Godus (iOS) | foto: Ondřej Zach

Božská hra Godus vyšla na iOS. Nezabije obchodní model celou zábavu?

  • 1
Strategie Godus, další hra od vývojáře Petera Molyneuxe, autora mnoha slavných „božských“ her, dorazila na AppStore.

V Godus (AppStore) se hráč chopí budování vlastní civilizace. Tahem prstu přetváří krajinu, staví obydlí a získává další následovníky. To vše v sympatické, až relaxační grafice.

Problém může být v obchodním modelu free 2 play. Ačkoliv Molyneux dříve kritizoval vývojáře, že učí hráče prakticky od začátku utrácet krystaly, tedy placenou měnu, sám dělá v podstatě to samé. Po pár minutách zjistíte, že budování staveb, které už na začátku trvá minuty, lze urychlit právě placenou měnou.

Také božská síla má své limity v podobě víry. Ta se průběžně generuje od následovníků. Když dojde, opět nezbývá než čekat, nebo zaplatit. Hra stojí na systému karet, které zpřístupňují pokroky civilizace. K vynalezení pokroku jsou ovšem potřeba nástroje, které postupně objevujete na mapě v truhlách, nebo koupíte.

Jaké jsou zatím vaše dojmy? Splnil Godus vaše očekávání? Recenzi připravujeme.

TIP

www.mobilnihry.cz - tipy na hry pro Android a iOS


Témata: Android