Ubisoft sice neproslul originalitou svých her, ale zase sází na jiné stránky. Především obrovské do detailů vymodelované světy, ve kterých se dají v klidu utopit i stovky hodin. V tomto ohledu je jejich poslední hra Ghost Recon: Breakpoint stejná, jenže bohužel toho moc navíc nenabízí.
„Klasický případ, kdy si Ubisoft odškrtl další povinný přírůstek do dlouholeté série, přimíchal několik aspektů ze svých jiných úspěšných značek a v nevyladěném stavu vyslal hru do světa,“ napsal Honza Lysý ve své recenzi. A za pravdu mu nedali jen fanoušci, kteří si Breakpoint nekupovali zdaleka tolik, jak se očekávalo, ale i ředitel Ubisoftu Yves Guillemot.
„Špatně jsme předpokládali, že po 36 měsíců dlouhé pauze už budou hráči připraveni na nové dobrodružství. Nakonec se to ukázalo jako příliš krátký čas,“ uvedl. Podle PC Gameru později dokonce přiznal, že si ve firmě byli vědomi nedokonalého technického stavu hry, doufali však, že nadšení hráči přimhouří oči. Inu, nestalo se.
Co je však sympatické, ze svých chyb se hodlají poučit. Všechny jejich hry připravované na první pololetí příštího roku (Watch Dogs Legion, Rainbow Six Quarantine a Gods & Monsters) se raději zpozdí, aby je mohli vývojáři pořádně odladit. Zklamaní nemusí být ani majitelé Breakpointu, protože ani na ně se nezapomnělo.
V rozsáhlém blogovém zápisku autoři slibují mnoho změn, kromě obligátního opravení všech bugů to bude i radikální úprava herní ekonomie, spousta nového obsahu či parťáci ovládaní umělou inteligencí. Jestli to bude stačit k uklidnění fanoušků, se teprve dozvíme, rozhodně je to sympatičtější přístup, než když EA svůj slavný Anthem po půl roce od vydání prostě a jednoduše hodili přes palubu.