Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Gothic 2: The Night of the Raven - Návod #5

  12:00aktualizováno  23. prosince 3:46
Minule jsme skončili těsně před vstupem do tajemného portálu. Co nás za ním čeká? To se dozvíme dnes a také ukončíme obří třetí kapitolu tohoto skvělého RPG.

A jste na místě, které vám rozhodně nemůže být povědomé, protože v původním Gothicu 2 nebylo. Jste ve světě datadisk - Jharkendaru. Vydejte se na průzkum. Až se dostanete ven z chrámu, promluví s vámi Saturas. Důkladně si s ním promluvte a dozvíte se spoustu věcí. Promluvte si se všemi mágy v okolí a od Merdariona si vezměte „Focus Stone“ (ano, jedná se o jeden z kamenů, kterým byla vytvořena bariéra v Gothicu 1). Vraťte se do chrámu a na podstavec v jedné místnosti tento „Focus Stone“ použijte. Aktivuje se teleporter vedle (pozor na kamenného strážce, ale v této části hry by vám neměli dělat problémy). Vstupte do teleporteru a objevíte se venku. Jděte říct Merdarionovi o vašem úspěchu a dostanete další kámen na aktivaci dalšího teleporteru. Od jednoho z mágů si kupte mapu oblasti a podívejte se na ni. Až se trochu rozkoukáte, jděte na západ.

Gothic 2 Addon Narazíte na piráta jménem Alligator Jack, se kterým si promluvte a poté souhlaste, že mu pomůžete v lovu. Celou dobu ho sledujte a pomozte mu zabít pár ubohých krys a podobné havěti, která se vám teď nemůže rovnat. Pokud se někde zpozdíte, Jack na vás počká, takže není nutné nějak výrazně spěchat. Po chvíli si můžete všimnout jeskyně po levé straně s nějakými potvorami a vybavením. Je tu také další červený kříž, kde si můžete něco vykopat krumpáčem a získat něco zkušeností. Cestou si také promluvte s dřevorubcem, který si bude stěžovat a bude po vás chtít, abyste vyřídili jeho vzkaz Henrymu. Až skončíte s lovem, Jack vám dá nějaké maso, které musíte přinést Morganovi v pirátském táboře. Když se podíváte na mapu, uvidíte ve své blízkosti modrý puntík (několik stejných je i v místě, kde jsou ostatní mágové) – to značí místo, kde je další teleporter a kam máte umístit „Focus Stone“, ale zatím to nedělejte – vydáme se do tábora pirátů. Projděte po pravé straně okolo polorozbořené věže, kde je pár banditů. Zatím tam nechoďte a jděte k táboru. U brány vás zastaví Henry a bude chtít za vstup pět set zlatých. Vyřiďte mu vzkaz od dřevorubce, řekněte, že nesete Morganovci maso a zeptejte se ho na piráty. V tuto chvíli už se vstup do tábora snížil na hranici tří set zlatých. Jděte tedy do věže a zabijte tři směšně slabé bandity. Vraťte se to říct Henrymu a vpustí vás za stovku. Zaplaťte a vejděte. První, s kým si promluvte, je Garett. Dá vám nějaké informace, můžete si u něj koupit nějakou tu zbraň a prodat mu nějaké zbytečnosti, kterých určitě taháte tuny. Také vám řekne, že míval pěkný kompas, ale kapitán mu ho vzal a někam ho zakopal stejně jako své další poklady. Řekne vám přibližně kde – jděte do moře a vydejte se doleva, až přijdete na pláž s několika potvorami, mezi kterými bohužel jsou i Ohniví Ještěři („Fire Lizard“), kteří jsou hodně tuzí a jejich ohnivý dech je velice rychle smrtelný. Naštěstí nejsou úplně u pobřeží, takže se jim dá v pohodě vyhnout. Jděte až na konec a podél stěny na pobřeží. Uvidíte červený kříž na zemi, takže se vybavte krumpáčem a vykopejte kompas pro Garetta. Je tu ještě jeskyně se třemi zombíky a nějakými užitečnostmi, ale nic extra. Vraťte se za Garettem a dejte mu kompas. Dá vám za odměnu celkem dobrý pásek.

Gothic 2 Addon Dál si promluvte s Francisem, který stráží Gregoru chatrč, kde by mělo být brnění banditů, které potřebujete k dalšímu postupu. Promluvte si o něm s ostatními bandity okolo Garetta. Jděte dál a narazíte na Morgana, který tu spí. Dejte mu maso a promluvte si s ním – dá vám úkol vyčistit pláž od potvor – jděte tedy dále podél břehu a pobijte několik ještěrů a v jeskyni jednu Stínovou bestii a vraťte se mu to říct. V jeskyni hned vedle Morgana je Samuel. Dá vám radu, jak se dostat Francisovi na kobylku. Také mu řekněte, že chcete nějaké silnější pití – dá vám svůj dryák, který vám dočasně o hodně zvýší rychlost pohybu a stojí pouhých třicet zlatých. Rozhodně si jich pár kupte. Pokud jeden donesete pirátovi, který stojí kousek od Garetta (Brandon), získáte zkušenosti a může vás vyučit v síle a obratnosti. Od Samuela si také kupte dvacet grogů, které dáte Skipovi. Teď už konečně jděte na místo, kde dáte na podstavec další „Focus Stone“ a projděte teleporterem. Ocitnete se opět u mágů, takže si běžte pro další kámen a promluvte si se Saturasem a poté s Riordanem – a máte nový úkol. Jděte na místo, kde jste právě aktivovali teleporter a jděte dále do kaňonu podél levé strany. Nejprve najdete malý výběžek, ve kterém je starý známý červený kříž na zemi, který samozřejmě seznamte s vaším krumpáčem. Jděte dále a narazíte na tábor skřetů. Je jich sice celkem dost, ale dají se postupně vylákat a navíc díky chybce v umělé inteligenci se skřeti často zastaví u výběžku ze skály nebo se zaseknou ve stanu. Až je všechny vyrubete, seberte jejich náčelníkovi klíč a prozkoumejte to tu – truhlu ve stanu otevřete kódem LRRLLL. Také tu najdete sochu Beliara.

Vydejte se do velké budovy ve skále hned vedle a hned na uvítanou vás za dveřmi pozdraví váš nový nepřítel – „Fire Demon“. Sice má celkem silný a rychlý útok, ale pokud se vám ho povede zahnat ke stěně a budete rychle máchat mečem, většinou si ani neškrtne. Truhlu, u které ležel můžete otevřít kombinací RRLRLRL. Teď to tu pořádně prozkoumejte – není to tu tak velké. Pobijte pár kamenných strážců a ohnivých démonů a seberte co se dá. Najděte žlutý kamenný tablet a přečtěte si všechny „Lecterns“, Až tu skončíte, vyjděte ven a držte se stále vlevo, čímž obejdete celý kaňon po obvodu (podívejte se na mapu). Vlezte do každé jeskyně – v některých jsou červené kříže. V jedné jeskyni je dokonce skvělá jednoruční zbraň „Rapier“ s minimálními nároky na používání a poškozením sto bodů. Nakonec se vyškrábejte na kamenný most nad kaňonem a projděte jeskyni plnou „Minecrawlerů“, ve které je dost věcí. Dá se jí projít až do bažin, ale tam se podíváme až později, tak se vraťte zpátky a až prošmejdíte celý kaňon, vraťte se do tábora pirátů.

Gothic 2 Addon Jděte k Frencisovi a ukradněte mu klíč ke Gregově chatrči (pokud to nezvládnete nebo neumíte krást, můžete ho třeba podplatit, ale levný teda není). V Gregově chatrči prošmejděte truhlu (LRRLLL) a přečtěte si jeho deník. Seberte co můžete a nezapomeňte na vzkaz v láhvi, což není nic jiného, než mapa všech Gregových ukrytých pokladů (rozuměj červených křížů na zemi), takže už vám žádný neunikne. Od této chvíle se o nich nebudu většinou zmiňovat, proto se na mapu občas podívejte. Až vyjdete z chatrče, objeví se tu Greg a dá vám úkol vyčistit kaňon od „Razorů“. Můžete si vzít na pomoc třeba Skipa, ale není to nutné. Jděte tedy do kaňonu a pozabíjejte všechny „Razory“. Nebojte, že byste nějakého zapomněli – postupně se vám odpočítávají. Až tu budete hotovi, jděte to oznámit Grergovi a ten vás oficiálně přijme mezi piráty. Také už vám dá bandití brnění, resp. vás odkáže za chlapíkem jménem Bones, který trénuje za Garettovou chatrčí a který vám ho dá. Až ho budete mít, vraťte se teleporterem k mágům a jděte na místo, kde jste poprvé potkali Jacka. Teď se nevydáme cestou, kterou nás původně vedl, ale dáme se po cestě vlevo, která vede dolů.

Až se bude cesta rozdvojovat, dejte se tou vlevo a pokračujte. Cestou pobijte menší odpor a na konci dokonce bažinného golema („Swamp Golem“). Vejděte do budovy, ke které vás tato cesta zavedla, pobijte několik zombíků a vyberte truhly – v jedné najdete důležitý fialový kamenný tablet. Vyjděte z budovy a všimněte se další budovy kousek vedle. Bohužel kamenný most, který k ní vede je prasklý a přeskočit to není možné. Pokud se ale podíváte pozorně, neujde vám, že se tam lze dostat skokem ze skály na mostem. Skutečně se tam takto lze dostat, ale abyste se dostali zpátky, budete potřebovat svitek na proměnu v nějaké zvíře, které doskočí dál než vy (já to udělal proměněný na „Lurkera“). Jděte tedy po cestě nahoru na skálu (je tu pár „Goblinů“) a uložte hru. Až se vám povede skok na druhou stranu, seberte magický luk (malé požadavky, poškození 100, ale hrozně málo šípů), pobijte kamenné strážce a vysbírejte věci a vyberte truhly. Až se odtud budete chtít dostat, proměňte se a přeskočte most. Vraťte se na místo, kde jste odbočovali doleva. Dejte se druhou cestou, pobijte pár skřetů a zastavte se u dalšího teleporteru. U chatrče tu sedí člověk, který vám za nějaké brnění dá několik kamenných tabletů (já mu dal brnění od mágů). Aktivujte teleporter a projděte jím. Od Merdariona si vezměte další „Focus Stone“ a vraťte se stejným teleporterem na místo k chatrči. Jděte k budově v dálce. Pobijte hromadu „Minecrawlerů“ a vezměte z truhly modrý kamenný tablet. Teleporterem se vraťte zpátky k mágům, prodejte co můžete, vyspěte se a vydejte se na východ do bažin.

Gothic 2 Addon Hned poté, co sejdete kamenné schodiště od mágů najděte v rozbořeném domečku po pravé straně mrtvolu nezvěstného rybáře Williama, kterého oberte hlavně o dopis, který si přečtěte. Jděte dál po cestě a až narazíte na dřevěný můstek, oblečte si bandití brnění, jinak na vás bandité okamžitě zaútočí a jděte dál. Narazíte na banditu jménem Sancho, kterého důkladně vyzpovídejte a dozvíte se, jak to v táboře banditů chodí. Od Snacha se dejte doprava a narazíte na Edgora – promluvte si s ním a vraťte se k Sanchovi. Jděte druhou cestou a při cestě si promluvte s Miguelem, který tu sbírá bylinky – můžete si od něj kupovat lektvary. Jděte dál – za mostem je Franco – arogantní velitel tábora. Promluvte si s ním a zeptejte se na práci v dole. Odkáže vás za Ramonem, který stojí kousek za ním. Zeptejte se ho, jestli nepotřebuje nového muže a zrovna ano. Jděte to říct Francovi, který vám ale dá jeden menší úkol na zkoušku. Dojít do bažin a pomozte chlápkovi jménem Logan. Jděte tedy k Miguelovi a vstupte za ním do bažiny. Přes hromadu bažinných žraloků („Swampshark“) se probijte až k Loganovi a promluvte si s ním. Jděte s ním na lov a pobijte těch několik potvor, co se tu objevilo (jeden žralok má u sebe Louův klíč). Můžete také prozkoumat tento kousek bažiny detailněji – jsou tu dva Gregovy ukryté poklady a vedle jednoho z nich i jeskyně s ohnivým démonem a několika věcmi. U Logana je také malá jeskyňka, kde sedí Tom – bojí se vrátit do tábora – promluvte si s ním a dozvíte se proč. Vraťte se k Francovi, ale ten vám dá další úkol – vyzvednout od Edgora kamenný tablet. Kde je Edgor víme, takže se za ním vydáme. Ten nám ale řekne, že se ho ani neopovážil hledat, takže vám jen řekne, kudy jít.

Gothic 2 Addon Podívejte se na mapu a vydejte se do pravého dolního rohu bažin. Jděte ale podél břehu, takže uděláte takový oblouk. Cestou narazíte na jeskyni kde je Juan. Promluvte si s ním a až mu řeknete, že nejdete od Estebana, zaútočí na vás. Zabijte ho (druhý bandita se do toho nebude míchat). A oberte ho o věci. Až dojdete k cíli (nezapomeňte na Gregův poklad), pobijte kamenné strážce a od jednoho z nich si vezměte klíč k truhle, ze které vezměte dva zelené tablety. Podívejte se na mapu a zamiřte k druhému Gregovu pokladu, který je ale na vysoké skále, ale je tu žebřík nahoru. Aktivujte teleporter, který je kousek odtud a použijte ho. Od Merdariona si vyzvedněte další „Focus Stone“ a vraťte se do bažin. Jděte za Francem a dejte mu zelený tablet. Bohužel poslal do dolu místo vás Logana, takže ho vyprovokujte a Franco na vás zaútočí. Až ho zabijete, oberte ho o věci, mezi kterými je i jeden skvělý amulet. Jděte za Ramonem a máte přístup do dolu, kam se hned vydejte.

První osoba, se kterou budete mluvit je Senyan. Senyan má vaši podobiznu a ví, že vás Raven hledá. Pošle vás promluvit si s Estebanem, což ihned učiňte (půjdete po schodech a až vás zastaví Fisk, jděte doprava). Esteban po vás bude chtít najít toho, kdo si na něj najal vraha. Toto je poměrně zdlouhavý úkol, ale není to nic těžkého. Jděte k Senyanovi a promluvte si s Emiliem, který tu sedí na lavičce. Poté si promluvte se Senyanem a odmítněte ho. Až na vás zaútočí, zabijte ho a opět si promluvte s Emiliem. Vejděte do hospody a promluvte si s barmanem Snaffem, vedle stojícím Loganem a s Luciou. Ze sudu seberte „Important Note“, kterou si přečtěte. Louův klíč máte, takže bezstarostně otevřete dveře a vezměte si co chcete. Venku narazíte na starého známého Fortuna, kterému už to hulení vlezlo na mozek a chce pořád lepší modely, po kterých se mu udělá lépe. Vezměte si z truhly jeho recept na model zvaný „Green Novice“ a jděte ho nahoru do hospody připravit. Dejte mu ho a trošku mu osvěžíte paměť. Bude to chtít ale ještě něco jiného. Zeptejte se Miguela a získáte recept na nový dryák. Od Edgora se teď MUSÍTE naučit extrahovat jed z žihadel krvavých vážek („Bloodflies“). Pokud žádná žihadla nemáte, můžete si je koupit od Fiska. Každopádně si sežeňte dvě a připravte tento nový lektvar. Dejte ho Fortunovi a ten vám řekne zajímavé informace (pokud byste se nenaučili od Edgora extrahovat jed, lektvar by ho zabil).

Gothic 2 Addon Teď choďte po táboře a vyptávejte se všech na pokus o vraždu Estebana. Jako perlička je tu spící chlápek, kterého když probudíte, zaútočí na vás a až ho zabijete, získáte jeho Betty, což je skvělá jednoruční zbraň (pokud se jako já specializujete na luky a cpete většinu bodů do obratnosti, vydrží vám tato zbraň až do konce hry). Nikdo vám toho nejdřív moc neřekne, ale Fiskovi dejte balíček paklíčů od Juana a trošku ho zmáčkněte a on vám nakonec něco řekne. Po několika rozhovorech by vás stopy měly zavést ke kováři Hunovi. Zmáčkněte ještě jeho učně a poté si s ním promluvte – pošle vás za barmanem do hospody. Snaff vám řekne, že na vás někdo čeká v prvním patře. Jděte tam a najdete Fiska – naplánuje, že vy teď půjdete říct Estebanovi, kde Fiska najde a on pošle své stráže. Udělejte to přesně takto a až bude vzduch čistý, zabijte Estebana a vraťte se za Fiskem. Estebana oberte o červené kameny, které slouží jako propustka do dolu. Tu jděte ukázat nahoru Thorusovi, ale ten vás tam nepustí, dokud mu neseženete tři nové kopáče. Pošlete tedy Emilia a další dva, kteří jsou u ohně a Thorus vás tam vpustí.

Vstupte do dolu a promluvte si se Scattym, od kterého si můžete nakoupit nějaké zásoby. Od Scattyho jděte dvakrát doprava a narazíte na Garaze. Promluvte si s ním a pokračujte dolů chodbou. Až pobijete všechny „Minecrawlery“, promluvte si s Garazem znovu a objeví se tu Bloodwyn. Sledujte ho dolů a promluvte si s ním. Zabijte ho a vezměte si jeho hlavu. Opět si promluvte s Garazem a jděte doprava. Crimson tu přetavuje zlaté nugety na mince, takže si nechte přetavit všechny své. Jděte dolů a prozkoumejte kryptu. Zpět v dole si promluvte se strážcem otroků a z otroků si promluvte s Pardasem – dejte mu jídlo a hojivé lektvary a získáte zkušenosti také jeden bod k síle. Jděte si promluvit s Thorusem a ukažte mu Bloodwynovu hlavu. Řekněte mu, že teď je vůdce on, ale že chcete osvobodit otroky. Jděte si opět promluvit se strážcem otroků a on odejde. Teď si promluvte s otrokem Patrickem a přesvědčte ho, že jsou všichni volní a nikdo na ně nezaútočí. Teď vyjděte z dolu, aktivujte portál a vyjděte schody nahoru k Ravenovi. Strážci ukažte Bloodwynovu hlavu a pustí vás dovnitř. Jděte nejdříve rovně, pobijte Ravenovy služebníky (v truhle tu je také jejich brnění) a poté se vraťte a jděte druhou cestou. V animaci vám Raven unikne, takže se teleportujte zpět k mágům a promluvte si se Saturasem a poté s Myxirem. Ještě Merdarionovi řekněte o aktivaci všech teleportů. Můžete také jít do tábora pirátů (nezapomeňte si vyměnit brnění) a Gregovi říct o důvodu přítomnosti pirátů. Ale k hlavnímu úkolu.

Gothic 2 Addon Teleportujte se do údolí („Valley“) a jděte na seber. Všimněte si ohně na skále a jděte na sever s tímto ohněm v zádech. U skály se dejte doleva a dojdete na malou plošinu s pár harpyjemi, trolem a další chamradí. V hrobce seberte skvělou magickou kuši, ke které máte bohužel málo munice a použijte svitek na vyvolání ducha, se kterým si promluvte. Až se vás začne ptát na otázky, odpovídejte v tomto pořadí – „guardians of the dead, warriors, priests, warriors, scholars, healers a I don’t know“. Tím získáte klíč ke dveřím v chrámu, kterými unikl Raven. Vraťte se k mágům a promluvte si s Myxirem a poté se Saturasem. Vraťte se tedy do chrámu – teď už můžete otevřít dveře. Vejděte dovnitř a na stěně vlevo uvidíte pět spínačů. Stiskněte první, pátý a třetí. Vejděte do dveří, které se otevřely a jděte dolů. Pobijte pár kamenných strážců a vejděte do prvních dveří vpravo. Dojdete k černé podlaze, která se na některých místech propadá. Jděte po pravé straně a doskákejte na konec. Stoupněte si k prostředním dveřím, které se otevřou a vy můžete projít. V místnosti s duchem si stoupněte na bezpečné místo uprostřed místnosti. S duchem si promluvte a přesvědčte ho, aby vám otevřel dveře stisknutím spínače (poté se na chvíli vysunou bodáky, takže stůjte na plošince uprostřed). Jděte dále, pobijte kamenné strážce a vejděte do velké místnosti. Tam už konečně narazíte na Ravena. Promluvte si s ním a zabijte ho. Vůbec se ho nemusíte bát, je to pěkné ořezávátko – já ho zabil asi pěti šípy. Až s ním skončíte, vezměte jeho meč (ale neberte ho do ruky) a odejděte dveřmi za oltářem (musíte na nich stisknout spínač). Teleportujte se zpět do tábora banditů (opět pozor na to, jaké brnění máte na sobě), kde si promluvte s Thorusem. Zpátky u mágů si promluvte se Saturasem, dejte mu Ravenův meč a poproste ho, ať ho zničí (Xardas mě za to ale později pěkně seřval, takže ho můžete zkusit vzít jemu – co tím získáte opravdu nevím). No a tím končíme ve světe datadisku, Jharkendaru. Projděte portálem do Nového světa a teleportujte se do Khorinisu.

Promluvte si s Vatrasem a poté s Myxirem. V Khorinisu si doplňte zásoby a pokud narazíte na někoho ze zmizelých lidí a promluvíte si s ním, dostanete zkušenosti. Také se stavte za Ramirezem ve zlodějské gildě a dejte mu Sextant, který jste už určitě našli (pokud ne nezoufejte, ještě se k jednomu dostaneme). Soudci v Horní části města dejte posvátný meč a dá vám další úkol – zabít uprchlého vězně. Teleportujte se na Onarovu farmu a promluvte si s Thorlofem, Cordem a také Patrickem, který tu bude stát. Hned vedle je také uprchlý vězeň, kterého máte zabít. Nezabíjejte ho – místo toho si s ním promluvte a zeptejte se na důkaz proti soudci. Dá vám dopis, o který bude mít zájem Lee. Promluvte si s Bennetem, kterému dejte amulet „The Eye of Innos“ a on vám ho do druhého dne opraví. Raoulovi prodejte ocas černého trola a Sagittě přineste list „Sun Aloe“. Pokud si myslíte, že už bez problémů zvládnete hromadu kostlivců, jděte do mausolea severně od farmy. Stiskněte dva spínače a skočte dolů. Seberte a přečtěte si „Old Letter“ a pokračujte dál. Jsou tu tři místnosti – v každé je truhla a kostlivec. Zabijte kostlivce, seberte mu klíč a vyberte truhlu – poté se objeví pár lehčích kostlivců, ale také kostěný mág, který sesílá nepříjemná kouzla a vyvolává nové kostlivce, takže by to měl být primární cíl. To udělejte ve všech třech místnostech a objeví se poslední vlna kostlivců, ale také s stínovým lordem Inubisem. Až s ním skončíte, přijdete si na pár užitečností. Vraťte se na farmu a vyspěte se do druhého dne – Bennet bude mít opravený amulet. Teď se teleportujte do kláštera. Promluvte si s Pyrokarem o rituálu. Nebude se ho chtít zúčastnit, protože nevěří Xardasovi. Teleportujte se tedy do Xardasovy věže a s nekromantem si promluvte. Dá vám klíč od truhly na Sekobově farmě, kde je kniha, která by Pyrokara měla přesvědčit. Jděte tam tedy a promluvte si před domem se Sekobem. Jeho dům obsadili Seekeři. Zabijte tedy čtyři Seekery v jeho domě a vyberte truhlu. Opět si s ním promluvte a dostanete odměnu. Knihu z truhly doneste Pyrokarovi a ten bude souhlasit s rituálem. Vydejte se tedy na místo, kde jste získali amulet „The Eye of Innos“ a promluvte si s Vatrasem. Sledujte rituál a za chvíli si s ním promluvte znovu. Poté s vámi začne mluvit Xardas a nakonec si promluvte s Pyrokarem, který vám dá opravený amulet. Teleportujte se k průchodu do Starého světa a projděte. Až se objevíte na druhé straně, začne konečně další kapitola, ale na tu bude místo až příště…

Autor:


Témata: Vězni, Socha


Nejčtenější

Fallout: New Vegas
Pár zajímavostí, co jste možná nevěděli o vývoji Fallout: New Vegas

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

Need for Speed Payback
Podívejte se na závody Need for Speed Payback ve 4K a na HW nároky

Podívejte se, jak vypadají připravované arkádové závody Need for Speed Payback v rozlišení 4K.  celý článek

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

Další z rubriky

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Dishonored: Death of the Outsider
Dokážete zabít boha? Recenze Dishonored: Death of the Outsider

Loni vydaná hra Dishonored 2 patřila k nejpozoruhodnějším titulům minulého roku. Není tedy divu, že jsme o ní neslyšeli naposled. V Death of the Outsider na...  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.