Gothic I CZ - návod #2 (závěr)

  12:00aktualizováno  19. září 9:14
Ještě před tím, než vám nabídneme podrobný návod na druhý díl, rozhodli jsme nejprve publikovat průvodce hrou pro Gothic I - byl by hřích nezařadit návod na toto výborné RPG do naší rozsáhlé databáze.

Nový tábor – podruhé
Normálně projděte a až vás zastaví Lefty, tak odmítněte nošení vody. Napadne vás, ale v tuhle chvíli je to směšný pokus. Od Homera nahoře na hrázi máte pořád úkol dostat číhavce z druhého břehu jezera. Přeplavte ho a číhavce zabijte (v tuhle chvíli už bez problémů) a jděte to říct Homerovi. Teď se vydejte za Cronosem a promluvte si s ním – dostanete svolení jít za Saturasem a také vám řekne heslo pro stráže. Vejděte do jeskyně a promluvte si se Saturasem – dejte mu almanach i ohnisko, dá vám úkol přinést mu zbývající ohniska a předá Vám mapu jak se k nim dostat. Ještě se můžete stavit u alchymisty (tady v jeskyni) a vyzvednout si nějaké lektvary. Je čas zajít si pro první ohniskový kámen.

Vyjděte z Nového Tábora a dejte se doprava. Až vyjdete nahoru, potkáte tam mága Miltena ze Starého Tábora. Zmíní se, že chce získat skřetí talisman z hrobky, ve které je i ohnisko, které hledáte. Problém je, že ji brání nemrtvý strážce, který je nezranitelný normální zbraní. Nabídněte mu pomoc. Dá vám kouzelný svitek proti nemrtvým. Sledujte Miltena až k hrobce. Je v ní asi šest kostlivců, kteří jsou v tuto chvíli celkem tuzí protivníci. Dobrá taktika je vběhnout do hrobky a okamžitě vyběhnout zase ven. Kostlivci se seběhnou okolo Miltena, který je podle mě nesmrtelný. Pak už jen stačí je po jednom likvidovat. Až s nimi skončíte, zakouzlete svitek od Miltena na strážce. Dostanete 1500 zkušeností. Prohledejte mrtvolu a vezměte si klíč a talisman. Ten dejte Miltenovi. Klíčem odemkněte pravou truhlu a vezměte si ohnisko. Vraťte se zpět do Nového Tábora a dejte ho Saturasovi (+3500 exp). Teď se vydáme pro to nalevo od Nového tábora (severně od Starého Tábora).

Vyjděte z Nového Tábora a dejte se doleva. Dojděte až k místu, kde jste na začátku hry potkali lovce Rattforda a Draxe. Vydejte se podle mapy k ohnisku a potkáte tam starého známého Diega. Řekne vám, že je tu jeden VELKÝ problém (překvapivě – jako by někdo čekal, že bez problémů chňapnete ohnisko a spokojeně ho předáte Saturasovi :)) Sledujte Diega a pobijte hromadu Goblinů (dostáváte zkušenosti i za ty, co zabije Diego). Rozhlédněte se po planině – stojí tam velký problém – chci říct trol. Je nezranitelný normálními zbraněmi. Diego na sebe upoutá pozornost (je nesmrtelný stejně jako Milten) a na vás je nějak se ho zbavit. Nezkoušejte do něj rubat mečem, je to marné. U vchodu na planinu je kostra a vedle ní leží list deníku a magický svitek. Po přečtení listu zjistíte, že to psal lovec, který se trola taky pokoušel dostat, ale zahynul. Jediné co vás může zachránit, je magický svitek, který ho zmenší. Začarujte ho na něj a sledujte jak se trol zmenší na piditrolíka, pak do něj dejte pár ran mečem a je po něm. Dál zkuste otočit kolem k otevření brány, ale je zaseklé – naštěstí ho Diego spraví. No a teď už se vydejte pro ohnisko. Nahoře ho hlídá několik harpyjí, ale pokud se na ně necítíte, můžete vzít ohnisko a utíkat dolů, kde je zabije Diego (a zkušenosti přibudou vám). A je to. Jo a pokud by vás zajímalo, co je u té strážní věže, která je odtud vidět, pak vězte, že je to tábor banditů, ale nedoporučuji se v této chvíli přibližovat, neboť budete ustříleni jejich šípy ještě než se přiblížíte (pozn. Na tento tábor jsem si vzpomněl až po dohrání Gothica, takže opravdu nevím co tento tábor ještě skrývá). Další ohnisko, které nás čeká, je po směru hodinových ručiček. Vydejte se tam.

