Diskuze
První reálný útok z Číny: v Ženevě se představila nová značka Qoros
Děkujeme za pochopení.
M15i88r89o34s43l53a46v 35S50t86e97i17n92e22r
Zcela logicky je třeba uvážit, že 4x4 provoz je nutný jenom v několika případech za rok. Zasněžené parkoviště nebo rozmočená louka budou tím zkušebním kamenem. Na těch snad 10 minut nutné podpory by byly jistě nejekonomičtější elektromotory, třeba na zadních kolech, jinak pohon jako obvykle homokinetickými klouby na přední ose. K větší průchodnosti terénem by pak stačil zesílený alternátor ve spojení s větší baterií. Z těchto zdrojů by pak mohly jinak obvykle nepoháněná kola být poháněna elektromotory. Nejde zde o rychlostní rekordy, nýbrž o zvládnutí kluzkého úseku. Takže by stačilo, podporu omezit na rozsah rychlosti do 10- 15 km/h a poté přídavný pohon zcela odpojit. Byla by to alternativa k Haldexu.
Rozhodne ovšem váha takové opce, možnost jejího vypnutí v zájmu spotřeby a cena.
F67r96a69n65t72i37s23e58k 71S67t77e63n16h81a
Rád si připlatím za Evropský produkt. Věřím, že mým dětem se tu bude potom lépe dýchat.
M11i70r98o51s50l46a97v 18S31t81e98i44n28e55r
I evropské produkty využívají idejí z Azie. Tak nějak se to vše vyrovnává. Nakonec se ale rozhodnete pro auto, které mívá nejméně problémů. Zpravidla poslední série před přechodem na nový model.
P38e25t23r 73D55v81o60ř16á97k
Výborně, jedno z prvních aut, které půjde kompletně hacknout.
L83a96d45i92s69l71a13v 52A59n74t86o66š
Jen kupujte cinsky import a pak nadavejte nad pivem, ze stoupa nezamestnanost..
K38a18r67e29l 56V54a14c18h33u30t
Ovládání pomocí dotykového displeje??? ... Já teda nevím, ale mě připadá třeba ovládání nastavení požadované teploty klimatizace TOČÍTKEM naprosto ideální, skvělé a nepřekonatelné! ... Vážně nevím, proč bych měl každou chvíli něco hledat a ztrácet čas a nervy proklikáváním, když lze intuitivně jednoduše sáhnout a provést pokyn pouhým 1 pohybem ruky?
P25e46t82r 62N67e52s19v30a95d16b73a
Jsem na to zvědav osobně jim Fandím víc než Korejcům i když bych si ani jedno nekoupil.
F49r69a68n17t22i15š31e69k 73H94á48j87e93k
Hmmm ..... oni na to jdou chytře - třeba Volvo. Nyní je vše o marketingu, aby hlavně Evropský zákazník nezačal vnímat Volvo jako Čínskou značku.
L52u68d59v83í42k 29G32a72j73d50o90š35í15k
"...Zbavil se hromady tlačítek..."
No já tedy nevím. Ovládání pomocí dotykového displeje je pouze ukázka úspory výrobních nákladů nesoucí sebou jen zásadní zhoršení komfortu ovládání.
Zvláště pak uvědomíme-li si jak otřesný a neintuitivní software většina výrobců do aut dává.
P60e14t44r 83N22e26s56v55a42d34b26a
Už jste s nějakým tím otřesným ovládáním měl tu čest? Asi ne co? Vypadá to tak.
M96i81l48a62n 62S17z73a37b52ó
Řekl bych že to auto je asi tak Čínské jako škodovka česká. Investice z Izraele, dělníci z Číny, technologie z Evropy a Japonska :)
J98i77ř42í 12H60a11d85a85š
Při jejich ekonomické síle je jasné, že dřív nebo později čínská auta světový trh zaplaví. Šlo jen o to, kdy si všimnou, že jsou i jiné, méně důležité trhy, než ten jejich, na kterém si bohatě vystačí. A upřímně mi to vůbec nevadí, když chtějí, tak umějí kvalitu špičkovou, za podstatně zajímavější cenu, než zavedené značky.
M60a77r90t41i60n 27K51a62r12á93s66e69k
To se rikalo o japoncich i korejcich ..... sice ted konkurujou evropskym a americkym automobilkam, ale nijak je nezlikvidovaly a stavi si tovarny v evrope a americe, neni duvodu aby to u cinanu dopadlo jinak.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha