Koncept ke hře Dragon Age 3, kterou vyvíjí společnost BioWare

Koncept ke hře Dragon Age 3, kterou vyvíjí společnost BioWare

BioWare: Grafika nové generace je příliš drahá, pokrok není zásadní

  • 6
Vývojářské rozpočty prý zpočátku zkrotí grafiku na konzolích nové generace. Rozdíl mezi stávající a novou generací tak podle Neila Thompsona, který je hlavním animátorem v Bioware, nebude tak zásadní.

Herní průmysl si to podle Thompsonova názoru nemůže dovolit. "Pochopitelně bojujeme s omezením hardwaru každý den, a pokud je zmenšíte, opět limity objevíme," řekl Thompson v rozhovoru pro časopis The Official Xbox Magazine.

"Podle mě je zásadní, že se herní průmysl nezatlačí do rohu, ve kterém by vývoj hry nebyl ekonomicky únosný. Poslední zlepšení technologie lidi zaskočilo. Zejména množstvím lidí, které potřebujete, a mírou schopností, jíž je třeba pro očekávanou kvalitu," tvrdí Thompson.

Podle vývojáře se tak u minulé generace konzolí předpokládalo desetinásobné zlepšení grafiky. A Thompson říká, že nová generace má také nabídnout značný pokrok. Jen nebude tak zásadní.

"Lidé budou lépe připravení, ale nedokážu si představit další desetinásobný nárůst týmů. Rozpočty by byly absurdní. Pro zaplacení vývoje byste museli prodat dvacet až třicet milionů kopií," vysvětluje Thompson.

BioWare v současné době pracuje na prototypu nového Mass Effectu a Dragon Age 3: Inquistion.


Témata: Xbox