Kousek od toho místa potkáte Gorna z Nového Tábora. Chce prozkoumat ruiny starého kláštera. Nejdřív ale chce prozkoumat kaňon pod vámi. Následujte ho, Gorn bude cestou zabíjet potvory (a zkušenosti připadnou vám). Na konci je bývalé zásobovací skladiště. Prohledejte truhlu a vezměte si klíč a magické svitky. Teď už vedete vy, Gorn vás bude následovat. Nahoře přejděte přes strom a pobijte potvory. Dojdete k bráně, která jde otevřít jen zevnitř. Použijte tedy svitek z truhly a proměňte se na žravou štěnici a prolezte malou dírou ve zdi. Za ní se proměňte zpět (pokud s tím někdo bude mít problémy (já se o to pokoušel asi půl hodiny) – stačí zmáčknout ENTER) a otevřete bránu. Sejděte dolů do jeskyně a zabijte (resp. Nechte Gorna ať zabije) potvory. Z truhly vezměte ohnisko a vraťte se. Bude na vás čekat malý trol. Gorn si s ním poradí. Tak a teď pro poslední ohnisko.

Teleportujte se do Bažinného tábora. Odtud pokračujte ve směru, kudy jste šli do jeskyně orků. Cestou pobijte několik psů (nebo co to je) a nahoře vejděte do malé jeskyňky, kde v truhle najdete skřetí kladivo, které si určitě nechte – bude se hodit (a je i trochu lepší než meč smrti). Jděte dále a dojděte k mostu, který stráží golem. Bez problémů ho zabijte. Za ním čeká Lester z Bažinného Tábora. Chce získat listinu s vlastnictvím pozemků a dolů. Půjde s vámi. Pobijte hromadu harpyjí a probojujte se do knihovny. Je tu na stěně páka. Zatáhněte za ni, odsune se knihovna – je tu pár kostlivců a truhla ve které je důležitý klíč. Vylezte po žebříku do druhého patra a odemkněte truhlu u které stojí Lester. Dejte mu listinu – odmění se vám svitky s Telekinezí, kterými si můžete přitáhnout ohnisko z útesu, ale pokud nemáte dostatek many, stačí se rozeběhnout a skočit tam, ale musíte ovládat umění akrobacie. Tak to máme všechny. Teleportujte se k Mágům vody do Nového Tábora a dejte je Saturasovi a promluvte si s ním. Následuje

Chapter IV – Xardas Zastavte se u alchymisty – dá vám odměnu. Také se stavte u Cronose – dá vám 1000 rudy. Vydejte se do Starého Tábora. Až budete na dohled, nechoďte hned k bráně – všimněte si, že je hlavní vchod zavalen a stráží ho několik vojáků. Kousek od brány stojí Milten. Promluvte si s ním – nastává velký dějový zvrat. Starý důl je zaplaven a Gomez vydal rozkaz k útoku na Svobodný důl (ten u Nového Tábora). Mágové ohně, kteří mu to zakázali, byli označeni za zrádce a pobiti. Jediný Milten přežil. Milten vám dá také úkol pozvat Diega, Gorna a Lestera na schůzku. Potom ještě oběhněte Starý Tábor a jděte k druhému vchodu – tam stojí Diego. Prokecněte ho a zmiňte se o schůzce. Kousek od Diega, směrem k Novému Táboru je Scorpio ze Starého Tábora. Má k prodeji pár výborných zbraní ze zbrojnice. K lepším zbraním se hned tak nedostanete (hlavně jednoručním). Teleportujte se zpět do Nového Tábora a promluvte si se Saturasem o všem možném. Také řekněte Gornovi o schůzce. Promluvte si s Leem a zmiňte se o vašem vyhoštění ze Starého Tábora – odteď jste žoldák z Nového Tábora. Dostanete brnění, ale doporučuji si od něj koupit to nejlepší, peněz máte dost. Je čas vydat se ke Xardasovi. Ještě předtím ale nakupte nějaké svitky s ohnivými a ledovými kouzly – budou se hodit (5 – 10 od každého bude snad stačit).

