Diskuze

Seat Leon ST: kombík, který pozlobí octavii, už se dá objednat

Je to v jádru stejné auto jako golf s octavií. Ale s cenovkou a vzhledem španělské značky. To znamená, že neználci nad seatem ohrnou nos a poučení si nakonec zalibují, že koupili golfa o pětadvacet tisíc levněji. Leon má poprvé kombiverzi, oproti dvěma bratrům o ždibec menší kufr, ale asi nejkrásnější kabát.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

D72a46v83i43d 84Č89e21r52n23ý

20. 12. 2013 19:49

Z venku pěkný, vnitřek je otřesný. Design interieru o 10 let zpět....

0 0
možnosti

Tak tendecni a neodborny clanek jsem dloho necetl. Zakladni info, pro koho je tento vuz urcen neni ani uveden.

Mam za to ze vetsina lidi kupuje auto podle toho, k cemu je bude potrebovat. Podle popisu bude Leon pro single nebo mlade rodiny co jezdi mensi vzdalenosti, 

Povazovat MPV za auto co prevazeji jenom vzduch jenom ukazuje na autorovu mladost a absence co od auta ocekavaji starsi lide. Ne kazdy se chce krcit v male aute a mit problem se zady ci vystupovanim z vozu. Pro lide vyssiho vzrustu ci delsi rodinne vylety je MPV ideal. V neposledni rade Leon ani Golf nema v kabine moc prostoru, neni to auto na delsi cestu pro urostlejsi lidi co chteji pohodli.

1 0
možnosti

R65a39d26i27m 34K52a75l89a12s

10. 12. 2013 9:06

Když už je řeč o kW... Mám sedan se 100kW a klidně si příště koupím silnější... Můj odhad je pro auto okolo 1500kg zhruba 125-130kW a optimálně 150kW, protože nevěřím těm, co tvrdí, že se slabšími motory úplně v pohodě jezdí se zapnutou klimou... Když je venku 30-35°C ve stínu a v autě ukazuje teploměr 40°C tak je ta má "sto kilowatovka"  minimálně první půl hodinu celkem líná... Je pravda, že klimu používám výhradně v automatickém režimu, v manuálu by zřejmě bylo možné trochu výkon "uspořit" pro jízdu. Ale i tak... pro bezpečné a rychlé předjíždění, pro jízdu v létě... jednoznačně 100kW+. Neříkám, že si musíte všichni kupovat nějakou 200kW bestii, ale jak jsem napsal, můj odhad je 125-130kW pro auto okolo 1500kg.

1 0
možnosti

To tady asi nevysvětlíš, nížeji mi někdo píše, že má 47kW a jak je to s klima moc prima, to se dá říkat někomu kdo nejel ničím silnějším, nebo má najeto 10 000km.....já mám 203kW, ale zase má to auto přes 2 tuny, takže to co píšeš je pro normální ježdění optimal.

2 0
možnosti

63 kW? si dělaj pr..l? To je dobrý tak pro fábii a ještě krátkou. Koupil jsem oktu 1.4kW 90 kW a rozhodně nemůžu říct, že bych s ní trhal asfalt. Ale náklaďáky předjíždím i s rodinou a o to mi šlo. Hlavně mám šestku, což mi nějakej Focus nenabídne ani dnes, tak se s nim jděte vyprdět Rv Jestli vám dělá dobře 3500 otáček při stovce, tak mně teda ne.

1 4
možnosti
Foto

Opravdu si myslite, ze 6 stupnovou prevodovku ford nenabizi ?

4 0
možnosti

Pisálek bude asi fajnšmekr....63kilowattová dvanáctistovka TSI na normální ježdění úplně stačí.....to když si tam někdo dokoupí klima, tak když zapne do kopce, může si zapálit cigáro a jít podle toho.

0 5
možnosti

Mám dvanáctistovku bez turba (47kW) a k tomu klimu... a klidně si to s váma do kopce rozdám... ;-D ... A zapálit cigáro si taky můžete - pak mi jím pěkně zamávejte!  ;-) ... Pápááá !

2 3
možnosti

J31a33n 41R38i57c54h46t98e38r

9. 12. 2013 14:51

No, když to srovnám s korejcem, tak mě srovnatelné auto ve srovnatelné výbavě vyjde o 150k levněji. Nedělám si iluze, že těch 150k by Seat investoval do o tolik vyšší kvality. Tudy tedy ne...

4 2
možnosti

Takže srovnatelné auto za 180 tisíc ?

To může být jedině holý   i20 !?

Vaše  schopnost porovnávat je značně snížená pane.

VW má sice všechno nadsazené, ale o tolik zase ne.

1 0
možnosti

J37a17n 62L44i23b76i22c79h

9. 12. 2013 14:05

Bohužel už i Leon je stejně jako Octavia jen vejtřaska s ošizeným trakařím podvozkem. Kam ten vývoj spěje.

1 2
možnosti

J15i29r64i 87M40e54n59s43i17k

9. 12. 2013 13:05

Koupit v dnešní době auto bez klími udělá snad jen totální analfabet.Rv

4 5
možnosti

J67a33n 61J10a46r53o19s

9. 12. 2013 13:57

Reknete nam jeste neco o analfabetech, pane Klimo.

6 0
možnosti

Jediné plus oproti Škodám, že nemá ten příšerný Kabanův prolis kufru u SPZ ...

5 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha