac ma pobavil koniec, kde ste obetovali save game aby ste pomohli niekomu inému získať tento koniec. To bol moj prvy pruchod hrou :)

0 0
možnosti
KS

Hru by jsem s klidnym svedomim hodnotil na 100% (hudba, pribeh, zmena 3D -2D boju) ALE.... vypnul jsem to po skonceni 1 casti. Kdyz jsem si uvedomil ze musim zacit hrat znova abych se posunul dal tak mi rupli nervy a hodil ovladac na zem. Postavy by se mohli klidne vymenit s tym zadny problem nemam, ale radeji bych videl nove lokace nebo posunuti casem nez zacit zas od zacatku. No... je to jenom muj nazor, no hate :-P;-D

0 0
možnosti
MB

A hral jste to vubec? ono nejde totiž jen o změnu postav... když vezmu to nejprimitvnější, tak je třeba jiný soubojový systém, souboje s bossy jsou jiné, probíhají třeba jako nějaká minihra atd...

Hlavně.. ty důležité průchody jsou 3.. ne 2.. defakto se příběh odkryje hlavně po těch 3 průchodech.. Navíc ve 3. je ta kampaň jiná zcela.

0 0
možnosti