3D akční hra Gore nejenže skvěle vypadá, ale také se skvěle hraje i to zejména díky mnoha featurkám, které do ní autoři z týmu 4DRulers zakomponovali. Pokud bych měl jmenovat jednu vychytávku za všechny, pak je to jistě fakt, že každá část těla bude mít svoje vlastní brnění, které ji má chránit před zraněním a tato brnění budou mít svoji vlastní odolnost a poškození. Co to znamená? Pokud vás někdo 5x zasáhne do ruky, bude odolnost brnění v této části téměř nulová a kdyby se tak stalo v jiných akčních hrách, šestou ránu byste již nemuseli přežít. Ne tak v Gore, neboť pokud šestá rána bude mířit kamkoliv jinam, do částí, kde jste do té doby zásah neutrpěli, snadno přežijete, neboť brnění v jiné části těla je nepoškozené. Docela zajímavé, viďte. A zkuste si to představit v reálu. To pak ta hratelnost stoupá prudce nahoru. Ostatně přesvědčit sami se o tom můžete v hratelné demoverzi, vizuální podobu by vám pak měly představit tyto či starší screenshoty, bližší informace vám poskytne naše preview.
- středa 10. dubna 2002