Vydejte se ke Xardasově věži. Je to ta vysoká věž, která je vidět zdálky. Cestou narazíte postupně na tři golemy. Prvního, kamenného, přemůžete jakoukoliv tupou zbraní (palcát, kladivo), druhého, ledového, zabijete ohnivými kouzly a třetího, ohnivého, zase ledovými. Z každého golema si vezměte srdce. Ve věži potkáte démona, který se s vámi telepaticky spojí – předejte mu srdce golemů a dostanete teleportační runu ke Xardasovi. Promluvte si s ním – máte za úkol najít vyhoštěného skřetího šamana Ur-Shaka. Ten je ve zříceninách na protějším kopci. Dojděte tam a zabijte tři skřetí bojovníky, kteří na něj útočí. Ur-Shak vám dopoví druhou polovinu příběhu. Musíte se vydat do skřetího města, ale protože je tam spousta skřetích bojovníků, moc dlouho byste nepřežili, proto musíte nosit znamení míru – Ulu Mulu. Může vám ho obstarat Ur-Shakův přítel, který je otrokem ve Svobodném Dole. Teleportujte se ke Xardasovi a povězte mu co se stalo. Musíte se dostat do skřetího města – tam leží odpověď na zničení bariéry! Teleportujte se k mágům vody. Začne s vámi mluvit mág (jméno si nepamatuju) a řekne vám, že s vámi potřebuje mluvit Gorn, který čeká na cestě ke Svobodnému Dolu. Až s vámi začne mluvit Saturas, je jedno co odpovíte, úkol bude stejně nesplněný. Jděte za Gornem, dozvíte se, že se chystá protiútok na Svobodný Důl, vypravte se tam. Ještě vám Gorn řekne, že s vámi chce mluvit Wolf (stojí kousek od Cronose). Ten se zmíní o nápadu udělat brnění z kůže důlních červů, tak vás naučí ji z nich dostávat. Jděte za Gornem a probojujte se přes příšery do Svobodného Dolu. Gorn bude nahoře hlídat přístupovou cestu. Zatím v klidu oberte mrtvoly a sejděte dolů. Hlavní bránu hlídá Jackal a dva další vojáci. Nechoďte až úplně k nim, projděte kolem nich do domku vedle, který odemknete klíčem. Uvnitř je naviják na mříž. Až bude mříž nahoře, sejde Gorn dolů. Potom už bude boj hračka. Vejděte do dolu.

Svobodný Důl
Začnou na vás útočit stráže, nepříjemné jsou obzvláště ty s kušemi. Zneškodněte je co nejdříve. Gorn vám pomůže. Teď doporučuji promluvit s Gornem a nechat ho na stráži u vchodu, zbytek dolu hravě zmáknete taky (a hlavně se mi občas stalo, že Gorn zaútočil na mě – asi bug). Musíte pobít všechny stráže v dole, moc jich ale není. Orientace v dole se špatně popisuje, ale samotný důl není velký. Zabíjejte také červí bojovníky a berte z nich pláty na brnění, budete jich potřebovat myslím 15 (z každého červa jsou dva). Na dně dolu je skřet Tarrok – Ur-Shakův kamarád. Je nemocný a potřebuje svou medicínu, která je někde v dole, ale nemůže ji najít. Je kousek od něj, zhruba ve směru, kterým se dívá u skalní stěny. Až mu ho dáte, poví vám, že na Ulu Mulu budete potřebovat čtyři věci – jazyk ohnivé ještěrky, roh stínové šelmy (Shadowbeast), zub močálového žraloka a tesák trola. Ohnivé ještěrky jsou na pobřeží severně od Bažinného tábora – nejsou moc silné, ale pokud použijí svůj ohnivý útok, je po vás během sekundy. Jestli s nimi budete mít problémy, použijte prsteny a amulety s ochranou proti ohni. Stínové šelmy jsou v některých lesích a věřím, že jste se už s několika setkali. Pokud žádný roh nemáte, zkuste nějakou najít (já ho měl). Močáloví žraloci jsou v bažinách u Bažinného Tábora, v tuto chvíli už by měli být bez problémů. A nakonec trol je tam, kde jste ho potkali s Diegem – od Xardase si kupte zmenšovací svitek a použijte ho na trola. Pak už ho zabijete bez problémů. Se všemi částmi Ulu Mulu se vydejte zpátky za Tarrokem. Ještě předtím se ale stavte v Novém Táboře a dejte Wolfovi pláty z červích bojovníků – Wolf začne pracovat na novém brnění. Jděte do Svobodného Dolu a předejte Tarrokovi části na Ulu Mulu. Dostanete 10 000 zkušeností a symbol Ulu Mulu. Vyjděte z dolu. Následuje

Chapter V – Strážci portálu
Teleportujte se do Nového Tábora a stavte se za Wolfem. Bude mít hotové brnění z plátu červích bojovníků, které je o něco lepší než těžká zbroj, kterou máte teď. Teď se vydejte do skřetího města (je na JZ od Starého Tábora), před mostem bude čekat Ur-Shak. Prokecněte ho a dozvíte se nějaké důležité informace. Teď se ozbrojte Ulu Mulu a přejděte most. Velkou bránu si otevřete navijákem vedle a pokračujte dále. Dojděte až do místnosti, ze které vedou další tři malé místnůstky, v každé je truhla. Všechny vyrabujte a vezměte si hlavně skřetí teleportační svitek. Použijte ho. Sejděte po schodech a jste ve Spáčově chrámu. Pobijte pár kostlivců a hlavně kostěného mága, který vyvolává další kostlivce. Ve velké místnosti jděte doleva, zmáčkněte spínač a vejděte. Mříž před vámi se zavře a otevřou se dvě postraní, ve kterých jsou dva kostlivci. Zabijte je a stiskněte dva spínače. Mříž se otevře. V další místnosti jsou tři spínače, které musíte otočit ve správném pořadí. Poznáte to tak, že se spustí malá enginová videosekvence, která ukáže, co se otevřelo. Vraťte se zpět a jděte do další místnosti (ne dolů). Jděte doleva – čeká vás skřetí chrámová stráž, ale není tak těžká jak vypadá. V této místnůstce jsou dva spínače. Jeden z nich zavře mříž a spustí strop, takže vás rozdrtí, ale druhý spustí další videosekvenci, která ukáže další postup. Vraťte se zpět do předchozí místnosti. Pokračujte dále a objeví se první z pěti skřetích šamanů. Zabijte ho (za každého je 5000 zkušeností, kromě posledního, za toho je víc) a oberte ho o ostří (podobné ostří má každý šaman – jsou nutná pro další postup ve hře tak se jich nezbavujte), které zabodněte do podstavce na podlaze. Vyskákejte po kamenech výše a brzy potkáte druhého šamana. Zabijte ho a vyjděte na hrobku. Dole pod hrobkou se otevře mříž, ale na podlaze je spousta bodáků, ale za chvíli zajedou. Dole je kromě dobré obouruční zbraně zelený spínač, který vám otevře cestu ven. Je čas jít do podzemních tunelů. Zabíjejte důlní červy a probojujte se až na konec, kde zabijte chrámové stráže a kostlivce. V místnosti jsou tři spínače. Po stisknutí prvního a druhého se v místnosti objeví démon. Zabijte ho a stiskněte třetí spínač. Objeví se třetí šaman. Zabijte ho.

Vraťte se zpátky na začátek tunelů a vejděte do velké místnosti s červími bojovníky. Zabijte je a jděte ke mříži. Stojí tam templář. Po krátkém rozhovoru vás napadne. Je to celkem tuhý bojovník, ale nakonec ho dostanete. Teď si všimněte místnosti nalevo od vás se zakrvavenou podlahou. Nechoďte dovnitř, ale stoupněte si ke vchodu a přepněte na střelnou zbraň. Střelte do spínače nalevo. Mříže se zavřou a z podlahy vyjedou bodáky, které za chvíli zmizí. Teď vejděte a stiskněte spínač na stěně. Objeví se tajná místnost, ve které je dobrý obouruční meč. V této místnosti je také temná stěna. Posviťte si loučí a objeví se díra, ve které je spínač. Střelte do něj a v animaci uvidíte otevření mříží ve vedlejší místnosti. Jsou v ní tři spínače. Po stisknutí dvou se objeví menší démon, po stisknutí třetího se spustí animace a otevře se mříž, před kterou stál templář. Vejděte, dejte se doprava a vyrabujte truhlu, ve které je skvělý prsten. Vraťte se a dejte se rovně. Po chvíli vejdete do obrovské místnosti, ve které je láva a uprostřed malý ostrov, ke kterému se ale nemůžete dostat. Povšimněte si úzké cestičky po pravé straně. Dejte se po ní a vejděte do tunelu. Ihned po levé straně je vchod do dalšího tunelu. Skočte do něj a prozkoumejte jeho oba konce. Na jednom konci je výborná obouruční sekyra Pěst barbara a na druhém je truhla a deníček, který si přečtěte a dozvíte se o zbrani, které se skřeti bojí. Vraťte se do velké místnosti a vydejte se po jejím obvodu. Jsou tu tři místnosti. V každé jsou menší démoni a spínač. Démoni jdou udělat bez ztráty jediného bodu zdraví – střelnou zbraní. Démoni totiž neprojdou dveřmi. Po stisknutí všech tří spínačů se vysune most k ostrůvku uprostřed. Do malé budovy na něm ale nechoďte předními dveřmi – zabily by vás bodáky. Na její straně je díra ve zdi, kterou se do něj dá dostat. Uvnitř je čtvrtý šaman. Po jeho zabití si vezměte meč z oltáře – jedná se o meč, o kterém jste si přečetli v deníčku. Po jeho prozkoumání v inventáři se dozvíte, že by o něm mohl něco vědět Xardas. Teď jděte do tunelu ze kterého jste se dostali do tunelu s deníčkem a projděte ho až na konec. Dostanete se zase do místnosti s ostrůvkem uprostřed, ale na ten se dá dostat hned. Na něm otočte spínačem a sjedete dolů. Tam jsou dva spínače – podle mě by stačilo stisknout pravý, ale já stisknul oba (po stisknutí levého se objeví víc potvor). Vraťte se do místnosti na začátku (ta před kterou jste zabili prvního templáře) a jděte stále rovně – poslední možnou cestou, kterou jste ještě nešli. Zabijte templáře a pokračujte dále. Probojujte se přes stráže a templáře až nahoru. V několika malých místnůstkách je pár zajímavých věcí a hlavně obouruční sekera Pěst trola s poškozením 100! Dále pobijte několik menší démonů (opět se ukázalo, že střelná zbraň je dobrá volba) a jděte dále.

