V Ghost Recon: Breakpoint se vydáme na ostrov Auroa kdesi v jižním Pacifiku, který má pod palcem technologický gigant Skell Technology. Oblast původně určená pro testování autonomních dronů a umělé inteligence se postupně proměnila v něco trochu jiného. A pak se něco pokazilo.
Na místo je proto vyslána speciální jednotka, aby získala nad nastalou situací kontrolu a zjistila, co se na ostrově děje. Jenže tentokrát jsou očekáváni. Hlavním padouchem je Cole D. Walker, kterého znají fandové Wildlands z DLC Operation Oracle. Je to bývalý člen „duchů“, který si sestavil svoji vlastní elitní jednotku „vlků“.
Ghost Recon: Breakpoint
Představena byla ukázka jedné z misí, trailer a komentáře vývojářů. Breakpoint vypadá na první pohled úžasně. K vidění byl les, pláně, zasněžené hory, bažiny či sopka.
Prostředí nás může potrápit, ale i pomoci. Nový je adaptivní systém krytí, který automaticky přizpůsobí polohu těla tak, aby odpovídala dostupnému krytu. Funkce „prone blending“ zase umožní skrýt se vleže před zraky nepřátel, což se hodí nejenom pří útěku, ale i při přípravě přepadení.
Tvůrci dále slibují různé archetypy chování umělé inteligence, například příslušníci elitní jednotky mezi sebou komunikují, když vám jdou po krku. Vámi vytvořená postava je určena pro všechny typy aktivit. A mimochodem, PvP, tedy souboje mezi hráči, bude dostupné hned při startu.
Co se obsahu po vydání týče, Breakpoint pojede podle šablony The Division 2. Tvůrci po vydání chystají každé čtyři měsíce nový obsah, který zahrnuje příběhové mise, novou výbavu, výzvy a poprvé v sérii i raidy.
Hra vychází 4. října na PC, PlayStation 4 a Xbox One.