Dostanete se k mostu, který vede do jakéhosi sídla. Na konci mostu se setkáte s pátým šamanem, ale je zatím nesmrtelný, tak utečte zpět. Probojujte si cestu zpátky ke vchodu do chrámu a teleportujte se ke Xardasovi. Ukažte mu prastarou čepel – dozvíte se, že je to Uriziel, mocná čepel, která ale v průběhu času svoji moc ztratila. Na její reaktivaci bude potřeba velká energie a magická formule. Zatímco ji bude Xardas dávat dohromady, vy se vydáte hledat lepší brnění. Xardas vám doporučí svoji bývalou věž, která se potopila po jednom zemětřesení, ale její část je ještě nad vodou. Dá vám klíč od tuhly, kde schovával mocné artefakty. Vydejte se do ní. Je to v  jezeře kousek od zřícenin hradu, kde jste poprvé potkali Ur-Shaka. Doplavte k ní. Potopte se a pod vodou proplavte až do vnitřních prostor věže. Tam se probojujte přes zástupy kostlivců a zombíků k truhlám. Nemusíte s nimi bojovat – jsou pomalí a kvůli těm pár zkušenostem se to moc nevyplatí. V jedné truhle naleznete skvělé brnění z magické rudy a také teleport k mágům ohně (ve Starém Táboře). Teleportujte se za Xardasem, bude mít hotovou formuli na obnovu meče. Nemůžete ji ale použít sami. Teleportujte k mágům vody do Nového Tábora. Začne s vámi mluvit Milten. Následujte ho k němu do pokoje a řekněte mu svůj plán. Rozhodne se vám pomoci. Sejděte se u rudné haldy a zhlédněte FMV sekvenci. Následuje

Chapter VI – Spáčovo hnízdo
Nahoru už se nemůžete vrátit, Saturas by na vás zaútočil. Teleportujte se třeba ke Xardasovi a sdělte mu, že máte obnovený Uriziel. Pokud hrajete za mága, nabídne vám, že z Urizielu vycucne část magické moci a udělá vám mocnou runu. Uriziel tak ztratí něco poškození. Moc to nedoporučuji, ale jak chcete. Teď už se můžete vydat do skřetího chrámu, ale ještě předtím doporučuji jednu věc. Pokud chcete získat opravdu TUNY skvělého vybavení, použijte teleportační runu k mágům ohně. Budete sice muset vybít všechny stráže, ale v této části to bude bez problémů. Z kovářova těla (ten na vás snad nezaútočí, ale doporučuji ho taky kuchnout) si vezměte spoustu paklíčů, šípů a šipek a klidně i spoustu mečů, ale nevím k čemu. Z těla jednoho mága může vzít stovky magických svitků a lektvarů. Až zabijete Ravena, vezměte si jeho skvělý jednoruční meč. Jeden strážný (teď si nevzpomenu na jméno) má u sebe fantastický Válečný samostříl, který má poškození 100! Teď si běžte vyrovnat účty s Gomezem. Sedí jako obvykle na svém trůnu a po jeho zabití si vezměte jeho obouručák, který je, pokud jste si nechali od Xardase udělat runu z Urizielu, nejsilnější zbraní ve hře. Až to tu celé prozkoumáte, splníte všechny úkoly co můžete a upotřebíte všechny tréninkové body, vydejte se ke skřetímu táboru. Je čas na finální část.

V tuhle chvíli už se vykašlete na nějaké Ulu Mulu a prostě skřety vybijte. Já naběhl doprostřed tábora a Uriziel odvedl celou práci. Celý tábor skřetů mi ubral asi 30 životů. Teď dojděte ke skřetím šamanům a zabijte je. Poté použijte telekinezi na sošku. S ní otevřete bránu pákou vedle. Jste opět ve Spáčově chrámu. Dojděte až k pátému šamanovi a s pomocí Urizielu ho zabijte. Vyjděte nahoru po schodech a zabijte Apokalyptické strážce, což jsou trošku tužší templáři (ale s vybavením jaké máte to je stejně marný pokus:)). Do pěti otvorů na podlaze vsuňte meče, které zbyly po pěti skřetích šamanech a projděte dále. Setkáte se s Xardasem, který vám řekne, že Spáčova síla je v pěti srdcích skřetích šamanů a ta se dají probodnout jen jejich čepelemi. Poté Xardas únavou omdlí. Vydejte se na průzkum chodeb vlevo a vpravo. Na jejich konci je truhla s několika lektvary a okolo ní je šest jakýchsi mumií, po jejichž prozkoumání objevíte skvělé lektvary zvyšující vaše schopnosti. Vraťte se zpět ke Xardasovi a sejděte chodbou dolů. Spustí se enginová animace, ve které je šílený Cor Kalom s jeho žáky a nad nimi se tyčí Spáč osobně. Sejděte dolů a po rozhovoru s Cor Kalomem ho zabijte. Jeho žáci na mě neútočili (bug?), takže jsem měl čas na zničení Spáče. To ale není tak lehké jak se zdá. Vaším úkolem je probodnout všech pět srdcí okolo Spáče. Po každém srdci se vám za zády objeví Lord démonů a navíc po vás Spáč plive ohnivé koule. Ke Spáčovi se nepřibližujte – uspal by vás. Osvědčila se mi taktika probodnout srdce, běžet nahoru po schodech a schovat se za sloup. Tam zabít démona a uzdravit se. Po probodnutí pátého srdce se spustí FMV sekvence a závěrečné titulky. Gratuluji, právě jste dohráli GOTHIC.

Těsně před probodnutím pátého srdce vypadala moje postava takto:
Společnost: Žoldák
Úroveň: 32
Síla: 189
Obratnost: 100
Mana: 105
Zdraví: 597

Epilog
Na konci jsem měl pouze dva nesplněné úkoly. První byl Zmizelý strážce – můj úkol byl najít Neka. Přestože jsem Neka našel, dostal zkušenosti a podporu u Diega, úkol se nesplnil. Zajímalo by mě, jestli se jedná o chybu nebo jsem něco udělal špatně. Druhý úkol byl Setkání, ve kterém jsem měl zorganizovat setkání mezi Diegem, Miltenem, Gornem a Lesterem. Tento úkol jsem nesplnil, protože jsem nenašel Lestera. Nebyl v bažinném táboře ani v horské pevnost, kde jsem ho viděl naposled.

Autor:

Nejčtenější

Zemřel Stan Lee, spolutvůrce komiksového světa značky Marvel

Fanoušci vzpomínají na Stana Lee u jeho hvězdy na chodníku slávy v Hollywoodu....

Ve věku 95 let zemřela legenda komiksu Stan Lee, který byl spolutvůrcem proslulé značky Marvel. O smrti muže, který se...

Hacker objevil chybu ve Steamu, která mu umožnila generovat hry zdarma

Steam

„Hodný hacker“ Artem Moskowsky dostal odměnu půl milionu korun za to, že objevil a nahlásil zásadní chybu ve Steamu. Ta...

Kombinace Dooma s nejnudnější hrou na světě je skutečnou výzvou

Revenant Bus

Modifikace Revenant Bus přináší klasickou (ne)hratelnost Desert Busu do enginu Dooma. A přidává i několik drobných...

RECENZE: Hra o havárii ponorky Kursk je tragickým omylem

Kursk

Kromě samotného nápadu nenabízí hra Kursk vůbec nic, proč byste si ji měli chtít zahrát. Je nudná a technologicky...

Potvrzeno: vzniknou remastery legend Command & Conquer a Red Alert

Command & Conquer (1995)

Po trapném odhalení mobilní verze Command & Conquer letos na E3 se EA pokouší napravit si reputaci. Potvrdilo, že...

Další z rubriky

RECENZE: Pokémon: Let's Go je návrat legendy v moderním provedení

Let's Go, Pikachu!

Let's Go, Pikachu! nebo Eevee! přináší nový pohled na dvacet let starou klasiku z GameBoye s mechanismy z mobilního...

KOMENTÁŘ: Velkolepý ceremoniál Game Awards odstartuje ankety o Hře roku

Josef Fares na předávání The Game Awards

Ceny Game Awards platí spolu s anketami D.I.C.E. a GDC za nejprestižnější hlasování o nejlepších hrách roku....

RECENZE: Zabiják Hitman 2 se převlékl za plnou hru, ale je to datadisk

Hitman 2

Holohlavý vrah z čárovým kódem na hlavě pokračuje přesně tam, kde před dvěma lety skončil. Největší změnou od minulého...

Najdete na iDNES.cz